Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : *** marokkanen????

Pagina's : [1] 2 3 4

gokhanbal
17-11-2002, 22:41

ik snap het echt niet die marokkanen denken dat nooit wat verkeerds doen dat hoor je in het liedje van *** marokkanen en 2 dagen dat het liedje uit is slaat een marokkaan iemand dood ik snap dit niet wie wil reageren?????????????????????

Dida
17-11-2002, 22:42
GET A LIFE !

RaZer
17-11-2002, 22:45
Nou nou vond je de geintjes niet leuk. Kom op!! Turken marokkanen allemaal hetzelfde. MOSLIMS!! Ennuh van die grappen je kan er ook gewoon marokkanen van maken hoor... ;) :D :cool:

gokhanbal
17-11-2002, 22:51
dit is gewoon niet te geloven man ik snap er echt niet van die marokkanen wat denken ze dat ze zijn kunnen ze niet gewoon normaal zijn als mustapha van big brother

RaZer
17-11-2002, 22:52

Origineel gepost door gokhanbal dit is gewoon niet te geloven man ik snap er echt niet van die marokkanen wat denken ze dat ze zijn kunnen ze niet gewoon normaal zijn als mustapha van big brother Waar heb je het over :confused: :confused: :confused: :zwaai:

Military_Minded
17-11-2002, 22:53
Origineel gepost door gokhanbal dit is gewoon niet te geloven man ik snap er echt niet van die marokkanen wat denken ze dat ze zijn kunnen ze niet gewoon normaal zijn als mustapha van big brother hahhahahahhahahahhahahahahha Ik ben wel zo....maar de meesten hier zijn gewoon dom....maar ik mag jullie Turken wel!!.....Jullie zijn veel relaxter dan die Mocro's P-

Dida
17-11-2002, 22:53
Origineel gepost door gokhanbal dit is gewoon niet te geloven man ik snap er echt niet van die marokkanen wat denken ze dat ze zijn kunnen ze niet gewoon normaal zijn als mustapha van big brother JIJ hoeft niets te snappen, Ga maar verder met je zorgloze leventje want volgens mij probeer jij hier nu iets uit te lokken..:zwaai:

Military_Minded
17-11-2002, 22:55
Origineel gepost door -RaChiDa¿- JIJ hoeft niets te snappen, Ga maar verder met je zorgloze leventje want volgens mij probeer jij hier nu iets uit te lokken..:zwaai: Hij is er niet mee begonnen.....dus moet je hem ook niet gaan beschuldigen!! Als die jongen zichzelf lekker vindt...dat kan toch!! Dan ga je toch niet gelijk allemaal domme grapppen over hem maken!!! P-

NoreJihan
Origineel gepost door Military Minded hahhahahahhahahahhahahahahha Ik ben wel zo....maar de meesten hier zijn gewoon dom....maar ik mag jullie Turken wel!!.....Jullie zijn veel relaxter dan die Mocro's P- Met de dag haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ik je meeeeeeeer!! Jij bent netals mustafa in je dromen lelijkerd A domme Ezel jemaakt je iegen ras te schande mogoooool dat je bent :kwaad:

gokhanbal
ey rachida weet je wat jij kan doen zuig me maar eentje dan heb je wel genoeg te doen hou je tenminste je bek dicht

NoreJihan
17-11-2002, 22:56
Origineel gepost door Military Minded Hij is er niet mee begonnen.....dus moet je hem ook niet gaan beschuldigen!! Als die jongen zichzelf lekker vindt...dat kan toch!! Dan ga je toch niet gelijk allemaal domme grapppen over hem maken!!! P- Je moet lekker gevonden worden a ezel Zoiets kan je niet over jezelf zeggen (eigen dunk)

Military_Minded
17-11-2002, 22:57
Origineel gepost door gokhanbal ey rachida weet je wat jij kan doen zuig me maar eentje dan heb je wel genoeg te doen hou je tenminste je bek dicht oewwwwwwwwwww....dat moet je niet zeggen...dat is een beetje erg hard!!!

Dida
Origineel gepost door Military Minded Hij is er niet mee begonnen.....dus moet je hem ook niet gaan beschuldigen!! Als die jongen zichzelf lekker vindt...dat kan toch!! Dan ga je toch niet gelijk allemaal domme grapppen over hem maken!!! P- Wat heeft dit te maken met het feit dat hij zei dat tie zich zelf lekker vind..?????? Ik had al eerder gezegd, de grappen waren geen persoonlijke aanval tegen hem........

NoreJihan
Origineel gepost door gokhanbal ey rachida weet je wat jij kan doen zuig me maar eentje dan heb je wel genoeg te doen hou je tenminste je bek dicht vRaag aan die turkse snollen of ze jou wilt zuigen daar zijn ze goed in En ook **** verkopen daar zijn ze ook goed in

RaZer

Origineel gepost door gokhanbal ey rachida weet je wat jij kan doen zuig me maar eentje dan heb je wel genoeg te doen hou je tenminste je bek dicht Oww ow ow wat zijn we orgineel. TRIEST ZEG DIEP TRIEST :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4