Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor meiden en jongens...

Pagina's : [1] 2 3

LZN
17-11-2002, 20:09

stel...je vrouw werkt ergens waar alleen maar mannen zijn, zou je dat wel accepteeren?? en voor meiden, je man werkt ergens met bijna alleen maar meiden, zou je dat geen probleem vinden? en kom nou niet met ""als je elkaar vertrouwd enz enz... want ik haat die woord vertrouwen. :zwaai:.

freemale
17-11-2002, 20:16
Ik zou dat echt niet tof vinden. Vrouwen zijn wat betreft flirten heel sneaky!! Ze doen zich zo onschuldig voor maar willen wel de aandacht van een man trekken en het liefst nog meer. Tegenwoordig is er geen respect meer bezette personen. Vrijgezel, verloofd, getrouwd.. het maakt niet uit!! Bah...

Dida
17-11-2002, 20:18
Origineel gepost door elmarocani stel...je vrouw werkt ergens waar alleen maar mannen zijn, zou je dat wel accepteeren?? en voor meiden, je man werkt ergens met bijna alleen maar meiden, zou je dat geen probleem vinden? en kom nou niet met ""als je elkaar vertrouwd enz enz... want ik haat die woord vertrouwen. :zwaai: haha..je haat dat woordje..hmm.. ik zou het niet erg vinden..zolang het geld maar binnen stroomt..:)

Dida
17-11-2002, 20:22
Ik Spreek ook de WAarheid :kwaad: :)

Dida
17-11-2002, 20:23

Origineel gepost door elmarocani zo mag ik het horen, maar andersom niet!! :D ooooooooooh ja..daar zul jij geen last van hebben hoor..als ik werk met alleen mannen..;)

Dida
17-11-2002, 20:29
Origineel gepost door elmarocani je mag wel werken, maar tussen de pannen!! Ja, maar jij kan dat niet uitmaken..of ik werk tussen mannen of niet..ben toch niet getrouwd met je...:) ;)

Meknessia_warda70
17-11-2002, 20:34
ehh ik zou het niet goed vinden ......... ik vertrouw niemand......:D

Dida
Origineel gepost door elmarocani ja dat denk jij dat ik niet met jou getrouwd ben. ik heb al alles met je vader geregeld, en heb nu wel recht op jou!!! als ik je nu wil komen ophalen dan doe ik dat!! maar dat doe ik wel een andere keertje! :eek: :eek: Je BLUFT :rolleyes:

rahmona
Ik zou me niet echt op mijn gemak voelen, ik zou nooit op zo'n plaats werken, ben te verlegen...hihi

DieselGirly
17-11-2002, 21:15
Ik vind het harstikke okee........als ik al bang ben als ie naar ze job gaat is er iets niet goed! maar er zijn grenzen he!....niet telkens komen....moest overwerken! want als ie me belazerd.....dan pak ik hem!!.........:vlammen:

said76
17-11-2002, 23:29
voor beiden geldt........daar zit de sajitaan tussen en waar sajitaan tussenzit.....die spoort mensen tot slechte daden dus.... beter voorkomen dan genezen

Nounousa
17-11-2002, 23:37
ewa jah, ikke zou het niet leuk vinden....

benali
18-11-2002, 00:19
oeiiiiiii dit zou pijnlijk MIENGA

beppie_truus
18-11-2002, 00:27
Origineel gepost door elmarocani stel...je vrouw werkt ergens waar alleen maar mannen zijn, zou je dat wel accepteeren?? en voor meiden, je man werkt ergens met bijna alleen maar meiden, zou je dat geen probleem vinden? en kom nou niet met ""als je elkaar vertrouwd enz enz... want ik haat die woord vertrouwen. :zwaai: zou ik geen enkel probleem mee hebben. als het beestje vreemd wil gaan dan zal hij overal wel een mogelijkheid vinden.

beppie_truus
18-11-2002, 01:20

Origineel gepost door Mustapha AA hmmmm jij haaat vertrouwen??????? dat is toch wel een keywoord in een relatie!!! enne ik merk dat de dames best bezorgt zijn hahahaha weejoooo alles wat die vrouwen op zijn werk hebben heb jij toch ook??hahaahaah thallaw ik maak me anders helemaal geen zorgen hoor :D

Pagina's : [1] 2 3