Bekijk originele versie : Je ex!!!
Waarom worden exen boos als je ze vertelt dat je gaat trouwen :hihi:
:o Omdat het gewoon een k*tgevoel is als je ex zegt "Ik heb een nieuwe vriendin of ik ga trouwen" dan denk je alleen maar: :ego: Eikel!
EgYpTiAn_EyEs
27-05-2004, 00:02
vertel je ze dat een voor een?
Origineel gepost door Daarom
:o Omdat het gewoon een k*tgevoel is als je ex zegt "Ik heb een nieuwe vriendin of ik ga trouwen" dan denk je alleen maar: :ego: Eikel! Ja maar ja, als zij het hebben uitgemaakt dan is het mijn fout toch niet.. :ego:
daarom ik hoef geen vriendschap met m'n ex. ik mag zoiezo geen enkel contact meer met het mannelijk geslacht, uitgezonderd familie.
Dat ga ik dus ook nooit vertellen...:hihi:
Vanaf dat moment bel ik haar dan ook niet meer...:maf: !
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs
vertel je ze dat een voor een? Yep :D Eentje in Spanje is nu echt zwaar pissed. Mn beste vriend woont bij haar in de buurt en elke keer als ze hem tegenkomt, krijgt hij te horen... meskien :hihi:
Origineel gepost door achie25
Ja maar ja, als zij het hebben uitgemaakt dan is het mijn fout toch niet.. :ego:
Ja so> Er heeft toch wat gespeeld tussen jullie. :ego:
Maar k_prone heeft gelijk: Wie gaat er nog leuk met z'n ex bellen of afspreken. :maf:
Wat?
Ga je trouwen?
Met welke bitch? Pff, zeker uit de bergen.
So wanneer is het? Aha, ok.
Gefeliciteerd DAN maar. :rolleyes:
*:o*
Origineel gepost door Daarom
Ja so> Er heeft toch wat gespeeld tussen jullie. :ego:
Maar k_prone heeft gelijk: Wie gaat er nog leuk met z'n ex bellen of afspreken. :maf: Nee nee, hoho... Dat zal ik nooit maar dan ook nooit doen.. Ik heb ze alleen verteld dat ik ga trouwen. Ik heb nu een nieuw nummer genomen en geen van hen heeft het en zal het ook niet krijgen..
Origineel gepost door Casy16
Wat?
Ga je trouwen?
Met welke bitch? Pff, zeker uit de bergen.
So wanneer is het? Aha, ok.
Gefeliciteerd DAN maar. :rolleyes:
*:o* Oeps, was ik het jou vergeten te vertellen dan :hihi:.. bij deze dan maar..
eennuuuhh, niet boos worden he.. :D
nisrin83
27-05-2004, 00:08
Mannen!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door nisrin83
Mannen!!!!!!!!!!! Verklaar je nader
Origineel gepost door achie25
Oeps, was ik het jou vergeten te vertellen dan :hihi:.. bij deze dan maar..
eennuuuhh, niet boos worden he.. :D
Ik wil het helemaal niet weten.
En ik heb mijn eigen mannetje.
Karimpje zou me NOOIT zoiets flikken. :ego:
nisrin83
27-05-2004, 00:13
Mannen hebben het makkelijk ze zetten een meisje snel aan de kant en vergeten haar snel wij vrouwen zijn anders!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.