Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Palestina!!! Als je niks weet zeg dan niks!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

king_of_asilah
26-05-2004, 23:25

Ik ben te veel mensen tegen gekomen die niks van Palestina weten en zomaar dingen zeggen uit onwetendheid. Wil je meer weten kijk dan alsjeblieft naar deze site: >>> www.PalestinaOnline.com <<< Dan komen velen tenminste niet met domme dingen aanzetten. :rolleyes: ...PEACE! Kijk anders nog even naar deze discussie,... >>> http://www.palestinaonline.com/forums.php?m=posts&q=107&n=last#bottom <<< Is in het forum van de site: Palestinaonline Misschien kunnen jullie er reactie op geven. Ik ben "CREW",... dan weten jullie dat,...

Sephiroth
27-05-2004, 00:30
Interessante site man, zocht al naar zoiets :goedzo:

king_of_asilah
27-05-2004, 11:03
Origineel gepost door Gladjanuz Interessante site man, zocht al naar zoiets :goedzo: Dan heb je nu wat gevonden ;)

Sweetmocro1
27-05-2004, 13:10
Peace!!!

Praetorian
27-05-2004, 13:48

Origineel gepost door king_of_asilah Ik ben te veel mensen tegen gekomen die niks van Palestina weten en zomaar dingen zeggen uit onwetendheid. Wil je meer weten kijk dan alsjeblieft naar deze site: >>> www.PalestinaOnline.com <<< Dan komen velen tenminste niet met domme dingen aanzetten. :rolleyes: ...PEACE! Kijk anders nog even naar deze discussie,... >>> http://www.palestinaonline.com/forums.php?m=posts&q=107&n=last#bottom <<< Is in het forum van de site: Palestinaonline Misschien kunnen jullie er reactie op geven. Ik ben "CREW",... dan weten jullie dat,... Nou, K_o_A.....ik heb op die site gekeken en de berichten gelezen....en ik moet zeggen....mwah..... Ik had persoonlijk gehoopt (nog) meer te weten te komen over deze kwestie, maar dan kom ik op die site ook niet veel verder.... Trouwens, ik surf óók op http://www.cidi.nl......al is het maar om een zo`n breed mogelike visie te verkrijgen.... Via Google heb ik ook verschillende interessante sites bekeken die over de geschiedenis van Palestina gaan.... Het probleem is natuurlijk, wie spreekt de waarheid? En wat is nu precies het doel, of zijn de doelen....? Maar....... zolang er groeperingen zijn, zoals bv hamas, die enkel en alleen uit zijn op de vernietiging van Israel dmv terroristische aanslagen enz enz. zolang zal er geen vrede komen.....en daar kan ik de Israeliers nou niet de schuld van geven.... Ik bedoel.....wat hamas betreft, is het pas klaar wanneer het gehele volk van Israel van de kaart is geveegd? Heb ik ongelijk?

king_of_asilah
27-05-2004, 14:01
Origineel gepost door Praetorian Nou, K_o_A.....ik heb op die site gekeken en de berichten gelezen....en ik moet zeggen....mwah..... Ik had persoonlijk gehoopt (nog) meer te weten te komen over deze kwestie, maar dan kom ik op die site ook niet veel verder.... Trouwens, ik surf óók op http://www.cidi.nl......al is het maar om een zo`n breed mogelike visie te verkrijgen.... Via Google heb ik ook verschillende interessante sites bekeken die over de geschiedenis van Palestina gaan.... Het probleem is natuurlijk, wie spreekt de waarheid? En wat is nu precies het doel, of zijn de doelen....? Maar....... zolang er groeperingen zijn, zoals bv hamas, die enkel en alleen uit zijn op de vernietiging van Israel dmv terroristische aanslagen enz enz. zolang zal er geen vrede komen.....en daar kan ik de Israeliers nou niet de schuld van geven.... Ik bedoel.....wat hamas betreft, is het pas klaar wanneer het gehele volk van Israel van de kaart is geveegd? Heb ik ongelijk? Zeker weten dat je ongelijk hebt. Zou het omgekeerd wel goed zijn dan? Stel,.... Palestina zou de agressor zijn en Israel deels bezetten. Wat zou Amerika bijvoorbeeld doen dan? Die zou onmiddelijk Palestina wegvegen uit Israel. Waarom doen ze dat niet bij Israel nu?(ik weet wel waarom maar dat doet er nu even niet toe) Als Palestina Israel dan had bezet, zou Israel ook een soort van leger ontwikkelen wat bij de Palestijnen HAMAS heet. En als de Israeliërs dan veel fam.slachtoffers zou hebben. Dan denken hun ook. Als wij konder kiezen tussen vrede of hun helemaal vernietigen. Dan zouden hun voor het laatste kiezen. Ik denk dat Als Israel naar hun grenzen terug zou keren. Dat het veel beter met hun zou gaan. Natuurlijk blijft er agressie bestaan tussen deze partijen. Na alle daden heen en weer denk ik niet dat er nog aan vrede gedacht kan worden. Als de Israelische JODEN zo slim zijn. Dan gaan ze Israel uit. Dat zou mooi zijn voor hun. Waarom??? Omdat hun MESSIAS pas zal komen als alle joden uit Israel zijn. Het zou heel veel rust geven als Israel dan helemaal leeg is. Heerlijk vooruitblik. Nu bedoel ik niet dat ik iets tegen joden heb. Maar dan is het probleem in ieder geval opgelost. :zwaai:

