Bekijk originele versie : Waarom moet een drol je altijd pesten?
GekkeTurk
18-11-2002, 00:26
Ik vraag me altijd af waarom een drol een mens moet pesten
dan zit je lekker op de wc en dan heb je een uur lang lopen persen en dan komt er een klein brokje drol uit terwijl je een uur lang drukt
of dan pers je en dan komt de drol en dan breekt die in tweeen of je zit lekker komt de helft eruit en de andere helft floept weer terug erin
of het ergste is nog ben je klaar met alles en dan loop je weg en dan moet je nog een keer echt zwaar vervelend een drol is gewoon bedacht om de mens te pesten :D
Onslaught
18-11-2002, 00:28
hhaahhahahaha wallah je had zeker niets te doen dammmmmm doeloos:D
GekkeTurk
18-11-2002, 00:28
muhahahahha ewa ik verveel me gewoon en zet een verhaal neer ja toch waarom niet altijd gaan de topics over liefde of geloof ofzo nou een keer of drollen
NoreJihan
18-11-2002, 00:29
Origineel gepost door Kadir
Nee, dit ging gewoon te ver, get a life ofzo, daarom zeg ik nou: bannen die turken, behalve mij natuurlijk:D
Iks ta 100 procent achte je tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
GekkeTurk
25-11-2002, 00:38
Nou Nou mensen iedereen kent deze probleem tog :D
tfoeeeeeeeeeeee.....gaa toch iets anders bestuderen dan je booschappen ....:maf:
NoreJihan
25-11-2002, 01:34
Origineel gepost door Mustapha AA
hee niet iedreen vriend
sommige van ons hebben daadwerkelijk een leven
drink veel sap en eet pruimen :D
domme turk
Vieze drolleneter
Origineel gepost door Onslaught
hhaahhahahaha wallah je had zeker niets te doen dammmmmm doeloos:D
ya willie ik moet kotsen!!!!
Corleone
25-11-2002, 07:29
dit doet me aan delirous denken van eddie murphy daar zegt ie ook hetzelfde.
Origineel gepost door GekkeTurk
Ik vraag me altijd af waarom een drol een mens moet pesten
dan zit je lekker op de wc en dan heb je een uur lang lopen persen en dan komt er een klein brokje drol uit terwijl je een uur lang drukt
of dan pers je en dan komt de drol en dan breekt die in tweeen of je zit lekker komt de helft eruit en de andere helft floept weer terug erin
of het ergste is nog ben je klaar met alles en dan loop je weg en dan moet je nog een keer echt zwaar vervelend een drol is gewoon bedacht om de mens te pesten :D
hehe...van Eddy Murphy's RAW...:D:D:D
:eek: damn... waar mensen aan denken...
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.