Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraagje over menstruatieperiode

InLoveWithHim
11-09-2009, 22:24

Salam oe halaikoem, een kleine vraagje. Om de 3 weken ben ik ongesteld. Is dit normaal?hoe zit het bij jullie? is dat waar dat het abnormaal is dat een vrouw echt 28 dagen later ongesteld dient te worden ipv 21 dagen later? Heb me er nooit eigenlijk druk om gemaakt omdat ik dacht dat dit normaal is. Share your experiences with me aub. Wasalam

killerqueen
11-09-2009, 23:35
Salam oe halaikoem, een kleine vraagje. Om de 3 weken ben ik ongesteld. Is dit normaal?hoe zit het bij jullie? is dat waar dat het abnormaal is dat een vrouw echt 28 dagen later ongesteld dient te worden ipv 21 dagen later? Heb me er nooit eigenlijk druk om gemaakt omdat ik dacht dat dit normaal is. Share your experiences with me aub. Wasalam Subhanallah, Een vriendin vroeg vandaag aan mij precies hetzelfde vandaag. Ik zei tegen haar 29, omdat het bij mij meestal zo is, en ik dat ooit had gelezen. Maar ik heb nu gegoogled en het is dus 29 dagen vanaf je eerse dag menstruatie gemiddeld. Dat zou dus 21 dagen zijn, zoals bij jouw. Maar het verschilt bij vrouwen tussen de 21 en 35 dagen las ik ook, volgens mij is het bij de meeste vrouwen 29. Dus maak je geen zorgen, je bent volkomen ''normaal''. :)

monalola-lady
12-09-2009, 19:40
binnen 3weken is het super gezond,ook op je jongere jaren vanaf 18 ja 19 j veranderen je hormonen,en zoeken ze het juiste plaats

InLoveWithHim
12-09-2009, 19:43
owkeej, ben blij dat ik dan normaal ben en dat het super gezond is. Soubhanela, mgarba maken er altijd een big deal van. Ons moeder vanmorgend, jij bent ziek! jij moet naar de dokter. Waarom heb je altijd zo snel je mensturaties bladie bla bla bla. Ewa fham, maak dat je moeder maar duidelijk dat je een vrij gezonde vrouw bent :giechel: ach ja, toch bedankt dames :)

Experience
12-09-2009, 21:34

Iedere vrouw is ook anders. Dus don't worry, je bent gezond :o

killerqueen
13-09-2009, 02:31
owkeej, ben blij dat ik dan normaal ben en dat het super gezond is. Soubhanela, mgarba maken er altijd een big deal van. Ons moeder vanmorgend, jij bent ziek! jij moet naar de dokter. Waarom heb je altijd zo snel je mensturaties bladie bla bla bla. Ewa fham, maak dat je moeder maar duidelijk dat je een vrij gezonde vrouw bent :giechel: ach ja, toch bedankt dames :) Je bent gewoon super vruchtbaar inshallah;)

AlostAngel
13-09-2009, 13:10
Ik ben het ook soms om de 3 weken en de andere keer weer om de 4 weken:maf:.