Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit jaar nog grote aanslag in vs verwacht

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
27-05-2004, 02:46

'Dit jaar nog grote aanslag in VS verwacht' De Verenigde Staten kunnen deze zomer nog een grote terroristische aanslag tegemoet zien. Verkiezingen Dat meldt de Amerikaanse tv-zender CNN op gezag van bronnen in de Amerikaanse regering. De aanslag zou mogelijk plaatsvinden voor de presidentsverkiezingen in november om de uitkomst ervan te beïnvloeden. Zoiets gebeurde ook op 11 maart in Madrid. Al-Qaeda In de VS zouden diverse terroristen, mogelijk aanhangers van al-Qaeda, al actief zijn. FBI-chef Mueller en minister Ashcroft (Justitie) geven een persconferentie over de dreiging. Independence Day Als potentieel doelwit wordt onder meer de herdenking zaterdag in Washington genoemd van de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog. Andere mogelijke doelen zijn de bijeenkomst van de G-8, onafhankelijkheidsdag op 4 juli en de partijconventies van de Republikeinen en Democraten. USA Today Volgens CNN zijn er geen specifieke details over aanslagen bekend, maar betreft het vooral een optelling van gegevens die de laatste tijd zijn verzameld. Maar volgens de krant USA Today is de informatie geloofwaardig en serieus genoeg om een waarschuwing te doen uitgaan. FBI De krant meldt ook dat de FBI foto's zal publiceren van verdachten die mogelijk meer weten over de plannen. De regering zou echter niet van plan zijn om het alarmniveau te verhogen. Minister Ridge van Binnenlandse Veiligheid heeft sinds april verscheidene malen gewaarschuwd voor mogelijke aanslagen deze zomer. bron : www.rtlnieuws.nl.

babyvanbelisma
27-05-2004, 08:54
Origineel gepost door jaheem_ar_roes bron : www.rtlnieuws.nl Wij vragen Allah dat het zo mag zijn, amien WIJ??? Spreek effe lekker voor jezelf!

appie666
27-05-2004, 11:10
Origineel gepost door Peeej Natuurlijk...Laten we hopen dat er ontzettend veel onschuldige doden vallen. Jij hebt echt niet door waar die gestoorde randdebielen van Oudschaamhaar Bin Lafbek mee bezig zijn hè. Op dit moment is 61% van de Amerikaanse bevolking tegen Sjors "stuntelfiets" Boesj. De kans dat deze klootzak in oktober wordt weggestemd en dat er een veel gematigder regering komt is nu zeer groot. Als er iets is wat deze stemming om zal kunnen draaien is het wel een aanslag op burgerdoelen in Amerika. Daarmee wordt Bush in de kaart gespeeld en heeft hij een reden om weer harder op te gaan treden tegen die terroristen die zich mosllim noemen. Daarin zal hij dan (misschien wel terecht) gesteunde worden door zijn volk met als gevolg dat Sjors de verkiezingen wint en de wereld nog 4 jaar langer onveilig maakt. Maar dat is volgens mij het doel van Bin Lafbek. Die wil helemaal geen vrede. Die wil helemaal niet dat de Amerikaanse troepen vertrekken uit de arabische wereld. Want als dat gebeurd heeft hij geen doel meer in het leven. Dan heeft hij geen reden meer om aan te vallen. Het afmaken van Amerikaanse burgers dient geen enkel doel. Als hij echt effectief bezig wil zijn moet hij een grote aanslag plegen op een militair doel in Irak of Saoedie Arabië. Als daar veel doden vallen zal het volk automatisch roepen (en stemmen) voor teruggtrekking van die troepen. Alleen op die manier komt de arabische wereld van zijn "bezetters" af. Maar nee...Bin Lafbek wil de strijd tegen het terrorisme in stand houden en verhevigen door burgerdoelen aan te vallen. Wat een smerige moordend intrigantje is het toch, die Bin Lafbek. En dan vraag jij Allah ook nog of hij zo'n gruwelijk doel wil steunen. Je bent helemaal gek Jaheem_ar_roes. Of je krijgt een situatie zoals in Spanje in Maart. Dat het volk zich zal keren tegen de regering als gevolg van een aanslag. En dat erbij de verkiezingen massaal tegen Bush zal worden gestemd, wie weet? Maarja, wees niet bang, hij zal zijn plannetje wel klaar hebben liggen en de verkiezingsuitslagen wellicht (wederom) te manipuleren.