Praetorian
27-05-2004, 14:09
Origineel gepost door king_of_asilah Zeker weten dat je ongelijk hebt. Zou het omgekeerd wel goed zijn dan? Stel,.... Palestina zou de agressor zijn en Israel deels bezetten. Wat zou Amerika bijvoorbeeld doen dan? Die zou onmiddelijk Palestina wegvegen uit Israel. Waarom doen ze dat niet bij Israel nu?(ik weet wel waarom maar dat doet er nu even niet toe) Als Palestina Israel dan had bezet, zou Israel ook een soort van leger ontwikkelen wat bij de Palestijnen HAMAS heet. En als de Israeliërs dan veel fam.slachtoffers zou hebben. Dan denken hun ook. Als wij konder kiezen tussen vrede of hun helemaal vernietigen. Dan zouden hun voor het laatste kiezen. Ik denk dat Als Israel naar hun grenzen terug zou keren. Dat het veel beter met hun zou gaan. Natuurlijk blijft er agressie bestaan tussen deze partijen. Na alle daden heen en weer denk ik niet dat er nog aan vrede gedacht kan worden. Als de Israelische JODEN zo slim zijn. Dan gaan ze Israel uit. Dat zou mooi zijn voor hun. Waarom??? Omdat hun MESSIAS pas zal komen als alle joden uit Israel zijn. Het zou heel veel rust geven als Israel dan helemaal leeg is. Heerlijk vooruitblik. Nu bedoel ik niet dat ik iets tegen joden heb. Maar dan is het probleem in ieder geval opgelost. :zwaai: Het heeft geen zin om de boel om te draaien....het gaat mij erom wat jullie nu precies willen...en dat heb je nu duidelijk gemaakt.... En het laatste wat je zegt: "Nu bedoel ik niet dat ik iets tegen joden heb. Maar dan is het probleem in ieder geval opgelost" , doet me sterk denken aan het "Jodenprobleem" tijdens de 2e wereldoorlog, ........schandelijk..... Het is goed dat me e.e.a. duidelijk is en het versterkt mijn pro Israelische houding enorm.... Wanneer het er nu om ging dat er vrede in die regio zou zijn, dan kan ik me in beide standpunten gaan verdiepen, maar zolang er een mening heerst van: "Alle Joden moeten weg" en dan is dat "probleem" opgelost, nee, daar kan ik me niet in vinden....gelukkig niet zeg......

king_of_asilah
27-05-2004, 14:23
Origineel gepost door Praetorian Het heeft geen zin om de boel om te draaien....het gaat mij erom wat jullie nu precies willen...en dat heb je nu duidelijk gemaakt.... En het laatste wat je zegt: "Nu bedoel ik niet dat ik iets tegen joden heb. Maar dan is het probleem in ieder geval opgelost" , doet me sterk denken aan het "Jodenprobleem" tijdens de 2e wereldoorlog, ........schandelijk..... Het is goed dat me e.e.a. duidelijk is en het versterkt mijn pro Israelische houding enorm.... Wanneer het er nu om ging dat er vrede in die regio zou zijn, dan kan ik me in beide standpunten gaan verdiepen, maar zolang er een mening heerst van: "Alle Joden moeten weg" en dan is dat "probleem" opgelost, nee, daar kan ik me niet in vinden....gelukkig niet zeg...... Ik blijf iedereen normaal behandelen ongeacht jouw pro-israelische houding. Ik vindt het niet erg. Maar als het gedraait is kunnen joden hun geloof verder ontwikkelen als hun MESSIAS is gekomen. En wij ook. Al aqsa is belangrijk voor de moslims. Dankzij vele controle posten kunnen er weinig moslims bidden in Al Aqsa,... Daarom zou het voor beide partijen mooi zijn. Natuurlijk streef ik naar VREDE!!! Dat is wat ik wil. :zwaai:

