Bekijk originele versie : ongewenst zwange, wat nu?!
nourelhouda
26-05-2004, 22:13
mensen vertel me wat ze het beste zou kunnen doen want mn vriendin weet zich geen raaad !!
saadia29
26-05-2004, 22:15
Waarom is het ongewenst?
haar zelf van een trap gooien en dan heeft ze een miskraam of als het nog geen maand is ofzo de morning after pil bij de huisarts vragen en ja en dan de dag des oordeels aan Allah uitleggen waarom ze het heeft gedaan! ik vind het zo jammer voor die meiden die het overkomt! meiden kunnen zwanger worden en heel hun toekomst is naar de tering en en jongen kun je nix maken! tfoe het leven is oneerlijk...........
nourelhouda
26-05-2004, 22:22
omdat ze zo een idioot is geweest om het voor de bruiloft te doen. nu weet ze echt niet wat ze moet doen, ze heeft het zelfs over weglopen. de bruiloft zou pas over een half jr zijn. En als ze nu snel gaan trouwen dan komen ouders erachter. Tja ik weet ook niet wat de oplossing is
nourelhouda
26-05-2004, 22:23
morning after pil kan toch niet binnen een maand, is toch alleen voor de volgende dag?
_SiMa_FoR_LiFe_
26-05-2004, 22:27
meskiena...........laj 3awn :jammer:
oo is het met haar toekomstige man! gelukkig maar nee ze moet niet weglopen ze moet het hem vertellen hij heeft haar zwanger gemaakt du smoet hij samen met haar een oplossing vinden: zo snel mogelijk op papier trouwen en in een huis wonen en heel die bruiloft vergeten
Frikouja
26-05-2004, 22:28
yeps is alleen voor de volgende dag 72 uur volgens mij, maaaar een maand dat in ieder geval niet...
tjahhh wat nu, misschien proberen de bruiloft eerder te geven en anders zou ik voor het ergste gaaan abortus (maaaar dat is wat ik persooonlijk zou doen) in haar geval lijkt het me gewoooon een kwestie van alles snel snel doennn
en absoluut geen abortus ze gaat tog met het vader van het kkind trouwen!
nourelhouda
26-05-2004, 22:32
ja ik gaf haar ook mijn mening om geen abortus te doen, dat lijkt me vreselijk. alleen het idee al. maar waar ze zooo erg mee zit is dat als ze nou snel op papieren trouwen en geen bruiloft meer doen dat hun ouders argwaan krijgen. dat is vreselijk voor de ouders om te weten. dat is waar ze zo mee zit. want haar toekomstige man die wilde ook al geen bruiloft meer geven..
ja nou en laat ze maar argwaan krijgen! als ze getrouwd is kunnen ze haar nix maken! ze moet wel liegen dat het kind te vroeg geboren is ofzo! maar hoe lang is ze al zwanger als ik vragen mag?
of ze geeft wel zo snel mogelijk een bruiloftwant elke meisje droomt van een bruiloft! maar zij moet geeft dan een kleine bruiloft dan en dan als smoes dat zij en haar man dat geld willen besteden aan hun huis enzo.
nourelhouda
26-05-2004, 22:39
ja 9 weken, dus nog niet te zien. maar daarna gaat het snel.
bedankt iedereen voor jullie reacties jullie zijn schatten.
Origineel gepost door L'HBIBA
haar zelf van een trap gooien en dan heeft ze een miskraam of als het nog geen maand is ofzo de morning after pil bij de huisarts vragen en ja en dan de dag des oordeels aan Allah uitleggen waarom ze het heeft gedaan! ik vind het zo jammer voor die meiden die het overkomt! meiden kunnen zwanger worden en heel hun toekomst is naar de tering en en jongen kun je nix maken! tfoe het leven is oneerlijk...........
morning after pil.. naam zegt het al... voor de volgende.. anders is je vader opa geworden...!!
lady_khadija
26-05-2004, 22:42
Origineel gepost door nourelhouda
omdat ze zo een idioot is geweest om het voor de bruiloft te doen. nu weet ze echt niet wat ze moet doen, ze heeft het zelfs over weglopen. de bruiloft zou pas over een half jr zijn. En als ze nu snel gaan trouwen dan komen ouders erachter. Tja ik weet ook niet wat de oplossing is
damnzzz.. over een maandje pas?? dan heeft ze al een buikje...
misschien een domme vraag: maar ze heeft het toch wel met haar aanstaande gedaan he... :confused:
en wat vind haar aanstaande ervan... of weet die het niet???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.