Bekijk originele versie : To Bed or not to Bed !!!
Hey iedereen,
De laatste tijd lees ik weer veel "horseshit" over het al dan niet maagd blijven voor zowel de meiden als de gozers tot aan het huwelijk.
Welnu,
Voor de echte moslima's onder ons: Jullie verdienen respect omdat jullie je keurig aan de voorschriften houden en hopelijk trouwen jullie ook een echte moslimman en geen fakerd die zich kleedt à la taliban maar enkele maanden later jou toch opbiecht dat ie vroeger verslaafd was aan drugs, alcohol, .............. en ook enkele sporadische homosexuele contacten tegen betaling heeft gehad :D
Voor de nep moslima's onders ons: stop faking it baby, iedereen weet dat jullie stiekem sigaretten liggen te roken in het damestoilet, ook het houden van minstens 3 GSM-nr's en het blindelings herkennen van alle wieldoppen van de knapste automerken is niet echt bevorderlijk voor jullie aureool van godsvruchtige dames en last but not least: jullie kontjes en mondjes zijn uitermate populair en zeer geliefd bij een groot deel van de mediterrane en zwarte deel van de mannelijke bevolking in NL en België......... Frankrijk :D
Voor alle vrijgevochten Samira's & Co: een goede diploma behalen is niet genoeg om carriere te maken binnen een Internatione holding van allure, strakke kledij, oogpotlood, lipgloss en jouw vijf-taligheid hebben jouw al door de selectieproeven geloosd maar als directie-secretaresse moet je bereid zijn om je regelmatig te laten bepotelen door de nieuwe uitermate knappe Office Manager uit Zweden die U en jouw collega-assistentes elke vrijdagavond op stap neemt naar "een te gekke kareoke bar" en jouw daar promotie en een flinke loonopslag beloofd als je hem maar "lief" behandelt. Laat uw knappe bruingebrande Redouan met zijn BMW-cabrio( bouwjaar 92) in het vervolg achter de hoek wachten als ie jouw komt oppikken na uw werk............ en blijven fitnessen Samira ........... :D
Voor alle losgeslagen Latifa's onder ons: goed nieuws voor jullie, het toestel dat door middel van lasertechnologie jullie maagdenvlies voor de 28°ste keer zal herstellen is bijna op de markt. Nu nog even een illegaal uit het vaderland importeren, een hoofddoekje op en je bent helemaal terug van weggeweest in de Ummah........... vergeet alleen niet dat zwaaien en knipoogjes werpen naar elke gozer en patser die voorbijwandelt of U voorbijrijdt verdacht overkomt :D
En voor alle muurbloempjes onder ons: ga achter die pc weg en get out en get a life :D
:D Sword
bailagirl
27-05-2004, 14:36
haha eindelijk eens iets om echt om te lachen
:)
:)
Azzzizzz
27-05-2004, 14:38
Origineel gepost door sword
fakerd die zich kleedt à la taliban maar enkele maanden later jou toch opbiecht dat ie vroeger verslaafd was aan drugs, alcohol, .............. en ook enkele sporadische homosexuele contacten tegen betaling heeft gehad :D
Wat is er mis met een een nu oprechte moslim die nu toegeeft dat hij in het verledenverslaafd was, homo was, of anything els...
en hebben deze wijze woorden ook de praktijk gevonden in jou familie...., of is het schrijven/kopieren en hola....
ik_oke_is
27-05-2004, 14:39
samira's en latifa's : dat hoefde echt niet
maar voor de rest
héél erg grappig :moe:
:maf:
jamilatje2002
27-05-2004, 14:39
he en wat verdien jij?
Jij verdient helemaal geen marokkaanse dame of ze nou maagd is of niet.
LadyBerkania
27-05-2004, 14:49
Hey iedereen,
De laatste tijd lees ik weer veel "horseshit" over het al dan niet maagd blijven voor zowel de meiden als de gozers tot aan het huwelijk.
