Bekijk originele versie : nog even en dan.................
doha_ahod
27-05-2004, 18:04
is het zo ver...............ZOMERVAKANTIE..................w at zullen we het weer gaan beleven dit jaar...........weer hopeloze mgarba's die niks te doen hebben............en die achter je aanzitten voor papieren...........zowel jongens als voor meisjes................\
wie o wie wordt elk jaar achterna gezeten.......door een hopeloze verdwaalde mgarba.....:haha:.......................
of anders vertel je ervaring......................:hihi:
alhoceimachaima
27-05-2004, 18:06
hahhaha jah man so eruhg ik vorige jaar so oude man wajouw egt eng man ik ging na me buurjongen hij heeft teleboutiqe hij helemaal hem wegsturen ging ie ff wg enso duss hij mijhelemaal beschermen ging ik snel me huis in spullen pakkuh want ging bij me tante slapen staat ie nog steeds buiten duss ik een uur later gaan nog steeds dus ik gewoon na me tante gaat ie tot het huis van me tante en me tante was aan het bidden dus het was rond 10 uur savonds en de buurvrouw zat buiten ziet ze hem heen en weer lopen gaat ze eggh rah ga weg zid rah atoegid egt was:haha: om nooit te vergeetn
doha_ahod
27-05-2004, 18:09
Origineel gepost door alhoceimachaima
hahhaha jah man so eruhg ik vorige jaar so oude man wajouw egt eng man ik ging na me buurjongen hij heeft teleboutiqe hij helemaal hem wegsturen ging ie ff wg enso duss hij mijhelemaal beschermen ging ik snel me huis in spullen pakkuh want ging bij me tante slapen staat ie nog steeds buiten duss ik een uur later gaan nog steeds dus ik gewoon na me tante gaat ie tot het huis van me tante en me tante was aan het bidden dus het was rond 10 uur savonds en de buurvrouw zat buiten ziet ze hem heen en weer lopen gaat ze eggh rah ga weg zid rah atoegid egt was:haha: om nooit te vergeetn
:haha: nou lekker zo'n vieze oude man achter je aan............en dan nog wel de hele dag............:hihi:..........hij had zeker geen leven...............wajouw..............ja hopeloos geval..............dat is hij dus...........:haha:..........
sexywoman
27-05-2004, 18:10
het ergste is dat ze het zelfs doen waar je vader of moeder bij is........
doha_ahod
27-05-2004, 18:12
Origineel gepost door sexywoman
het ergste is dat ze het zelfs doen waar je vader of moeder bij is........
ja echt man..............niet te geloven.................liep een keer met mijn vader.........en ik werd bij mijn been gegrepen............en die hufter maar lachen............en mijn oma liep ook mee...........en die werd kwaad.:boos:..........was wel grappig mijn oma die kwaad werd op die jongen.................:hihi:...........
alhoceimachaima
27-05-2004, 18:13
wuhahaha jah man vooral met me ma kijken ze raar aan maar ze zeguh gelukig nix:D
doha_ahod
27-05-2004, 18:15
wuhahaha jah man vooral met me ma kijken ze raar aan maar ze zeguh gelukig nix:D
kijk ze dan altijd aan...........met een DODELIJKE blik..........dan kijken ze vanzelf wel naar de andere kant.........:haha:
alhoceimachaima
27-05-2004, 18:50
wuahhahah jah bileh als ik kijk als blikken konden doden waren ze allemaal vermoordt vooral ik ben egt een ochtend persoon gelijk mopperen enso weet je en smiddags als ik moe ben duss dat moet ze vooral proberen:D
doha_ahod
27-05-2004, 19:04
wuahhahah jah bileh als ik kijk als blikken konden doden waren ze allemaal vermoordt vooral ik ben egt een ochtend persoon gelijk mopperen enso weet je en smiddags als ik moe ben duss dat moet ze vooral proberen:D
ja echt wel..............en vooral s'morgens.............niet bij mij in de buurt komen.............grrrrr.....................maak je af.............:haha:
Origineel gepost door doha_ahod
is het zo ver...............ZOMERVAKANTIE..................w at zullen we het weer gaan beleven dit jaar...........weer hopeloze mgarba's die niks te doen hebben............en die achter je aanzitten voor papieren...........zowel jongens als voor meisjes................\
wie o wie wordt elk jaar achterna gezeten.......door een hopeloze verdwaalde mgarba.....:haha:.......................
of anders vertel je ervaring......................:hihi:
Die marokkanen daar die meisjes achterna lopen zijn echt hopeloos. Elke dag komen er wel een paar ze3ma die met je willen trouwen. ze zeggen dat ze met je willen trouwen omdat ze je leuk vinden, maar ik weet wel beter. het gaat ze gewoon om papieren :jammer: .
Vertellen ze je ze3ma die verhaaltjes dat het ze om JOU gaat enzo en dat willen ze bewijzen door te zeggen dat ze met je willen wonen in marokko etc. maar als ze eenmaal papieren hebben... hebben ze denk een ander verhaaltje :D
nouredinne_el
27-05-2004, 19:27
en ook veel meisjes die lopen dag en nacht langs de boulevard flirten met de jongens die langs het strand rijden
alhoceimachaima
27-05-2004, 19:32
suwhahahhah ogtend hum3ur :p
nouredinne_el je hbt wel gelijk hoor;)
Origineel gepost door nouredinne_el
en ook veel meisjes die lopen dag en nacht langs de boulevard flirten met de jongens die langs het strand rijden
Die vragen erom om "aangesproken" te worden door jongens
doha_ahod
27-05-2004, 20:51
Origineel gepost door nouredinne_el
asjeblieft he............heb wel iets beters te doen dan langs de boulevard te lopen.................iedereen die daar loopt is hopeloos.......................:haha:
voor de meiden is het makkelijker om daar sletje uit te hangen.... als ze terug in nl is, heeft ze er toch geen last meer van...
en k ben al heel lang niet naar marokko geweest.. maar die meiden daarzo zijn erg.. wallah je word wakker en ze lopen dor je kamer.. ze3ma ze komen voor je zusje.. of voor je moeder... ze stalken je heel de dag.... op wahed festival nam zo een vrouw me mee.. ik was helemaal weg met em gedachte .. terwyl ik naar achter getrokke werd.. ze3ma kom mee naar ziekenhuis.. me vader is aan het overlyden, help me... . ik werd gered door me neef die haar meskiena een stoot op haar oog gaf... maar die meiden zijn eng wallah... doe alles.. ze dneken alleeen aan europa.. als je uit nl komt ben je meteen prins op witte paard
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.