bisses
27-05-2004, 11:59
Origineel gepost door Peeej Ja joh, het verbaast mij ook ontzettend dat er geen christenen, boedhisten of atheïsten worden getoond in een lijstje van mogelijke moslimterroristen. ha ha ha ha ha! mij ook inderdaad!!

a3ir
27-05-2004, 12:03

Origineel gepost door jaheem_ar_roes bron : www.rtlnieuws.nl Wij vragen Allah dat het zo mag zijn, amien hoe ziek kan iemand wel niet zijn:jammer::verdriet:

bisses
27-05-2004, 12:06
Origineel gepost door a3ir hoe ziek kan iemand wel niet zijn:jammer::verdriet: tja, behoorlijk dus. Maar ik denk dat het nekel aandachttrekkerij is. En zie hier: het werkt! Misschien moeten we massaal besluiten niet meer te reageren op zulke teksten maar de mensen die zo'n opmerking maken gewoon heel hard uitlachen!

NoisySilence
27-05-2004, 14:17
Moge Allah de Farao van deze eeuw Amerika op haar grondvesten laten beven en haar laten inzien dat het moorden van 1 onschuldige Moslim niet zonder gevolgen kan blijven. Moge Allah de ongelovige die de boodschap waarmee onze geliefde Mohamed(Allahs vrede en zegen zij met hem) gezonden was ontkennen en haat prediken tegen de dienaren van Allah(swt), van noord naar zuid van oost naar west bestraffen met de straf die Hij passend acht. Moge Allah diegenen vernietigen die de wereld zo hebben gebrainwashed waardoor er onschuldige doden moeten vallen aan gelovige, andersgelovige en ongelovige kant, opdat er weer begrip voor elkander bestaat en in vrede samen geleeft kan worden. Amien amien amien!

AAAbracadaver
27-05-2004, 14:33
Origineel gepost door NoisySilence Moge Allah de Farao van deze eeuw Amerika op haar grondvesten laten beven en haar laten inzien dat het moorden van 1 onschuldige Moslim niet zonder gevolgen kan blijven. Moge Allah de ongelovige die de boodschap waarmee onze geliefde Mohamed(Allahs vrede en zegen zij met hem) gezonden was ontkennen en haat prediken tegen de dienaren van Allah(swt), van noord naar zuid van oost naar west bestraffen met de straf die Hij passend acht. Moge Allah diegenen vernietigen die de wereld zo hebben gebrainwashed waardoor er onschuldige doden moeten vallen aan gelovige, andersgelovige en ongelovige kant, opdat er weer begrip voor elkander bestaat en in vrede samen geleeft kan worden. Amien amien amien! Ask not what Allah can do for you but ask what you can do for Allah. Oh, and what if Allah is a Texan ?

Masriya
27-05-2004, 16:32
zolang ze maar die regeringen enzo treffen maar niet onschuldige mensen dan is het goed

AAAbracadaver
27-05-2004, 16:35
Origineel gepost door NoisySilence Lei ed il suo 'signore' americano non sono niente a lui che ha creato i cieli e la terra in sei giorni. Chiedere al suo padrone di fermare i disastri di natura nel suo paese con tutte le capacità tecnologiche. ;) E la fermata tentando di spingere la sua fortuna sempre, la bestemmia è strettamente proibita su questo foro di cui la maggioranza del visitatori sono musulmani. Je vergeet dat je met je uitspraak ook direct bevestigt dat die door jou gehate amerikanen ook een creatie van allah zijn. Misschien is al die technologie wel een geschenk van allah om aan te geven aan wiens kant hij staat En allah spreekt blijkbaar geen italiaans want je gebeden zijn weer eens niet verhoord en wat godslastering is kunnen we ook beter aan die god van jou overlaten. Zo lang ik geen directe klachten van boven ontvang hoef ik me van jou ook niet zo veel aan te trekken. :zwaai: Oh ja voor ik het vergeet. Ciao.