Praetorian
27-05-2004, 14:34
Origineel gepost door king_of_asilah Ik blijf iedereen normaal behandelen ongeacht jouw pro-israelische houding. Ik vindt het niet erg. Maar als het gedraait is kunnen joden hun geloof verder ontwikkelen als hun MESSIAS is gekomen. En wij ook. Al aqsa is belangrijk voor de moslims. Dankzij vele controle posten kunnen er weinig moslims bidden in Al Aqsa,... Daarom zou het voor beide partijen mooi zijn. Natuurlijk streef ik naar VREDE!!! Dat is wat ik wil. :zwaai: Nu draai je er een beetje omheen....want....waarom kunnen de Palestijnen en de Israeliers niet gewoon in vrede naast elkaar leven ? Waarom moeten de Israeliers persé weg.... het is toch ook zot als ik zou zeggen: dan moeten de Palestijnen er maar uit? Tja, die controleposten, ik zou de grenzen in Nederland ook versterken wanneer de dreiging daar was betreffende zelfmoordterroristen.... Begrijp me goed, van het één komt het ander.....geldt voor beide zijden.... :zwaai:

babyvanbelisma
27-05-2004, 14:38
mash'allah K_o_A!!

king_of_asilah
27-05-2004, 14:44
Origineel gepost door Praetorian Nu draai je er een beetje omheen....want....waarom kunnen de Palestijnen en de Israeliers niet gewoon in vrede naast elkaar leven ? Waarom moeten de Israeliers persé weg.... het is toch ook zot als ik zou zeggen: dan moeten de Palestijnen er maar uit? Tja, die controleposten, ik zou de grenzen in Nederland ook versterken wanneer de dreiging daar was betreffende zelfmoordterroristen.... Begrijp me goed, van het één komt het ander.....geldt voor beide zijden.... :zwaai: Jij begreep me niet,.. het eerste wat ik wil is VREDE,... Die palestijnen hoeven dat land niet eens man. Ze willen gewoon hun oude leventje,.... VREDE DUS!!! En kijk,... Ik begon over het JODENDOM omdat hun geloven dat de MESSIAS pas komt als alle Joodse mensen uit ISRAEL zijn. Ewa hoellang willen ze wachten?

NAdiAtje123
27-05-2004, 14:44
Omdat hun MESSIAS pas zal komen als alle joden uit Israel zijn. Het zou heel veel rust geven als Israel dan helemaal leeg is. Heerlijk vooruitblik. preatorian je moet wel goed lezen dit schrijft hij toch DUIDELIJK twee keer achter elkaar, of begrijp jij niet wat de joden met MESSIAS bedoelen?

king_of_asilah
27-05-2004, 14:45
Origineel gepost door Praetorian Nu draai je er een beetje omheen....want....waarom kunnen de Palestijnen en de Israeliers niet gewoon in vrede naast elkaar leven ? Waarom moeten de Israeliers persé weg.... het is toch ook zot als ik zou zeggen: dan moeten de Palestijnen er maar uit? Tja, die controleposten, ik zou de grenzen in Nederland ook versterken wanneer de dreiging daar was betreffende zelfmoordterroristen.... Begrijp me goed, van het één komt het ander.....geldt voor beide zijden.... :zwaai: Jij begreep me niet,.. het eerste wat ik wil is VREDE,... Die palestijnen hoeven dat land niet eens man. Ze willen gewoon hun oude leventje,.... VREDE DUS!!! En kijk,... Ik begon over het JODENDOM omdat hun geloven dat de MESSIAS pas komt als alle Joodse mensen uit ISRAEL zijn.

Praetorian
27-05-2004, 14:52
Origineel gepost door king_of_asilah Jij begreep me niet,.. het eerste wat ik wil is VREDE,... Die palestijnen hoeven dat land niet eens man. Ze willen gewoon hun oude leventje,.... VREDE DUS!!! En kijk,... Ik begon over het JODENDOM omdat hun geloven dat de MESSIAS pas komt als alle Joodse mensen uit ISRAEL zijn. Het is goed, K_o_A....ik ben niet boos of zo....je weet dat is Christen ben dus ik bekijk de zaak weer anders dan de Orthodoxe Joden.... Wij geloven dat de Messias al is geweest..... Er wonen dus ook Christelijke Joden in Israel? Die gaan natuurlijk niet weg.... Maar ik heb het dus mis dat hamas uit is op de vernietiging van de Staat Israel? Want dat stelde ik in een eerder bericht ook..... Als je me zat wordt, omdat ik dit allemaal wil begrijpen, dan moet je het maar zeggen en eindigen we de discussie....maar je kunt niet verwachten van mij dat ik de geschiedenis van dit land even met een paar berichtjes snap....ik probeer mij erin te verdiepen....wie weet kan ik ter Zijner tijd nog iets van betekenis zijn???? :)

Praetorian
27-05-2004, 14:54

Origineel gepost door NAdiAtje123 Omdat hun MESSIAS pas zal komen als alle joden uit Israel zijn. Het zou heel veel rust geven als Israel dan helemaal leeg is. Heerlijk vooruitblik. preatorian je moet wel goed lezen dit schrijft hij toch DUIDELIJK twee keer achter elkaar, of begrijp jij niet wat de joden met MESSIAS bedoelen? Jawel, dat begrijp ik wel.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5