Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tampons

Pagina's : [1] 2 3 4 5

yasmina999
27-05-2004, 18:16

ik gebruik al een tijdje tampons omdat ik het fijner vindt en frisser en ik weet dat het niet echt kwaad kan........ mijn moeder heeft al een paar keer tampons bij mij gevonden en dan begint ze altijd te flippen dat het niet goed is voor een meisje en dat ze haar maagdelijkheid kan verliezen maar ik vind het onzin......... Ik vraag me af of er meer vrouwen zijn die tampons gebruiken die niet getrouwd zijn....... :rolleyes:

doha_ahod
27-05-2004, 18:17
Origineel gepost door yasmina999 ik gebruik al een tijdje tampons omdat ik het fijner vindt en frisser en ik weet dat het niet echt kwaad kan........ mijn moeder heeft al een paar keer tampons bij mij gevonden en dan begint ze altijd te flippen dat het niet goed is voor een meisje en dat ze haar maagdelijkheid kan verliezen maar ik vind het onzin......... Ik vraag me af of er meer vrouwen zijn die tampons gebruiken die niet getrouwd zijn....... :rolleyes: 1 ding je moeder heeft gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!

oOBentagadirOo
27-05-2004, 18:18
nee.. volgens mij heeft je moeder gelijk.. maar kweet niet zeker..! er zijn heel weinig meisjes die het doen.. :rolleyes:

_SiMa_FoR_LiFe_
27-05-2004, 18:19
Jah je moeder heeft gelijk..........:goedzo:

Missy_Cheima
27-05-2004, 18:24

Origineel gepost door yasmina999 ik gebruik al een tijdje tampons omdat ik het fijner vindt en frisser en ik weet dat het niet echt kwaad kan........ mijn moeder heeft al een paar keer tampons bij mij gevonden en dan begint ze altijd te flippen dat het niet goed is voor een meisje en dat ze haar maagdelijkheid kan verliezen maar ik vind het onzin......... Ik vraag me af of er meer vrouwen zijn die tampons gebruiken die niet getrouwd zijn....... :rolleyes: Het kan je ''maagdenvlies'' scheuren. Mohim gewoon NIETS in ''stoppen'' (Om het maar ff grof te zeggen) Ciao.

ik_oke_is
27-05-2004, 18:31
Origineel gepost door Missy_Cheima Het kan je ''maagdenvlies'' scheuren. Mohim gewoon NIETS in ''stoppen'' (Om het maar ff grof te zeggen) Ciao. anders begrijpt ze het niet yek :maf:

doha_ahod
Origineel gepost door yasmina999 :schrik2: ja...........shit he................lekker optijd...............met je vraag................eerst doen dan denken..................of niet........:haha:

maghrebgirl20
je bent pas ontmaagd als je pas echt gemeenschap hebt.... maar ik gebruik ze toch niet omdat mn moeder altijd zei dat je dat beter niet kon doen.... om ook problemen te voorkomen

Missy_Cheima
27-05-2004, 18:34
Origineel gepost door ik_oke_is anders begrijpt ze het niet yek :maf: Jah. :maf: Je weet maar nooit met die :nerd:'s hier!. :p :maf:

Missy_Cheima
27-05-2004, 18:36
Origineel gepost door maghrebgirl20 je bent pas ontmaagd als je pas echt gemeenschap hebt.... maar ik gebruik ze toch niet omdat mn moeder altijd zei dat je dat beter niet kon doen.... om ook problemen te voorkomen Er wordt haar ook niet verteld dat ze ontmaagd wordt door een tampon, dat kan inderdaad alleen als je gemeenschap hebt gehad. Maar het kan wel je maagdenvliesje scheuren. :maf:

doha_ahod
27-05-2004, 18:37
Origineel gepost door maghrebgirl20 je bent pas ontmaagd als je pas echt gemeenschap hebt.... maar ik gebruik ze toch niet omdat mn moeder altijd zei dat je dat beter niet kon doen.... om ook problemen te voorkomen dat is niet waar.......................tampon kun je ook ontmaagd worden............of moetje ff proberen..........ja ik hoor het nog van je...........................................:haha :

Lady_moi
27-05-2004, 18:37
Je moeder heeft NIET gelijk Komaan seg wie word er daardoor nu ontmaagd? Ontmaagd ben je pas als je sex hebt gehad Maar ik raad het u wel af een tampon (ziektes)

esiyaa
27-05-2004, 18:38
Origineel gepost door yasmina999 ik gebruik al een tijdje tampons omdat ik het fijner vindt en frisser en ik weet dat het niet echt kwaad kan........ mijn moeder heeft al een paar keer tampons bij mij gevonden en dan begint ze altijd te flippen dat het niet goed is voor een meisje en dat ze haar maagdelijkheid kan verliezen maar ik vind het onzin......... Ik vraag me af of er meer vrouwen zijn die tampons gebruiken die niet getrouwd zijn....... :rolleyes: Je bent dan niet ontmaagd, maar je maagdenvlies gaat daardoor scheuren waardoor je man op je huwlijksnacht denkt dat je ontmaagd bent :maf:

Missy_Cheima
27-05-2004, 18:40
Origineel gepost door esiyaa Je bent dan niet ontmaagd, maar je maagdenvlies gaat daardoor scheuren waardoor je man op je huwlijksnacht denkt dat je ontmaagd bent :maf: Iemand die het begrijpt. Halleluja! :maf: Ciao.

alhoceimachaima
27-05-2004, 18:48

je ma heeft gelijk:D

Pagina's : [1] 2 3 4 5