Bekijk originele versie : draadloos usb stick voor internet
Wie gebruikt er een? En kan mij uitleggen hoe de stick nou precies werkt.:)
Had toevallig gister even naar een internet-provider gebeld en die vertelde mij dat ik een router moest halen. Dan heb je draadloos internet thuis ...
Ik heb ook een router maar ik zou niet weten hoe die werkt, want ik heb het zo vaak geprobeert. Maar ik vroeg me af of je je dus alleen met zon internet stick draadloos internet kan krijgen.
soennia83
15-09-2009, 11:45
Wie gebruikt er een? En kan mij uitleggen hoe de stick nou precies werkt.:)
Hoi,
Ik heb er 1 in gebruik. Je hebt niets nodig behalve een abonnement met onbeperkt internet binnen Nederland tegen een vast bedag per maand.
Je krijgt dan een usb stick en een simkaart thuis gestuurd.
Je doet de simkaart in de usb stick en prikt het zo in je laptop.
De rest volgt van zelf. Je krijgt wel een pincode erbij, zodat je meteen online kan gaan werken.
Ik gebruik die van T-Mobile. Je hebt ze in verschillende snelheden.
Ik raad de snelste aan, die kost €59,95 per maand. Maar je kunt er al 1 aanschaffen voor €19,95.
Succes!
soennia83
15-09-2009, 11:46
Ik heb ook een router maar ik zou niet weten hoe die werkt, want ik heb het zo vaak geprobeert. Maar ik vroeg me af of je je dus alleen met zon internet stick draadloos internet kan krijgen.
Ja met een usb stick kan je dus ook gewoon in de auto op je laptop werken.
Eigenlijk overal waar er netwerk is kan je aan de slag dus op 99% van de plekken in Nederland.
Ja met een usb stick kan je dus ook gewoon in de auto op je laptop werken.
Eigenlijk overal waar er netwerk is kan je aan de slag dus op 99% van de plekken in Nederland.
Oke heel erg bedankt ik snap het nu:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.