Bekijk originele versie : Ongesteld...PIJN!!!
Maroc_oogjes
27-05-2004, 12:20
Dames.. Hebben jullie ook altijd verschrikkelijke buikpijn tijdens die o zo fantastische dagen?? Ik lig iedere maand weer krom van de pijn en ben zo chagrijnig als de pest. Wie weet wat ik het beste kan doen tegen de buikpijn? Heb alles al geprobeerd.. van kruidenthee tot pijnstillers. Van gewoon in mijn bed blijven liggen tot negeren. Niets helpt ... :( :(
Ik ga dood.. :huil:
nadorlady15
27-05-2004, 12:55
Echt apart ik ben het nu ook maar ik heb nooit pijn Alhamdolilah.
meid het beste wat je kunt doen is sbar hebben meer kan ik je niet zeggen.
:zwaai:
Maroc_oogjes
27-05-2004, 12:57
Origineel gepost door nadorlady15
Echt apart ik ben het nu ook maar ik heb nooit pijn Alhamdolilah.
meid het beste wat je kunt doen is sbar hebben meer kan ik je niet zeggen.
:zwaai:
SBAR.. PFFFF... :(
Thnx Anyway ..
socialedienst
27-05-2004, 15:04
als je alles al hebt geprobeert en niks helpt..ga dan naar je arts en dan za hij je waarschijnlijk de pil voorschrijven..
is een uitstekend middel tegen menstruatiepijnen...
salaam
ik heb dus nooit pijn....ik ben ook nooit chagrijnig....
alhoceimachaima
27-05-2004, 16:56
ik ben moe heb last van me rug shouders buik en alles:verdriet:
RivellaLight
27-05-2004, 23:22
als zelfs naproxen niet werkt bij jouw dan zou ik zeker effe langs dokter gaan
Bahjaouia
27-05-2004, 23:24
Origineel gepost door Maroc_oogjes
Dames.. Hebben jullie ook altijd verschrikkelijke buikpijn tijdens die o zo fantastische dagen?? Ik lig iedere maand weer krom van de pijn en ben zo chagrijnig als de pest. Wie weet wat ik het beste kan doen tegen de buikpijn? Heb alles al geprobeerd.. van kruidenthee tot pijnstillers. Van gewoon in mijn bed blijven liggen tot negeren. Niets helpt ... :( :(
Meid ik weet hoe jij je voelt! Ik ga altijd kapot van de pijn! Ik heb alles geprobeerd... van kruidenthee tot kruik tot bepaalde medicijnen! Maar weet je wat bij mij écht werkt: één ibuprofen. Ddat ding doet echt wonderen! Mocht het zo zijn dat ook dit niet mocht baten, dan kun je er ook voor kiezen om één lepeltje Kamoun (komijn) in te nemen en dan gelijk een glas water achterover slaan. Ik kan je zeggen dat het echt niet lekker is, maar je pijn is dan wel opvallend snel verdwenen!!
Veel succes!
K heb meestal pijn in me onderrug... :tranen:
Atlas_Gebergte
28-05-2004, 12:24
Ja de pil is een uitstekende middel tegen de pijn, ik had voorheen ook veel pijn op die dag, ik ging dan niet eens werken. Maar hamdoulillah nu is het over.
CAMILLIA_3
28-05-2004, 14:24
Ik heb ook altijd vette pijn in mijn buik ik ga echt dood gewoon niet normaal, lig dan ook de 1e 2 dagen in bed.
Niks helpt dus enigste wat helpt is hete kruik op mijn buik en slapen :( .
Ik kan dan ook niet rechtop lopen en mijn buik zwelt soms ook op.
Maarj aik heb het pech dat ik altijd buikpijn heb of ik ongesteld ben of niet, ach ik heb gewoon geduld, en smeek allah om de pijn te verzachten.
Me oma heeft eens een keer een mengseltje gemaakt, iets in water laten koken en zag eruit als olie, en brande verschrikkelijk in je keel maar dat zou wel helpen, maar omdat het zo vies is en dat je een grote beker moet drinken, en dan zeg ik maar thanks but no thanks.
Dus ja creperen maar, tot het weer over is.
Heeft er iemand iets wat goed helpt hiertegen, het liefst huis tuin keuken middeltjes, ik hou niet van de chemische troep.
Groetjes meiden
doei :zwaai:
alhoceimachaima
28-05-2004, 16:57
iiiiiiikuuuuuuuuuuuuuuh gaaaaa doooooood van de pijn
_SiMa_FoR_LiFe_
28-05-2004, 18:09
Ik heb ook verschrikkelijke pijn in mn obderbuik en onderrug......en die hevige dagen en als je het bent ......is gewoon pijnlijk.....maar als het weg is dan ben ik zo Gerust.......en kan ik eindelijk weer zuchten....:D
Lady_moi
28-05-2004, 18:18
Hey zina, Eerst en voor Allah yeshefiek! Weet je ik neem pijnstillers( helpt nie echt maja) Ik doe ook doua tegen de pijn en da helpt wel. En warme kruik water op u buik. U buik hoort warm te blijven. Zo vermindert ook de kramp. Alé hou u goe
Origineel gepost door Maroc_oogjes
hannan_angel
28-05-2004, 18:29
aangenaam ik ben hannan ik lig altijd de eerste dag van mn ongesteldheid nokkie in bed wajouw 3le pijn en is het dan ook zo bij jullie dat jullie pijn in jullie heup hebben ik wel en een paar vriendinnen van me ehebben weer last van hun rug maaar ik alatif eerste dag is hel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.