Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ondernemingsplan, Kinderopvang!!

atseeno
14-09-2009, 17:14

Dag lieve mensen, Ik heb dringend een ondernemingsplan nodig om mijn eigen kinderdag verblijf te beginnen. Wie weet hoe ik er aan kan komen? en weet je wie het maakt dan hoor ik het graag van je! of Als je weet waar ik 1tje kan kopen. zelf 1tje maken lukt mij maar niet helaas.ik heb er naar gekeken maar ik kom er niet helemaal uit. En zijn er mensen die ervaring hebben met het eigen opstarten van een kinderopvang?? Ik zal je heel dankbaar zijn. Moge Allah je belonen. Groetjes!!!

AlovesA
26-09-2009, 02:58
heb je die toevallig zo ja zou je me die kunnen sturen... erg bedankt alvast xxx

CADS300
28-09-2009, 14:39
Waarom heb je een ondernemingsplan nodig en waar wil je deze vestigen. Wellicht dat ik er uit ons archief kan halen...

atseeno
28-09-2009, 16:27
Waarom heb je een ondernemingsplan nodig en waar wil je deze vestigen. Wellicht dat ik er uit ons archief kan halen... Hoi hoi, Ik heb het nodig voor een lening voor de bank.. Ik wil een gastouder opvang beginnen in den haaag.. Ik zou je heeel erg dankbaar zijn als je er 1 voor me kan regelen... swat vraag je ervoor??? Gr. Nora