Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitgeblust.....

Pagina's : [1] 2

_MaJesTeiT_
18-11-2002, 06:49

Good morning....... :confused: Hoor je niet in je bedje te liggen of heb je geen slaap meer..................... ;) xx Saida

Uitgeblust
18-11-2002, 06:52
Salaam Ik heb net gegeten en gebeden. Direct moet ik werken dus wat heeft het voor zin om mijn bedje in te kruipen. En jij warom slaap jij niet ??????

_MaJesTeiT_
18-11-2002, 06:54
Origineel gepost door Uitgeblust Salaam Ik heb net gegeten en gebeden. Direct moet ik werken dus wat heeft het voor zin om mijn bedje in te kruipen. En jij warom slaap jij niet ?????? Ik maakte maar een grapje hoor........meestal lig ik om deze tijd nog steeds in me bed.....maar ik had net gebeden.....moet nog me huiswerk afmaken voor school....daarom. Werk ze alvast.....je hebt een lange dag voor je neus staan.... :rolleyes: De dag vliegt zo snel.....voor je het weet is het al 5 uur. Groetjes Saida

Uitgeblust
18-11-2002, 07:00
Ik maak me ook niet ect druk, ik ben het gewent. Gisteren was ik toevallig vroeg naar bed (23.00) en voel me te actief om te gaan slapen, het liefste zette ik nu keihard muziek aan en ga dansen, maar ja, de buren hé :( Jij veel plezier op school, dat lijkt me veel moeilijker met al die droge stof en dan nog Ramadan ook (niet drinken ) :giechel:

hafid_freak
18-11-2002, 07:05

ik ben net gedaan met werken dus ik kan lekker gaan slapen........... :D hééééééééééééééééééééééééà ©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©l veel plezier op werk en school mensen .. :zwaai: :D

_MaJesTeiT_
18-11-2002, 07:10
Origineel gepost door hafid_freak ik ben net gedaan met werken dus ik kan lekker gaan slapen........... :D hééééééééééééééééééééééééà ©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©l veel plezier op werk en school mensen .. :zwaai: :D slaap lekker zou ik zeggen....... :D Jij ook veel plezier, maar slaap niet te veel he........ ;)

hafid_freak
18-11-2002, 07:15
nee ik ga niet te lang slapen hoor tot 16.45 dan ga ik wel opstaan, :p :p want dan heb ik iets HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL BELANGRIJKS TE DOEN :D :D maar nee ik ga je echt niet aan de neus hangen wat.....

_MaJesTeiT_
18-11-2002, 07:17
Origineel gepost door hafid_freak nee ik ga niet te lang slapen hoor tot 16.45 dan ga ik wel opstaan, :p :p want dan heb ik iets HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL BELANGRIJKS TE DOEN :D :D maar nee ik ga je echt niet aan de neus hangen wat..... je gaat daarna lekker eten....... :D als er wat te eten valt natuurlijk......... :D

hafid_freak
18-11-2002, 07:20
wallah............. hoe weet je dat???????????????????? :confused: :confused: wie heeft je dat verteld???? :kwaad: :kwaad: maar okee nu je het toch weet, ja ik ga eten en er valt heus wel wat te eten mijn moeder en mijn zusje zijn de twee beste CHEF-KOKKIN die er zijn........... . dat eten dat ze maken :D :D :zwaai:

Uitgeblust
18-11-2002, 07:20
Ja Slaap maar lekker Hafid_freak wij vrouwen zullen de centjes wel verdienen en leren :rolleyes:

hafid_freak
18-11-2002, 07:23
hahhaha uitgeblust dat noemen ze emancipatie hé.... . daar hebben jullie nu een jarenlang voor gevochten......... :D :D :( dus ja ga nu maar lekker werken en studeren, en zeg niet wij vrouwen, want een vrouw en een man, das toch het zelfde??? :p :p

_MaJesTeiT_
18-11-2002, 07:23
Origineel gepost door hafid_freak wallah............. hoe weet je dat???????????????????? :confused: :confused: dat eten dat ze maken :D :D :zwaai: Hoe ik dat weet.....is simpel.....ik kan zo door de pc kijken en zien wat je daar allemaal uitvoert........ :D ;) Eet smakelijk alvast, als het eten echt zo lekker is..... :confused: ;)

hafid_freak
18-11-2002, 07:26
wallah het eten is echt lekker maar mijn ouders begrijpen maar niet dat ik na 10 dagen harira elke dag om 17.00 dat echt beu ben... . je hebt capsones jonge, aldus mijn vader, vroeger aten we héél het jaar door hetzelfde en eens iets anders met het schapenfeest..... :D :D Wat kan je daar eigenlijk op antwoorden? :giechel:

Uitgeblust
18-11-2002, 07:28
Origineel gepost door hafid_freak hahhaha uitgeblust dat noemen ze emancipatie hé.... . daar hebben jullie nu een jarenlang voor gevochten......... :D :D :( dus ja ga nu maar lekker werken en studeren, en zeg niet wij vrouwen, want een vrouw en een man, das toch het zelfde??? :p :p Je hoort mij ook niet klagen, wel de mannen dat hun eten niet klaar is, elke dag brood vinden ze ook maar niets en meer komt niet uit hun handjes :D

hafid_freak
18-11-2002, 07:32

ik kan héél goed koken, zowel belgische als marokaanse keuken is mij niet vreemd, dus ik ga later niet klagen integendeel als mijn vrouwtje na een dag hrd werken thuiskomt, dan zal ik voor haar koken :D :D :Iluvu: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :Iluvu: maar............. ZIJ DOET DE AFWAS ANDERS KOMT ER NIETS VAN IN HUIS... :p :p

Pagina's : [1] 2