Bekijk originele versie : lelijke benen
hey dames,
ik heb last van mijn lelijke benen :( k heb links op me onderbeen een grote wijnvlek..en heb van die lelijke groene aders op de achterkant van alle 2 me benen, ik was nog naar dokter geweest maar die zei dat hij er niks aan kon doen omdat het geen spataderen zijn. en ik ben zelf ook nog eens aan de mollige kant.dus je begrijpt het al. ik vind dit zo hinderlijk in de zomer. ik kan gewoon niet normaal een rok aantrekken of in me bikini lopen.zit er echt heel mee en ik weet niet wat ik moet doen. die wijnvlek die ga ik met laser laten behandelen volgend jaar want er is een lange wachtlijst.maar die aders :(
ps: dit profiel is niet van mij.maar van een vriendin.
beslemma. Nadia
Misslai_d
27-05-2004, 17:53
je kan het camoufleren:) tot de tijd dat jij je laserbehandeling hebt gehad
missie_19
27-05-2004, 18:16
Misschien dat als je bruin word het wat minder zichtbaar is.
maghrebgirl20
27-05-2004, 18:52
wat missie zegt zou heel goed kunnen
alhoceimachaima
27-05-2004, 18:55
na de zonnebank
Instant Cover van Tell Sell is ook nog eens waterbestendig. Laat me weten of het produkt goed is.
ik begrijp je niet..
dik en een bikini..Ik zie het al voor me..kom op dame,zoek een brede jurk en ga zo het strand op,waarom je onnodig belachelijk maken.je hebt het lichaam blijkbaar niet voor een bikini dus doe niet zo lomp,en kom hier niet aanlemmeren over lelijke benen..dik en bikini staat helemaal langs geen klote..gatverdamme,die dikke meiden van tegenwoordig denken echt dat ze supermodellen zijn..pfff waargaat dit heen
tamza_riffia
27-05-2004, 22:16
:lol: asana
mahjouba
27-05-2004, 22:44
Origineel gepost door asana
ik begrijp je niet..
dik en een bikini..Ik zie het al voor me..kom op dame,zoek een brede jurk en ga zo het strand op,waarom je onnodig belachelijk maken.je hebt het lichaam blijkbaar niet voor een bikini dus doe niet zo lomp,en kom hier niet aanlemmeren over lelijke benen..dik en bikini staat helemaal langs geen klote..gatverdamme,die dikke meiden van tegenwoordig denken echt dat ze supermodellen zijn..pfff waargaat dit heen
wat ben jij een raar wijf zeg je moet terug naar school want lezen kan je niet ze zegt toch dat het niet kan dik en bikini wat haat ik dit soort domme wijfen als jou ongelofelijk lomp. echt oliedom.tfoe zij zit ergens mee vervolgens trap je haar de grond in. Nadia laat je zeker door dit soort gefustreerde zielige dames vernederen
ze zegt ik ben mollig..arkehba mahjouba..ben je ook dik ofzo?voel je aangesproken amiebichen..tfoe boerinnen,denken ze claudia te zijn
mahjouba
27-05-2004, 22:57
ze zegt ik ben mollig..arkehba mahjouba..ben je ook dik ofzo?voel je aangesproken amiebichen..tfoe boerinnen,denken ze claudia te zijn
ik begrijp geen berbers en arkehba dat is je zooitje.
missy_magrebia
27-05-2004, 23:14
Origineel gepost door missie_19
Misschien dat als je bruin word het wat minder zichtbaar is.
Ik denk ook dat dat best zou kunnen
rosesandmore
28-05-2004, 11:04
ik begrijp je niet..
ZOOOOOOOOOO en jij hebt zeker een rotjeugd gehad of niet???!!!!!
Je hebt geen idee wat respect voor je medemensen is.
miss_mimi
28-05-2004, 11:06
ik ruik jaloezie!!!!!!
rosesandmore
28-05-2004, 11:16
Origineel gepost door miss_mimi
ik ruik jaloezie!!!!!!
deze reactie snap ik niet. Jaloers waarop en dat is het onderwerp toch niet???????????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.