Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mn vrouw weigert om de liefde te bedrijven

Pagina's : [1] 2

tonymontana
27-05-2004, 16:42

ik heb sind 2 jaar een hele lieve vrouw ze staat altijd voor me klaar ze is precies wat elke man in vrouw zoekt mooi lief en een goed karakter alleen is er 1 probleem sind we getrouwd zijn heb ik maar bij elkaar op gesteld 6maal de liefde met haar bedreven ze weigert steed om de liefde te bedrijven ze zegt dat het alleen voort t voor planten van de mens en niet voor de plezier is :( ik doe altijd mn best om zo lief en zo aardig mogelijk tegen haar in de hoop dat ik ontbijt on bet krijg (als je snapt wat ik bedoel :o ) ,maar het zit er telkens niet in walu meliet :( en t erge ik ben bang om haar aan te spreken op dit gebied van waarom krijg ik nooit sex van je komt beetje erg stom over :( ik wil haar niet kwetsen noch boos maken ik heb wel eens vigra in haar drankje gestopt zo dat ze horny werd maar walu ik weet me geen raad meer :( de liefde die ik vcoor haar voel begint lanzaam te verdwijnen :tranen: hebben jullie mischien wat tips voor me..van wat ik kan doen ?

mazhar
27-05-2004, 16:46
Koop een andere vrouw

mimouna007
27-05-2004, 16:46
Ja dat is inderdaad wel erg ... Maar als je echt wilt weten waardoor het komt denk ik dat je het haar gewoon moet vragen. Je kan wel gaan zitten gissen waardoor het zou komen maar dan maak je jezelf alleen maar gek en in de islam staat dat het niet alleen voor het voortplanten... de man en vrouw zodra ze getrouwd zijn mogen ze er volop van genieten. Dus ik wens je veel succes verder .... Meha selama

tarifisht
27-05-2004, 16:51
wat naar voor je... :( wat zij doet is niet goed, want als je man vraagt je om met hem liefde te bedrijven dan moet ze geen nee zeggen.. oke het komt wel eens voor dat de vrouw geen zin hebt en dan mag een man wel beetje begrip tonen. maar jullie zijn al twee jaar getrouwd en hebben het alleen maar 6 keer met mekaar gedaan.. sorry.. maar het gaat echt niet goed met jullie!!! het enige oplossing wat er is, is met haar effe een goeie gesprek voeren en vragen waarom ze weigert, en dat ej liefde voor haar elke dag minder wordt wanneer ze zo gedraagt.. en dat als ze niet mee wil werken dat ej dan een andere vrouw gaat zoeken( alleen om haar effe aan het denken te zetten) nou ik hoop dat het werkt en wens je veel succes.. salaam

appiegogogo
27-05-2004, 16:51

ik ben bang dat je getroffen bent mijn broeder door een bliksemstraal die wel eens aangeduid wordt met de naam "je vrouw vervult haar behoeftes buitenshuis"....of wanneer jij naar je werk gaat........tip:plaats een verborgen camera bij de voordeur (niet in de slaapkamer, want misschien doet ze het in de douche, in de keuken of in de woonkamer, bij de voordeur zie je iedereen die binnenkomt of naar buiten gaat)...veel succes kameraadski,........

appiegogogo
27-05-2004, 16:55
Origineel gepost door alhoceimachaima :rolleyes: WAT KIJK JE...!!!???

miriammetje
27-05-2004, 17:01
salaam alikoem... ik heb gezocht na een hadith wara het instond maar heb hem niet meer terrug gevonde,,, ik heb dus gelezen dat als een vrouw weigert gemeesnchap te hebben met haar man dat de egelen haar de gehele perioden (nacht) zouden vervloeken..... walikoem salaam mir

