Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klik Klik Klik Klik Hier Op!!!!!!

112malika
27-05-2004, 13:47

Ik ga binnenkort trouwen inchaalah en ben dus druk bezig met voorbereidingen en heb al een aantal naggafa's op het oog en mijn vraag is dus of jullie ooit wel eens met nagaffa nejma hebben gewerkt of meegemaakt en wat jullie van haar vonden enz. En ook een ding ik ben ook op zoek naar een vrouwelikkle fotograag en camera vrouw en ik heb gehoord dat nadia van almere heel goed is en ik wil ook graag weten van jullie ofdat werkelijk waar is en wat de prijs is die zij hanteert. Ik hoop dat jullie me daar bij willen helpen. Groetjes malika

beni_bouyachie
27-05-2004, 13:52
Beiden een goede keuze :goedzo: heb zelf meerdere malen met beiden gewerkt .. nadia is erg proffesioneel en weet van wanten ze laat zich niet over haar heen gaan door bemoeierige gasten ofzo .. Ze doet haar wrk heel netjes en heeft goede apparatuur.. Nejma heeft ook leuke dingen , en erg vriendelijk.. Suc6 meid en allah ikemlek bel gair,

112malika
27-05-2004, 13:53
Dank je wel schat en weet je ook misschien de prijs van nadia

Multajeema
08-07-2004, 20:22
Origineel gepost door berkanialady uit ervaring kan ik je die nadia wel aanraden maar NEJMA eeeeeeeeeecht niet. ze is wel aardig en vriendelijk maar ik vindt niet dat ze een bruid echt mooie kan laten stralen met kapsels, jurken en accesoires. ik vindt haar gewoontjes, maar het is maar een mening. veel succes met, mijn nummer 1 is chaimae zonder twijfel. nog van harte gefeliciteerd en veel geluk in de liefde Nadia is duur :eek:

Wasila
09-07-2004, 11:45

Nadia vraagt rond de 650.00 en dat vragen bijna alle Fotograven of ze zijn zelfs duurder. Dus duur is ze niet. Of zijn er vrouwelijke fotograven die net zo goed zijn maar goedkoper.

missromantica
09-07-2004, 11:54
wajouwww zo duur ik zoek ook een fotograaf maar dat is best duur 650.

missromantica
09-07-2004, 13:46
ja dat weet ik mij schoonzus die had er 300 of zo voorbetaalt die woont ook in belgie de fotos waren prachtig maar ja je kan moeilijk een fotograaf helmaal uit belgie halen denk je niet?

blauwe_hemel
09-07-2004, 13:48
Origineel gepost door mereyem miss romantica een foto grafe in belgie vraagt ongeveer 250 tot 400 euro,hangt er vanaf hoeveel fotos je wil.. hoe komen die gekke fotograven van nederland aan 650 euro,of zijn de fotos misschien op goud afgedrukt..pfff wat een dure boel SubhanAllah! 650 Euro aan een fotograaf betalen. :eek: Zelfs 250 zou ik er niet eens aan uitgeven laat staan 650Euro. La hawla wa la qoewwata illâ billâh

missromantica
09-07-2004, 13:50
aahh WAT JAMMER NOU IK HEB ER EEN NODIG MAAR NIEMAND DIE KENT IEMAND DIE WAT GOEDKOPER IS DAN 650 IEMAND???

hanoa
09-07-2004, 14:11
neem een Nederlandse proffesionele fotograaf >>veel hebben ook ervaring met marrokaanse bruiloften ...de kwaliteit is zeker goed en de prijs is normaal marrokanen overdrijven :)

noure
12-07-2004, 11:18
Origineel gepost door 112malika Ik ga binnenkort trouwen inchaalah en ben dus druk bezig met voorbereidingen en heb al een aantal naggafa's op het oog en mijn vraag is dus of jullie ooit wel eens met nagaffa nejma hebben gewerkt of meegemaakt en wat jullie van haar vonden enz. En ook een ding ik ben ook op zoek naar een vrouwelikkle fotograag en camera vrouw en ik heb gehoord dat nadia van almere heel goed is en ik wil ook graag weten van jullie ofdat werkelijk waar is en wat de prijs is die zij hanteert. Ik hoop dat jullie me daar bij willen helpen. Groetjes malika assalaam moelaikom zelf ken ik nadia niet uit almere maar naima uit den haag is echt super goed en souad uit rotterdam is ook goed dat wilde ik ff doorgeven veel succes met een negefa uitzoeken thalla beslama :zwaai:

sweethart
14-09-2004, 19:05
neggafa mehdia is de beste ik heb haar ook gehad ze heeft de nieuwste kleding gemaakt dit jaar in marokko met een lange sleep prachtig gewoon . en ze maakt je ook hartstikke mooi op dus mehdia woont in overvecht laat het me weten als je haar nummer wilt beslama

brown_eyesxx
14-09-2004, 19:42
Weetje Wie Echt een Kanjer is Negafa Aicha Mijn Zusje en ik hebbben er allebij genomen en ze was echt zo goed ik zou eerst een andere negafa nemen maar toen ik haar kleding zag ik was verkocht :Iluvu: ik had zo een amira jurk aan met echt een lange sleep van bijna 3 meter met daarop een tauwsa geborduurd echt heel mooi en helemooie mouwen enzo ....... en ze was zooo geduldig en aardig en wat ik ook goed vond is dat ik niet allekleuren van de regenboog opkreeg ik werd echt heel mooi natuurlijkopgemaakt en mijn haar had ze echt leuk opgestoken kortom het was een geslaagde bruiloft :verliefd: Negaffa Aicha 0612183473 :zwaai: