Bekijk originele versie : P. Diddy viert trouwfeest in marokko met koning Mohammed VI
Sean 'P. Diddy' Combs stond al bekend om zijn uitbundige party's, maar zijn komende 33e verjaardag wordt wel een heel extravagant feest. Diddy viert zijn verjaardag namelijk in de Marokkaanse stad Marrakech, met niemand minder dan de Marokkaanse koning Mohammed VI. De rappende designer (of designende rapper) wil graag zijn laatste party overtreffen. Hierbij nodigde hij zijn gasten uit met acht-pagina's dikke leren uitnodingen en noemde hij zijn feest 'The Greatest Party of All Time'.
Vliegtuigen
Nu wil Sean zijn verjaardag nog grootser dan ooit vieren. De rapper wil vliegtuigen huren om zijn gasten vanuit Parijs en New York naar Marrakech te laten vliegen. Gastheer van dit feest, dat maar liefst vijf dagen zal duren, is niemand minder dan de Marokkaanse koning.
Wensen
Volgens een bron heeft de 38-jarige koning Mohammed VI aangeboden om de rekening van 1 miljoen dollar te betalen. Diddy's managers zwijgen echter als het graf. "Ik kan hier iets over zeggen. Ik moet de wensen van de koning respecteren", aldus een woordvoerdster van Sean.
Goodiebags
Als Puffy voor zijn 33e verjaardag net zo uitpakt als voor zijn party na de uitreiking van de MTV Video Awards, dan belooft het een aangenaam partijtje te worden. Tijdens dit feest waren onder meer Britney Spears, Mike Myers en Enrique Iglesias van de partij. De echte VIP-gasten mochten na afloop goodiebags mee naar huis nemen ter waarde van bijna 50.000 dollar vol designer kleding, stereo's, snowboards en juwelen.
ja dat wist ik al... en zie je nou wel dat marokkko the place to be is!!!
alsfs p diidy vind het...
Was de koning erook bij??!!
Nadia
beppie_truus
18-11-2002, 23:17
oud nieuwsssssssssssssssssssssssss
PABLO_ESCOBAR
18-11-2002, 23:22
Komt osama ook? :D
old news... ik heb nog steeds een hoofdpijn van de harde muziek op het feestje... Over die goodiebag is bullshit...
MrEsco
PABLO_ESCOBAR
19-11-2002, 22:48
Origineel gepost door Rico
eindelijk weer eens positief nieuws over marokko (marokkanen). ik hoop dat p. diddy's prive-jet niet leeggeroofd wordt!?!
Laterzzz
ps:waarom wordt het niet in Al Hoceima gehouden
Ik hoop dat z'n vliegtuig gekaapt wordt :D
Wedden dat ze dat zootje ongeregeld direct uit de lucht schieten?? :D
microsoft
20-11-2002, 09:13
alhoceima ruikt niet altijd fris? ja als je je bovenlip eerst wast dan zou je misschien de geur van alhoceima ruiken en je ogen open doen zou ook nutttig zijn om de pracht van alhoceima te kunnen zien. dus doe niet achterlijk, ik zou wel willen weten waar je vandaan komt
Origineel gepost door Rico
ps:waarom wordt het niet in Al Hoceima gehouden
MARRAKECH IS GEWOON THE PLACE TO BE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjakiebousjans
20-11-2002, 11:48
WAS ONZE KONING MAAR SOUS!!! 1 MILJOEN DOLLAR????? MR TANIE DOET 3 DUBBELE SALTO IN Z'N GRAF EN SCHRIKT ZICH EEN HOEDJE!
IS DIT WAAR OF IS HET WEER PANKLAREEEEEEEEE ONZIN?
:rolleyes: IK LAS DAT ALHOUCEIMA EEN BIETJE STINKT??????
DAAR IS ALLES PUUR EN RUIK JE DE MOOIE BERBERSE BLOEMETJES DIE MET HART EN ZIEL DOOR LHADJ BOUTKALSOUT ZIJN GEPLANT!
GROETJES MENSEN VAN DE ENIGE ECHTE CHEBAKYAMAN! :confused:
sunshiney
20-11-2002, 22:39
Kijk dat bedoel ik nou met hypocriet zijn!!!
Inderdaad net wat angel zei, eigenvolk maar weg rotten en meneer pippy diddy, puf hoe tie ook mag heten met tig dollars aankakken en de koning dokt het nog zelf ook een kleine 1 miljoen??????
NOU dit is echt te gek voor woorden wollah.
De koning heeft nog een eens z'n eigen land op orde en dan nog 1 miljoen laten betalen voor een keffer????????
Ik snap niet wat HIJ dagelijks in de moskeeen doet hoor en daar doodleuk schijnheilig samen met z'n ooh zo heilige broertje Rachid een tarawieh opzeggen en de sallaat verrichten.
Ewah bazzz!!! esh ken qoel!!
Maar goed wie ben ik om te oordelen, allah oe 3elem.
the party wasssssss.... verleden tijd...
MrEsco
Nou keur ik dat feestje eigenlijk ook niet echt goed.. maar ik denk dat de koning meer toerisme probeert te trekken en zijn tolerantie met die amerikanen wil tonen. Want als het feestje goed loopt zullen er misschien meer van die vips hun fesstje in marokko vieren.. geloof mij maar de koning heeft heus wel het beste voor met zijn volk.
Lady_moi
24-11-2002, 08:48
een koning die geeft om geld en toeristen en niet om de echte inwoners DE MAROKANEN tfoe en nog nen amerikaan ook
ja dat wist ik al... en zie je nou wel dat marokkko the place to be is!!!
alsfs p diidy vind het...
Was de koning erook bij??!!
Nadia
Place to Be, die Koning Mo moet het geld in armoede steken. Dat is dan een place to be voor de armen.
_hakima_
21-08-2008, 19:03
De topic is bijna zes jaar oud. Get over yourself. :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.