Welnu,
Voor de echte moslima's onder ons: Jullie verdienen respect omdat jullie je keurig aan de voorschriften houden en hopelijk trouwen jullie ook een echte moslimman en geen fakerd die zich kleedt à la taliban maar enkele maanden later jou toch opbiecht dat ie vroeger verslaafd was aan drugs, alcohol, .............. en ook enkele sporadische homosexuele contacten tegen betaling heeft gehad :D
Voor de nep moslima's onders ons: stop faking it baby, iedereen weet dat jullie stiekem sigaretten liggen te roken in het damestoilet, ook het houden van minstens 3 GSM-nr's en het blindelings herkennen van alle wieldoppen van de knapste automerken is niet echt bevorderlijk voor jullie aureool van godsvruchtige dames en last but not least: jullie kontjes en mondjes zijn uitermate populair en zeer geliefd bij een groot deel van de mediterrane en zwarte deel van de mannelijke bevolking in NL en België......... Frankrijk :D
Voor alle vrijgevochten Samira's & Co: een goede diploma behalen is niet genoeg om carriere te maken binnen een Internatione holding van allure, strakke kledij, oogpotlood, lipgloss en jouw vijf-taligheid hebben jouw al door de selectieproeven geloosd maar als directie-secretaresse moet je bereid zijn om je regelmatig te laten bepotelen door de nieuwe uitermate knappe Office Manager uit Zweden die U en jouw collega-assistentes elke vrijdagavond op stap neemt naar "een te gekke kareoke bar" en jouw daar promotie en een flinke loonopslag beloofd als je hem maar "lief" behandelt. Laat uw knappe bruingebrande Redouan met zijn BMW-cabrio( bouwjaar 92) in het vervolg achter de hoek wachten als ie jouw komt oppikken na uw werk............ en blijven fitnessen Samira ........... :D
Voor alle losgeslagen Latifa's onder ons: goed nieuws voor jullie, het toestel dat door middel van lasertechnologie jullie maagdenvlies voor de 28°ste keer zal herstellen is bijna op de markt. Nu nog even een illegaal uit het vaderland importeren, een hoofddoekje op en je bent helemaal terug van weggeweest in de Ummah........... vergeet alleen niet dat zwaaien en knipoogjes werpen naar elke gozer en patser die voorbijwandelt of U voorbijrijdt verdacht overkomt :D
En voor alle muurbloempjes onder ons: ga achter die pc weg en get out en get a life :D
En nu?!!!
Azzzizzz
27-05-2004, 14:51
Origineel gepost door MouChaZa
eindelijk eens wat om te lachen :lol:
lachen!!!!
om wie????
je zusters..........van eigen vlees en bloed
lach ze maar
ik pas.
ik kan erom janken, sterker nog ik jank er soms intern hierom
socialedienst
27-05-2004, 15:20
:jammer: helaas....
we vergeten snel dat de Samira's en Latifa's onze zusjes en nichtjes zijn...
dus het lachen vergaat mij heel snel......:(
Azzzizzz
27-05-2004, 15:48
Origineel gepost door MouChaZa
Jeetje wat ben jij een droge zeg!!!
zie eens een keer de humor ergens van in!!! of ben je nu continu op mijn reacties aan het letten om mij te bekritiseren... dit is INET....neem alles met een korreltje zout man :rolleyes:
Tuurlijk zijn dit dingen die dagelijks om ons heen gebeuren.. allah yahdiehoem wa yahdiena!!!!!
ik op jou letten, ben je gek
ik jou bekritiseren, nooit, ik heb de inhoud bekritiseerd
de humor inzien van het ten schande zetten van mijn zusters.. ook nooit.
ik heb trots, en die wil ik een beetje behouden zien blijven.
en ik meen het echt, het is niet per soon lijk
Hajar1979
27-05-2004, 16:32
Hey iedereen,
Welnu,
hahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahah hahahaha..
Goed geformuleerd Sword..!!!! Er zit kern van waarheid in...
jij bent ziekelijk grappig luv ya
appiegogogo
27-05-2004, 16:40
...to bed......ik heb slaap
he jongen
zielig, zielig. zielig .en nog eens zielig?
Volgens mij zit jij altijd achter de kontjes en mondjes van de samira'a em latifa's en weet ik nog wat voor zooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
appiegogogo
27-05-2004, 17:18
Origineel gepost door Savinna
he jongen
zielig, zielig. zielig .en nog eens zielig?
Volgens mij zit jij altijd achter de kontjes en mondjes van de samira'a em latifa's en weet ik nog wat voor zooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OVER WIE HEB JE HET
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.