Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zonnebank

LZN
27-05-2004, 15:02

meisjes ff allemaal een vraagje als ik onder de zonnebank ga dat doe ik tamleijk vaak krijg ik allemaal van die witte vlekken in me gezicht lichaam is egaal bruin wat kan ik hier aan doen..

tatouzient
27-05-2004, 16:31
je zegt t zelf, je doet t té vaak ;) mr meestal kome witte vlekjes ook doorda je te weinig pigmentvlekke hebt of zo Tatou.

Marocca
27-05-2004, 16:43
Origineel gepost door BIGG_BOSS meisjes ff allemaal een vraagje als ik onder de zonnebank ga dat doe ik tamleijk vaak krijg ik allemaal van die witte vlekken in me gezicht lichaam is egaal bruin wat kan ik hier aan doen. Maar ik snap niet waarom jongens nu aan zonnebank doen? :( Jullie hebben van nature een mooi tintje :ego:

tatouzient
27-05-2004, 16:50
Origineel gepost door Marocca Maar ik snap niet waarom jongens nu aan zonnebank doen? :( Jullie hebben van nature een mooi tintje :ego: ni alle jongens hebbe da van nature é, tis net zoals bij de meisjes ;) Tatou. btw, hoe ist mt je? lang ni gehoord :(

Angel
27-05-2004, 20:12

Origineel gepost door BIGG_BOSS meisjes ff allemaal een vraagje als ik onder de zonnebank ga dat doe ik tamleijk vaak krijg ik allemaal van die witte vlekken in me gezicht lichaam is egaal bruin wat kan ik hier aan doen. kun je het beste bij de zonnestudio vragen.

Daarom
28-05-2004, 02:53
Afknapper. :maf:

misstomaatje
28-05-2004, 11:13
Origineel gepost door BIGG_BOSS meisjes ff allemaal een vraagje als ik onder de zonnebank ga dat doe ik tamleijk vaak krijg ik allemaal van die witte vlekken in me gezicht lichaam is egaal bruin wat kan ik hier aan doen. te wienig pigment. en te vaak naar de zonnebank gaan is niet goed . een keer in de twee weken is genoeg.

SWEET_ANISSA
28-05-2004, 11:31
Origineel gepost door Daarom Afknapper. :maf: zware afknapper

missalsa
04-06-2004, 21:59
als je je nou eens goed insmeert ken er niets gebeuren hoor. gewoon eff wat halen bij kruidvat ja hoor geen dank haha

LHBIBAA
04-06-2004, 22:06
je moet zoiezo een hoge beschermingsfactor voor je gezicht gebruiken!! en dat zijn pigmentsvlekken erg lelijk heeft een vriendin van me ook gekregen op haar gezicht omdat ze nix opsmeerde tijdens het zonnebanken! ga eve langs bij De Tuinen is een kruiden winkel zij hebben wel dat van die creme tegen die vlekken is wel prijzig maar ja is tog je gezicht

PowerQueen
04-06-2004, 22:17
Origineel gepost door BIGG_BOSS meisjes ff allemaal een vraagje als ik onder de zonnebank ga dat doe ik tamleijk vaak krijg ik allemaal van die witte vlekken in me gezicht lichaam is egaal bruin wat kan ik hier aan doen. Houd je bezig met mannen dingen.. en geen meisjes shitt..