Bekijk originele versie : de zoekttocht naar the 1
amira_roosje
27-05-2004, 16:13
salaam iedereen
ik en mijn vriendin hebben een vraag en zouden graag langst jou stand punt willen zien.
wij weten dat een relatie voor het huwelijk haraam is, maar alsje een mooie toekomst wilt met geluk moet je jekeven met iemand kunen delen waar je van houd :Iluvu: en zeker weet dat hij om je geeft en dat jullie samen gelukkig zijn en een prachtige toekomst kunnen opbouwen.
de vraag is wat vinden jullie nu naar ''de zoektoch'' (laten we het zo noemen) naar de perfecte partner, is het mis om contact met jongens te hebben wel met doel om een serieuze relatie te beginne waar later inschalla vruchten van kunnen komen
zeg wat jullie hier van denken
dank u
groetjes amire en nisrin :zwaai:
UndercoverAngel
27-05-2004, 16:25
Jullie moeten er niet naar op zoek gaan.. Jullie komen degene die voor jullie Lmektab zijn vanzelf wel tegen.. ;)
.:UcA:.
ik trouw met niemand voor ik'm minstens een jaar ken, ik vertrouw geen jongens :hihi: liefde meot je niet zoeken, het moet je overkomen
InsjAllah overkomt het ons :melig:
:zwaai:
MotherNature
27-05-2004, 16:29
Origineel gepost door UndercoverAngel
Jullie moeten er niet naar op zoek gaan.. Jullie komen degene die voor jullie Lmektab zijn vanzelf wel tegen.. ;)
P'cies!
ik_oke_is
27-05-2004, 18:14
Origineel gepost door amira_roosje
salaam iedereen
ik en mijn vriendin hebben een vraag en zouden graag langst jou stand punt willen zien.
wij weten dat een relatie voor het huwelijk haraam is, maar alsje een mooie toekomst wilt met geluk moet je jekeven met iemand kunen delen waar je van houd :Iluvu: en zeker weet dat hij om je geeft en dat jullie samen gelukkig zijn en een prachtige toekomst kunnen opbouwen.
de vraag is wat vinden jullie nu naar ''de zoektoch'' (laten we het zo noemen) naar de perfecte partner, is het mis om contact met jongens te hebben wel met doel om een serieuze relatie te beginne waar later inschalla vruchten van kunnen komen
zeg wat jullie hier van denken
dank u
groetjes amire en nisrin :zwaai:
:hihi:
:maf:
Lady_moi
27-05-2004, 19:27
Er is GEEN mektoub ZONDER dalil :rolleyes:
Origineel gepost door UndercoverAngel
amira_roosje
28-05-2004, 14:11
lieve mensen ik zeg ni dat ik op zoek ik vraag mij da gewoon af
ik ben gewoon nieusgierig naar jullie recatie
groetjes amira
riffiette
28-05-2004, 14:14
ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar, ikzelf vind dat een huwelijk ZONDER relatie op voorhand perfect mogelijk is, heb het al meerdere keren gezien bij vriendinnen en ze zijn gelukkig getrouwd of verloofd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.