Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : goor man....

lady_khadija
27-05-2004, 19:05

yooo peepzzz... vandaag hadden we een opdracht die we in de stad moesten maken... dus we waren daar in dam... en de opdracht leidde ons naar steegjes etc etc.... want we moesten vragen beantwoorden... op een gegeven moment waren we ergens aangekomen.... je ziet een paar marokkanen lopen... negers... enge shit allemaal.. ik keek ff naast me.... wat zie ik??? :schrik: ik zie uahd dikke negerin... helemaal naakt achter een raam... ik kijk ff naast haar... ik zie een andere negerin... echt een dikke vetrol... geen hb, alleen een slipje..... toen pas besefte ik dat we bij de wallen zijn aangekomen... ben daar namelijk nooit geweest..... ik schrok me rot!!!!!!!!!!!!!! we gingen echt wegrennen van daar... was met 3 andere vriendinnen..... heb er echt een trauma aan overgehouden... mijn hart klopte in mijn keel!! amsterdam is echt een gore stad.... was geshockeerd.... :( ik begrijp gewoon niet wat marokkanen daar doen.... ze kunnen toch makkelijk een wijf die meteen met je in bed duikt regelen op straat... en dat helemaal gratis!!! terwijl je shi 50 euro geeft aan een vetrol.... :jammer:

doha_ahod
27-05-2004, 19:07
Origineel gepost door lady_khadija yooo peepzzz... vandaag hadden we een opdracht die we in de stad moesten maken... dus we waren daar in dam... en de opdracht leidde ons naar steegjes etc etc.... want we moesten vragen beantwoorden... op een gegeven moment waren we ergens aangekomen.... je ziet een paar marokkanen lopen... negers... enge shit allemaal.. ik keek ff naast me.... wat zie ik??? :schrik: ik zie uahd dikke negerin... helemaal naakt achter een raam... ik kijk ff naast haar... ik zie een andere negerin... echt een dikke vetrol... geen hb, alleen een slipje..... toen pas besefte ik dat we bij de wallen zijn aangekomen... ben daar namelijk nooit geweest..... ik schrok me rot!!!!!!!!!!!!!! we gingen echt wegrennen van daar... was met 3 andere vriendinnen..... heb er echt een trauma aan overgehouden... mijn hart klopte in mijn keel!! amsterdam is echt een gore stad.... was geshockeerd.... :( ik begrijp gewoon niet wat marokkanen daar doen.... ze kunnen toch makkelijk een wijf die meteen met je in bed duikt regelen op straat... en dat helemaal gratis!!! terwijl je shi 50 euro geeft aan een vetrol.... :jammer: :lol:

babyboy
27-05-2004, 19:09
als je die jongens nou zou vragen wat ze daar doen zou je hetzelfde antwoordt krijgen als wat jij zegt: Ik moest hier toevallig van school zijn, of ik ben verdwaald :)

lady_khadija
27-05-2004, 19:15
Origineel gepost door babyboy als je die jongens nou zou vragen wat ze daar doen zou je hetzelfde antwoordt krijgen als wat jij zegt: Ik moest hier toevallig van school zijn, of ik ben verdwaald :) klinkt erg geloofwaardig...... :rolleyes:

Lady_moi
27-05-2004, 19:23

Amai, Woelah soubhanallah!!!!! Da's mij gisteren ook overkomen!!! Ik was op zoek naar een adres omda mn vriendin een nieuw flat heeft Damn ineens links en rechts zie ik zo h0eren half naakt beetje rondlopen, plakken aan de raam, vingertje wijzen zema kom hier naar wahed illi Ik liep als een gek die straat uit. Allah yehfed da's daar gevaarlijk voor ne meiske. Ge kunt er Allahyehfed daar verkracht worden, er lopend aar gewoon geile mannen en p0oiers enzo. Iwa ja nix aan te doen.

