Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie weet waar ik die nieuwe sisijurken of zo kan kopen?????

layla17
26-05-2004, 22:25

selam allemaal ik wil vragen waar je die nieuwe sisijurken kan kopen ik weet niet zeker of je het zo schijft maar maak niet uit het is een jurk heeft een form van een avondjurk en dan met en dike riem van taksita. nou dames als jullie het weten hoor ik het graag ;)

ghislain
26-05-2004, 23:45
In Brussel; Rue de Brabant; daar heb je er al een voor 200 euro(als je goed afdingt!) Succes verder

layla17
28-05-2004, 18:12
nou heel erg bedankt meid ik zal der zeker heen gaan in de vakntie om hem te halen

RealFaiza
21-06-2004, 23:52
Nouwwww ik zou als k jouw was effe naar nazjma gaan die bekende negafaaa ik weet nie waar je woont maruhh wij hebbeh ier in rotterdam(zwartjanstraat) een winkel van haar eneuh ze heeft ook een zaak in amsterdam (waar precies wete ik niet ) maruh die heet egt heleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mooie aparte jurken egttttt prachtiggg niejmand verslaat haar jurkeN egttt waar (trouwens dat vind ik he) ik hoop dat je er wat aan hebt

layla17
22-06-2004, 20:44

hey meid ik woon in denhaag maar kom wel regelmatig naar rdam kan je me me uitleggen waar die straat precies ligt dus bijvoorbeelt welke tram ik moet pakken enzo al vast bedankt lieferd.

samimosam
23-06-2004, 12:47
Salam, Vanaf het centrum meid, dan moet je tram pakken. Ga AUB niet met d eauto; a. Niet te doen. b. Chip voor het parkeren in plaats van muntjes!!! WAAARDELOOS Succes meid!

layla17
23-06-2004, 23:05
welke tram moet ik nemen en welke kant en welke haalte moet ik uitstappen al vast bedankt

RealFaiza
23-06-2004, 23:19
heey nouww je woont dusz in den haag je stapt dusz uit bij rotterdam centraal enneh je pakt dan lijn 8 richting oostplein die neem je tot bergweg enneh je moet gewoon aan de conducteur vragee war dat is dusz war je moet uitstappe en waar de zwartjanstraat is want je rijd erlangs met de tram nouw enneh je zult dan zien dat er twee marokaanase winkels naast elkaar zijn want die zijn zware concurenten van elkaar nouw je hebt khadija mode die heeft ook wel leuke jurken enne je hebt najma die bekende nouw die heeft egt helee aparte jurken nouw enneh dan zie je het binne vanzelf wel ik hoor het nog van je mail me wantt ik ga niej egt zo vaak op marokko.nl oki zina dit is me email adress tha_real_faiza@htm veel succes

layla17
24-06-2004, 22:32
heeel erg bedankt schat ik heb je toegevoegd op mij msn besslama ezina

RealFaiza
24-06-2004, 23:45
SGOED SGATJE dan spreek ik je op msn ik ga trouwens morge bij die zaak langsz om naar haar nieuwe jurken te kijke en dan hoor j het nog wel van me of ze mooie heeft

layla17
28-06-2004, 21:32
is goed schat ik hoor het nog van jou boussa