mimouna007
27-05-2004, 17:02
Origineel gepost door appiegogogo ik ben bang dat je getroffen bent mijn broeder door een bliksemstraal die wel eens aangeduid wordt met de naam "je vrouw vervult haar behoeftes buitenshuis"....of wanneer jij naar je werk gaat........tip:plaats een verborgen camera bij de voordeur (niet in de slaapkamer, want misschien doet ze het in de douche, in de keuken of in de woonkamer, bij de voordeur zie je iedereen die binnenkomt of naar buiten gaat)...veel succes kameraadski,........ HEEMHEEEEm :rolleyes: Dit vind ik wel heel erg dramatisch. Er zijn gewoon bepaalde vrouwen die geen behoefte hebben aan sex. Ik weet dat het misschien heel moeilijk is voor te stellen voor een man maar goed als een vrouw zolang getrouwd is en ze wil geen sex met haar man betekent het toch niet meteen dat ze het ergens anders zoekt? Alles kan natuurlijk maar dat je deze man nu nog gekker gaat zitten maken en paranoia vind ik wel ver gaan. En zowiezo als ze het met iemand anders zou doen buitenshuis of weer ik veel waar waarom is ze dan getrouwd? Ik denk niet dat dat de oorzaak is dus jongen laat je echt niet door de wijs brengen en ga er gewoon met haar over praten dat is altijd het beste denk ik... Meha selama

jamilatje2002
27-05-2004, 17:02
Origineel gepost door tonymontana ik heb sind 2 jaar een hele lieve vrouw ze staat altijd voor me klaar ze is precies wat elke man in vrouw zoekt mooi lief en een goed karakter alleen is er 1 probleem sind we getrouwd zijn heb ik maar bij elkaar op gesteld 6maal de liefde met haar bedreven ze weigert steed om de liefde te bedrijven ze zegt dat het alleen voort t voor planten van de mens en niet voor de plezier is :( ik doe altijd mn best om zo lief en zo aardig mogelijk tegen haar in de hoop dat ik ontbijt on bet krijg (als je snapt wat ik bedoel :o ) ,maar het zit er telkens niet in walu meliet :( en t erge ik ben bang om haar aan te spreken op dit gebied van waarom krijg ik nooit sex van je komt beetje erg stom over :( ik wil haar niet kwetsen noch boos maken ik heb wel eens vigra in haar drankje gestopt zo dat ze horny werd maar walu ik weet me geen raad meer :( de liefde die ik vcoor haar voel begint lanzaam te verdwijnen :tranen: hebben jullie mischien wat tips voor me..van wat ik kan doen ? Je bent niet lekker in bed. Waarom denken jullie dat het altijd maar aan de vrouw kan liggen. Het ligt aan jou man. hahahahahahah grap dat jullie deze gast geloven hij is nog een snotneus. Ik zat achterhem in het internet cafe toen zat hij deze onzin te typen. Jebent betrapt hahahaah gr,

appiegogogo
27-05-2004, 17:06
"ROFFA" WHAT THE F**** IS THAT

tonymontana
27-05-2004, 17:08
Origineel gepost door jamilatje2002 Je bent niet lekker in bed. Waarom denken jullie dat het altijd maar aan de vrouw kan liggen. Het ligt aan jou man. hahahahahahah grap dat jullie deze gast geloven hij is nog een snotneus. Ik zat achterhem in het internet cafe toen zat hij deze onzin te typen. Jebent betrapt hahahaah gr, hej aapje :zwaai: any way thnx voor julie tips mensen :)

tonymontana
27-05-2004, 17:08
Origineel gepost door appiegogogo "ROFFA" WHAT THE F**** IS THAT roffa is rotterdam als ik t goed heb :)

tonymontana
27-05-2004, 17:09
Origineel gepost door _the_eyes_ roffa is een berg in marokko waar je de ezels kan pakken :zwaai: :giechel:

jamilatje2002
27-05-2004, 17:12
Origineel gepost door tonymontana hej aapje :zwaai: any way thnx voor julie tips mensen :) he was maar een grap ik voel wanneer iets serieus is en wanneer dat ter pleke verzonnen is. In dit geval is het verzonnen. Adump haar man en zoek een andere vrouw die alleen maaar hoeft aan te kijken en die haar benen voor je spreidt hhahaha. gr,

tonymontana
27-05-2004, 17:16

Origineel gepost door jamilatje2002 he was maar een grap ik voel wanneer iets serieus is en wanneer dat ter pleke verzonnen is. In dit geval is het verzonnen. Adump haar man en zoek een andere vrouw die alleen maaar hoeft aan te kijken en die haar benen voor je spreidt hhahaha. gr, ik weet no hard feelings ;) :zwaai:

Pagina's : [1] 2