Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe voel jij je als meid als een jonge je opstaat na fluit etc??

Pagina's : [1] 2

miriammetje
27-05-2004, 17:27

salaam alikoem... je kent het wel...je loopt op straat met je schooltas van school na huis of dergelijke en opeens hoor je psssstttt zina zina......je draagt een hijaab(of niet) en je weet je geen houding te houden.....en je wilt zo snel mogelijk weg maar j ehoort ze nog na schreeuwen... kortom hoe voel jij je na dat jongens je nagefloten hebben etc?? ik dacht eerst vorig jaar toen ik geen hijaab droeg van ja als ik strakke kleren aan doe etc ja dan is het een beetje mijn eigen schuld dat die jongens mij nafluite maar nadat ik mijn hijaab ben gaan drage heb ik er juist meer last van...en ik vidn mezelf echt niet moooi wallah niet en begrijp die aandacht niet...op een of ander manier ga ik me zelf verwijte dat ik nageflote word ook draag ik geen strakke kleren en mijn hijaab op heb.... ik zou jullie mening graag willen weten....... en ook van de jongens die dit doen wat is jullie doel en waarom doen jullie het ik in ieder geval voel me er ongemakkelijk bij... walikoem salaam miriam

lhouceimagirl1
27-05-2004, 17:31
Tja.... Das een goeie vraag, wil ik ook wel weten ;)

nora112
27-05-2004, 17:32
tja als je het hier al erg vind.....moet je vooral niet MAGHREB gaan ...awielieeee

miriammetje
27-05-2004, 17:33
jammer dat je niet serieus reageert marockid

miriammetje
27-05-2004, 17:34

Origineel gepost door nora112 tja als je het hier al erg vind.....moet je vooral niet MAGHREB gaan ...awielieeee ja maar in marokko hebbe ze een excuus ze willen na europa komen mara wat is het doel van de jongens hier?

1807butterfly
27-05-2004, 17:45
dat is het nou juist ze hebben geen doel en zijn aan het vervelen en gaan dan fluiten. Ik geloof niet dat je niet mooi bent dat ben je wel en dat kan natuurlijk ook een reden zijn

_SiMa_FoR_LiFe_
27-05-2004, 17:47
Ze willen aandacht....wamt ze vervelen zich....:hihi:

LaLa_SoFiA
27-05-2004, 17:52
ik denk dan wat een sukkel zeg echt levenloos. En ik irriteer me er aan...Maja wat doe je eraan...

nora112
27-05-2004, 17:53
Origineel gepost door _SiMa_FoR_LiFe_ Ze willen aandacht....wamt ze vervelen zich....:hihi: JUISTEMMMM :D

miriammetje
27-05-2004, 17:56
Origineel gepost door LaLa_SoFiA ik denk dan wat een sukkel zeg echt levenloos. En ik irriteer me er aan...Maja wat doe je eraan... sofia ben jij het????

alhoceimachaima
27-05-2004, 18:04
ik irriteerd me er kapot aan loop meestal wel door maar wel met so kop:boos: maarjah wat kan je doen doelloosze mensen bestaan

Lady_moi
27-05-2004, 18:21
Hier waar ik woon doen ze da nie. Iedereen kent mekaar onder de marokkanen dan. Ze weten wiens zusje die is en wij dames wiens broer die is enzo. Alhamdoulilah nooit last van gehad. Volgens mij komt da in grote steden wel voor.. Daar zijn ze meer soepel in zulke dingen

LaLa_SoFiA
27-05-2004, 18:22
Origineel gepost door miriammetje sofia ben jij het???? haha ja :p

esmaatjuuh
27-05-2004, 19:59
Origineel gepost door miriammetje salaam alikoem... je kent het wel...je loopt op straat met je schooltas van school na huis of dergelijke en opeens hoor je psssstttt zina zina......je draagt een hijaab(of niet) en je weet je geen houding te houden.....en je wilt zo snel mogelijk weg maar j ehoort ze nog na schreeuwen... kortom hoe voel jij je na dat jongens je nagefloten hebben etc?? ik dacht eerst vorig jaar toen ik geen hijaab droeg van ja als ik strakke kleren aan doe etc ja dan is het een beetje mijn eigen schuld dat die jongens mij nafluite maar nadat ik mijn hijaab ben gaan drage heb ik er juist meer last van...en ik vidn mezelf echt niet moooi wallah niet en begrijp die aandacht niet...op een of ander manier ga ik me zelf verwijte dat ik nageflote word ook draag ik geen strakke kleren en mijn hijaab op heb.... ik zou jullie mening graag willen weten....... en ook van de jongens die dit doen wat is jullie doel en waarom doen jullie het ik in ieder geval voel me er ongemakkelijk bij... walikoem salaam miriam Salaam Als Er Naar Mij Wordt Gefloten..Schaam Ik Me Rot!!!!!! Je Voelt Meestal De Ogen Van Die Pottenkijkers In Je Rug Prikken.. Echt Erg! Ma3a Salama..:kusgrijs:

esiyaa
27-05-2004, 20:04

Origineel gepost door targuisttepower waar ik woon dus alleen marokanen gebeuert hetelke dag al loopj met je moeder soms zit ik ook inde tram en zie al die blikke op me gericht af en toe (nou ja meestal altijd wel?) dan voel ik me echt nerveus en dan ga ikineens doen alsof ik iets pak uit mijn tas of pak mijn phona...ik probeer dan bezig te zijn want kan er absoluut niet tegen........ Wollah illa, met mij is dat ook altijd. Weet me dan geen houding te geven en kijk dan altijd de andere kant op. Zelfs 'sochtend vroeg om 8 uur zijn ze nog bezig met fluiten :maf: Kennen ze geen slaap ofzo... Hopeloos en doelloos

Pagina's : [1] 2