Bekijk originele versie : Nagels....
missie_19
27-05-2004, 18:28
Hey peepz ik heb een vraagje, ik bijt al vanaf me dertiende me nagels het is gewoon een verslaving! :(
Ik wil er graag vanaf wie heeft advies voor moi :) alles is welkom als ik er maar vanaf kom :D
Beslama
In de kruidvat verkopen ze zo'n basisnagellak, als je nog eens op je nagels gaat bijten dan geeft dat een vieze smaak en dan wil je ni meer op je nagels bijten.... I think :confused: :D
alhoceimachaima
27-05-2004, 18:57
ga er rode paprika op smeren ofso vraag info bij de huisarts
missie_19
27-05-2004, 21:55
Honey_81<> Ja ik ga wel ff kijken maar je mag tog niet met nagellak bidden??
Alhoceimachaima<> Bedoel je rode peper??? Zo ja ik hoef niet dood :(
Sammy_ia
29-05-2004, 01:16
nou meid ik beet ook op mn nagels(doe t nu alleen als ik zenuwachtig ben ) en k had die lak voor mn nagels gekocht heb t een tijdje gebruikt vond t op t begin vies maar begon eraan te wennen dus t was helemaal nie bitter meer!! wuhahaha egt een marokkaan!
maar je kan t proberen succes ermee!
tatouzient
29-05-2004, 01:26
Origineel gepost door Sammy_ia
nou meid ik beet ook op mn nagels(doe t nu alleen als ik zenuwachtig ben ) en k had die lak voor mn nagels gekocht heb t een tijdje gebruikt vond t op t begin vies maar begon eraan te wennen dus t was helemaal nie bitter meer!! wuhahaha egt een marokkaan!
maar je kan t proberen succes ermee!
:haha:
Tatou.
Lady_moi
29-05-2004, 11:14
Spulletjes helpen nie altijd. Ge moet zelfdiscipline hebben. Ik was ook een heel erge nagelbijter. Mja, als ik mezelf erop betrap da ik weer aan het bijten ben dan hou ik er snel mee op. Of als ik zie dat ik weer ga bijten dan denk ik zo van neen STOP. Ik gebruikte ook doorzichtige nagellak zodat ik er nie meer op ging bijten. Da helpte wel. Want steeds als ik wou bijten dan voelde ik die nagellak en hield er snel mee op. Misschien zal da ook helpen bij u? Maar je moet het ook echt willen. Om ermee op te houden. Ik bijt nu heel af en toe. En als ik zenuwachtig ben dan zorg ik da geduld krijg. Zo ga ik ook nie gaan bijten. Maar hé die vieze nagellak helpt wel se. Eik eiouk zo ne vieze smaak. Ik durfde echt m'n nagels nie meer bijten. Die smaak is zo vies da ik die nagellak nie meer wil gebruiken. Alé Succes!!
alhoceimachaima
29-05-2004, 11:30
missie_19 nee so bedoel ikhet niet maar als je die smaak heb geproefd dat zit je nie tmeer aan je nagels
missie_19
29-05-2004, 16:57
Sammy_ia<> :giechel:
Lady-moi<>Ja ik weet maar is moeilijk...ik doe het vaak ook onbewust omdat ik het zo gewend ben, maar ik ga het wel proberen...Thx meid
Alhoceimachaima<>Ik maakte maar een geintju ik weet dat je het nie zo bedoelt :blauwkus:
Had ook hier in topic daarover geopend...
Denk dat er iets "vies" erop smeren zal helpen
Topic gevonden
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=225593
Misschien zit er wat tussen
missie_19
29-05-2004, 17:06
Origineel gepost door minora
Had ook hier in topic daarover geopend...
Denk dat er iets "vies" erop smeren zal helpen
Die topic heb ik nooit gezien, maar thanx meid...Maar wat moet ik dan bijv op smeren??
Origineel gepost door missie_19
Die topic heb ik nooit gezien, maar thanx meid...Maar wat moet ik dan bijv op smeren??
Was eerder :p
missie_19
29-05-2004, 17:15
Origineel gepost door minora
Was eerder :p
Ja ik zag het later pas :hihi: maar bedankt ik ga het ff lezen dan :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.