Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : >>>>>>>>5 tot 10 kilo AFSLANKTOPIC<<<<<<<<

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Rania85
14-09-2009, 14:05

Nog minder dan een week en dan is de ramadan weer voorbij. Ik heb gemerkt dat het tijdens de ramadan heel moeilijk was om gewicht te verliezen:jammer: . Daarom open ik hierbij een nieuwe afslank topic voor na de ramadan. Deze afslankrace is bedoeld voor mensen die de laatste 5 tot 10 kilo willen, aangezien deze vaak het moeilijkst zijn om kwijt te raken:maf2: . Hier kan je terrecht voor support, tips and tricks:banana: . Wie doet er mee? Hoe veel wil je kwijt? Hoelang geef jezelf de tijd? MELD JE NU AAN!!!!:goedzo:

Rania85
14-09-2009, 14:07
Ik wil 5 kilo kwijt en ik wil dit eind oktober kwijt zijn.

Bidawiaanse
14-09-2009, 17:16
Ik wil 10 kilo kwijt inch Allah..nu 65, wil 55 wegen. Ik ga ook next week beginnen inch Allah

oumMaida
14-09-2009, 18:44
Dames, ik kom ook aansluiten en wil ook 10 kilo kwijt inchaAllaah!! Ik moet dit aan het einde van oktober, begin november behalen! Met de wil van Allaah, de sportschool en de kracht van mezelf om de verleidingen te weerstaan.. Ladies we can Do it RIGHT??

Bidawiaanse
14-09-2009, 18:55

Dames, ik kom ook aansluiten en wil ook 10 kilo kwijt inchaAllaah!! Ik moet dit aan het einde van oktober, begin november behalen! Met de wil van Allaah, de sportschool en de kracht van mezelf om de verleidingen te weerstaan.. Ladies we can Do it RIGHT?? Inch Allah!! Yes we can! Haha:p 10 kilo in 1 maand? Is dat niet een beetje te veel lieverd?

Marociia_c
14-09-2009, 18:57
Ik doe mee wil ongeveer 6 รก 7 kilo, en wil geef mezelf de tijd tot 15 oktober zegmaar half oktober! InshaAllah.

AlostAngel
14-09-2009, 19:31
Dag meiden. Ik wil 12 kilo afvallen! Ik weeg nu 67. en wil naar de 55! Het moet me inchaAllah lukken! Ik ben trouwens vandaag begonnen:hihi:. Ik hoop dat ik het volhou!

oumMaida
14-09-2009, 21:41
jaaa dat is ook teveel in een maand, dus daarom dacht ik midden oktober rond de 20ste inchaAllaah..maar goed gezond eten, en veel sporten, moet echt weer een strakke lichaam krijgen, Daar zit voor mij veeeel werk in.. Ghair, Succes Sisterss... Keep up The Good work!!

Quoter
14-09-2009, 23:55
Hoe zou de wereld eruit zien zonder mannen? Vol met dikke, gelukkige behaarde vrouwen. :o

_sha_hina_a
14-09-2009, 23:59
Hoe zou de wereld eruit zien zonder mannen? Vol met dikke, gelukkige behaarde vrouwen. :o :lol: Ik denk dat veel vrouwen het ook voor zichzelf doen. Ken genoeg mannen die geen probleem hebben met 'dik'. (Of wat meiden dik vinden.)

Quoter
15-09-2009, 00:12
:lol: Ik denk dat veel vrouwen het ook voor zichzelf doen. Ken genoeg mannen die geen probleem hebben met 'dik'. (Of wat meiden dik vinden.) Geloof ik ook wel, wat betreft mannen die geen problemen hebben met een vrouw die een 'maatje meer' heeft. Maar dat vrouwen dat voor zichzelf doen..... Daar is helaas een onderzoek naar gedaan en daar kwam uit dat ze het voor de mannen doen :o IJdelheid lijkt toch iets meer van vrouwen te zijn dan van mannen! :D

_sha_hina_a
15-09-2009, 00:17
Oh mij boeit de mannenmening totaal niet :p.

Quoter
15-09-2009, 00:26
Oh mij boeit de mannenmening totaal niet :p. Je begrijpt het verkeerd :o

_sha_hina_a
15-09-2009, 00:29
Je begrijpt het verkeerd :o Nee, ik drukte me verkeerd uit. Ik bedoelde te zeggen dat ik niet wil afvallen voor mannen, maar gewoon voor mezelf. Dat is misschien omdat ik er geen heb, maar ik hoor dus niet bij die vrouwen die het doen om meer in smaak te vallen bij mannen.

Quoter
15-09-2009, 00:40

Nee, ik drukte me verkeerd uit. Ik bedoelde te zeggen dat ik niet wil afvallen voor mannen, maar gewoon voor mezelf. Dat is misschien omdat ik er geen heb, maar ik hoor dus niet bij die vrouwen die het doen om meer in smaak te vallen bij mannen. Ah zo, oke! Afvallen voor jezelf? Really, wie probeer je te overtuigen? :hihi: Naah im just kidding :D Ik ga dat artikel even opzoeken waarin dit werd gezegd!

Pagina's : [1] 2 3 4 5