CitriC
27-05-2004, 16:47
Origineel gepost door NoisySilence Moge Allah de Farao van deze eeuw Amerika op haar grondvesten laten beven en haar laten inzien dat het moorden van 1 onschuldige Moslim niet zonder gevolgen kan blijven. Moge Allah de ongelovige die de boodschap waarmee onze geliefde Mohamed(Allahs vrede en zegen zij met hem) gezonden was ontkennen en haat prediken tegen de dienaren van Allah(swt), van noord naar zuid van oost naar west bestraffen met de straf die Hij passend acht. Moge Allah diegenen vernietigen die de wereld zo hebben gebrainwashed waardoor er onschuldige doden moeten vallen aan gelovige, andersgelovige en ongelovige kant, opdat er weer begrip voor elkander bestaat en in vrede samen geleeft kan worden. Amien amien amien! AMIEN :goedzo:

NoisySilence
27-05-2004, 16:50
Origineel gepost door Abracadaver Je vergeet dat je met je uitspraak ook direct bevestigt dat die door jou gehate amerikanen ook een creatie van allah zijn. Misschien is al die technologie wel een geschenk van allah om aan te geven aan wiens kant hij staat En allah spreekt blijkbaar geen italiaans want je gebeden zijn weer eens niet verhoord en wat godslastering is kunnen we ook beter aan die god van jou overlaten. Zo lang ik geen directe klachten van boven ontvang hoef ik me van jou ook niet zo veel aan te trekken. :zwaai: Oh ja voor ik het vergeet. Ciao. Niet om de hete brei draaien, kaaskop, Allah was naar jouw respectloze mening een Texaan dus in andere woorden ransaap Bush die duizende onschuldige burgers op zijn geweten heeft. Dat is voldoende lastering jegens een God die door ruim 1.500.000.000 moslims over de gehele wereld wordt erkend en aanbeden. Wetenschap is niet verboden, maar wel wanneer deze misbruikt wordt zoals in het geval van de Amerikanen en hun soortgenoten. Dit heeft Allah(swt) nooit zo gewilt. Hij heeft de hemelen en aarde geschapen voor ons, opdat wij er in vrede op mogen leven en kunnen verkennen. Dit alles om Zijn Majesteit te erkennen als enige God. The JewSA waar jij blijkbaar zo gecharmeert van bent, kan dan wel zoveel technologische vooruitgangen boeken, maar kan zij deze ook defensief gebruiken tegen de vele natuurrampen die haar iedere moment weer kunnen teisteren? Zo machtig is zij niet en dat zal ze ook nooit kunnen zijn. Voor God spelen is nog altijd SPELEN VOOR.....maar de Schepper is de Enige God, Glorieus en Verheven is Hij!. Jouw italiaans is erbarmelijk slecht btw :D