lady_khadija
27-05-2004, 19:29
Origineel gepost door Lady_moi Amai, Woelah soubhanallah!!!!! Da's mij gisteren ook overkomen!!! Ik was op zoek naar een adres omda mn vriendin een nieuw flat heeft Damn ineens links en rechts zie ik zo h0eren half naakt beetje rondlopen, plakken aan de raam, vingertje wijzen zema kom hier naar wahed illi Ik liep als een gek die straat uit. Allah yehfed da's daar gevaarlijk voor ne meiske. Ge kunt er Allahyehfed daar verkracht worden, er lopend aar gewoon geile mannen en p0oiers enzo. Iwa ja nix aan te doen. jah man.... echt erg....vooral als er ook negers zijn.... wij gingen er ook meteen vandoor.... maar we waren met z'n vieren....

alhoceimachaima
27-05-2004, 19:31
:schrik: allah hfieds:jammer:

oOAMALOo
27-05-2004, 19:32
ieggggggggggg

Lady_moi
27-05-2004, 19:32
Ja maar die ik zag waren nie naakt gewoon kort rokje. En bh in verleidelijke stof. Ik schaamde me in hun plaats omda ik met een goede vriend was :o Origineel gepost door lady_khadija jah man.... echt erg....vooral als er ook negers zijn.... wij gingen er ook meteen vandoor.... maar we waren met z'n vieren....

ik_oke_is
27-05-2004, 19:35
Origineel gepost door Lady_moi [Ja maar die ik zag waren nie naakt gewoon kort rokje. En bh in verleidelijke stof. Ik schaamde me in hun plaats omda ik met een goede vriend was :o[/COLOR] je we-lezen-samen-onder-een-boom- vriendje ? :maf:

Lady_moi
27-05-2004, 19:36
Neen allah yehfed :D Origineel gepost door ik_oke_is je we-lezen-samen-onder-een-boom- vriendje ? :maf: :lol:

ik_oke_is
27-05-2004, 19:39
Origineel gepost door lady_khadija yooo peepzzz... vandaag hadden we een opdracht die we in de stad moesten maken... dus we waren daar in dam... en de opdracht leidde ons naar steegjes etc etc.... want we moesten vragen beantwoorden... op een gegeven moment waren we ergens aangekomen.... je ziet een paar marokkanen lopen... negers... enge shit allemaal.. ik keek ff naast me.... wat zie ik??? :schrik: ik zie uahd dikke negerin... helemaal naakt achter een raam... ik kijk ff naast haar... ik zie een andere negerin... echt een dikke vetrol... geen hb, alleen een slipje..... toen pas besefte ik dat we bij de wallen zijn aangekomen... ben daar namelijk nooit geweest..... ik schrok me rot!!!!!!!!!!!!!! we gingen echt wegrennen van daar... was met 3 andere vriendinnen..... heb er echt een trauma aan overgehouden... mijn hart klopte in mijn keel!! amsterdam is echt een gore stad.... was geshockeerd.... :( ik begrijp gewoon niet wat marokkanen daar doen.... ze kunnen toch makkelijk een wijf die meteen met je in bed duikt regelen op straat... en dat helemaal gratis!!! terwijl je shi 50 euro geeft aan een vetrol.... :jammer: :hihi: je mag altijd komen uithuilen bij mij :engel: :maf:

lady_khadija
27-05-2004, 19:51
Origineel gepost door ik_oke_is :hihi: je mag altijd komen uithuilen bij mij :engel: :maf: overdrijven is ook een vak.... :D

ik_oke_is
27-05-2004, 19:53
Origineel gepost door lady_khadija overdrijven is ook een vak.... :D en ik ben een stielman die zijn vak (goed) kent :ego: :maf:

lady_khadija
27-05-2004, 20:02

Origineel gepost door ik_oke_is en ik ben een stielman die zijn vak (goed) kent :ego: :maf: i'm proud of you....