AAAbracadaver
27-05-2004, 16:58
Origineel gepost door NoisySilence Niet om de hete brei draaien, kaaskop, Allah was naar jouw respectloze mening een Texaan dus in andere woorden ransaap Bush die duizende onschuldige burgers op zijn geweten heeft. Dat is voldoende lastering jegens een God die door ruim 1.500.000.000 moslims over de gehele wereld wordt erkend en aanbeden. Blijkbaar is je engels nog slechter dan mijn italiaans, want ik zei niet dat allah een texaan was, ik vroeg me af hoe de zaken lagen als allah een texaan zou zijn. En kwantiteit is geen garantie voor kwaliteit, deze regel gaat zeker ook op voor religies. Wetenschap is niet verboden, maar wel wanneer deze misbruikt wordt zoals in het geval van de Amerikanen en hun soortgenoten. Dit heeft Allah(swt) nooit zo gewilt. Hij heeft de hemelen en aarde geschapen voor ons, opdat wij er in vrede op mogen leven en kunnen verkennen. Dit alles op Zijn Majesteit te erkennen als enige Goderika waar jij blijkbaar zo gecharmeert van bent kan dan wel zoveel technologische vooruitgangen boeken, maar kan zij deze ook defensief gebruiken tegen de vele natuur rampen die haar iedere moment weer kunnen teisteren? Zo machtig is zij niet en dat zal ze ook nooit kunnen zijn. Voor God spelen is nog altijd SPELEN VOOR.....maar de Schepper is de Enige God, Glorieus en Verheven is Hij!. Jouw italiaans is erbarmelijk slecht btw :D Je spreekt je zelf tegen. Als allah het niet gewilt heeft , kunnen we maar 2 conclusies trekken. 1. Allah staat achter de Amerikanen en dit verklaard hun enorme technologische voorsprong. 2. Allah is niet zo machtig als de moslims wel denken. Aan jou de keuze, ik heb de mijne al gemaakt. :zwaai:

NoisySilence
27-05-2004, 17:12
Origineel gepost door Abracadaver Blijkbaar is je engels nog slechter dan mijn italiaans, want ik zei niet dat allah een texaan was, ik vroeg me af hoe de zaken lagen als allah een texaan zou zijn. En kwantiteit is geen garantie voor kwaliteit, deze regel gaat zeker ook op voor religies. Je spreekt je zelf tegen. Als allah het niet gewilt heeft , kunnen we maar 2 conclusies trekken. 1. Allah staat achter de Amerikanen en dit verklaard hun enorme technologische voorsprong. 2. Allah is niet zo machtig als de moslims wel denken. Aan jou de keuze, ik heb de mijne al gemaakt. :zwaai: Huh? hahahah :giechel: Jij denkt toch niet dat De Schepper van hemelen en aarde de gevecht aan gaat met zijn creatie?. Jij ontwikkelt en produceert een magnetron en evert deze via een distributeur aan de consument en geeft daarbij een handleiding. Magnetron begint panne te krijgen door één of andere reden, misschien verkeert gebruikt of fabrieksfout, fouten zijn immers MENSELIJK, nietwaar. Nu, moet de klant de stekker der uit halen en aangifte doen van de klacht waardoor deze verholpen kan worden of ga jij bij iedere magnetron gratis de ontwikkelaar en producent en monteur hiervan leveren, zeg maar soort klonen? :D En in het geval van Allah(swt) spreken wij over een Schepper van hemelen en aarde en wat daar tussen zit!. Heel het bestaan is een beproeving voor elkander, leidraad is bekent, dus maak er het beste van, de afrekening komt later wel.

AL_ZAWAHIRI
27-05-2004, 19:32

Origineel gepost door NoisySilence Moge Allah de Farao van deze eeuw Amerika op haar grondvesten laten beven en haar laten inzien dat het moorden van 1 onschuldige Moslim niet zonder gevolgen kan blijven. Moge Allah de ongelovige die de boodschap waarmee onze geliefde Mohamed(Allahs vrede en zegen zij met hem) gezonden was ontkennen en haat prediken tegen de dienaren van Allah(swt), van noord naar zuid van oost naar west bestraffen met de straf die Hij passend acht. Moge Allah diegenen vernietigen die de wereld zo hebben gebrainwashed waardoor er onschuldige doden moeten vallen aan gelovige, andersgelovige en ongelovige kant, opdat er weer begrip voor elkander bestaat en in vrede samen geleeft kan worden. Amien amien amien! AMIEN YA RABIE AL3ALAMIEN !!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5