Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ben te volwassen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

ik_oke_is
26-05-2004, 21:36

oke mss klinkt dat vreemd ; maar ik wil helemaal niet naar feestjes zoals mijn vrienden , en ook onze intresses liggen heel erg uiteen, ik heb ook geen zin in vriendinnetjes ;maar wel in een goed meisje om te trouwen maar ik ben nog maar 20 ik heb onlangs een huis (samen met pappie :hihi: ) gekocht en heb daar een zwembad ingezet ; en zeg me niet dat dat niet kan , want jullie zuipen gewoon alles op ik heb daar geen zin ik weet niet wat ik ervan moet vinden, soms ben ik jaloers op die mensen die zich zo uitleven maar ik heb daar gewoon geen zin in oke ik ben ziek i know :o :maf:

tarifisht
26-05-2004, 21:41
hahahahah oke ik vind het wel goed van je ik bedoel wat moet ej met die mensen die helemaal uileven dat kan lijden dat je de slechte pad opgaat.. dus ik weet niet waar je jaloers op bent???? maar van die huis met een zwembad samen met je pappie vind ik wel een goeie :D maar je moet doen waar je zin in hebt het maakt niet uit of het nou 24 uur marokko.nl is of lekker met je vrienden buiten hangt... het is maar wat jou het meeste aantrekt... veel succes :zwaai:

Lampjuh
26-05-2004, 21:45
Ga dan trouwen :)

ik_oke_is
26-05-2004, 21:46
Origineel gepost door tarifisht hahahahah oke ik vind het wel goed van je ik bedoel wat moet ej met die mensen die helemaal uileven dat kan lijden dat je de slechte pad opgaat.. dus ik weet niet waar je jaloers op bent???? maar van die huis met een zwembad samen met je pappie vind ik wel een goeie :D maar je moet doen waar je zin in hebt het maakt niet uit of het nou 24 uur marokko.nl is of lekker met je vrienden buiten hangt... het is maar wat jou het meeste aantrekt... veel succes :zwaai: :hihi: jah niet echt zo een zwembad van 25.000 euro een kleintje dat je zo moet opblazen :maf: ik heb er wel een put voor gegraven zodat het lijkt of het in de grond zit :moe:

ik_oke_is
26-05-2004, 21:47

Origineel gepost door Lampjuh Ga dan trouwen :) jij wil me niet :maf:

NadiaBorgerhout
26-05-2004, 21:52
damnnnzzz seg, ik d8 wahed vila in braschaat naast de winter ik wilde al afkomen morgen ahahahahaah bsehtak, is goed van je dat je niet gelijk al die andere goros bent idd,zoals u moeten er nog veeeeeeeeeel zijn !!! xxx

ik_oke_is
26-05-2004, 21:54
Origineel gepost door NadiaBorgerhout damnnnzzz seg, ik d8 wahed vila in braschaat naast de winter ik wilde al afkomen morgen ahahahahaah bsehtak, is goed van je dat je niet gelijk al die andere goros bent idd,zoals u moeten er nog veeeeeeeeeel zijn !!! xxx :hihi: ik haat u ; ben door u clan geslagen in borgerhout; zelfs als je kwam dan zou ik nog nee zeggen :ego: :maf:

NadiaBorgerhout
26-05-2004, 21:57
hahahahahahaahhaahahahahah vanwaar ben je ??? booom ??? hoboken ??? kiel ??? kom af, we rammelen iedereen af !!! aahahaha

Miss_Honey
26-05-2004, 21:58
Heet dat tegenwoordig te volwassen??? Ik dacht dat ze dat verstandig noemden...;) Ik ben ook te volwassen...:D

ik_oke_is
26-05-2004, 22:01
Origineel gepost door NadiaBorgerhout hahahahahahaahhaahahahahah vanwaar ben je ??? booom ??? hoboken ??? kiel ??? kom af, we rammelen iedereen af !!! aahahaha kontich :auw2: maar ik studeer in antwerpen, kom elke dag voorbij de turnhoutsebaan en dan zie ik allerlei schone wijfkes, en omdat ik ALLEEN maar keek werd ik laatst al achtervolgd door een bende mongolen van bij jullie daarzo :D maar (in 't stad) haalt niemand mijn smart in :maf:

ik_oke_is
26-05-2004, 22:02
Origineel gepost door Miss_Honey Heet dat tegenwoordig te volwassen??? Ik dacht dat ze dat verstandig noemden...;) Ik ben ook te volwassen...:D :D hoe gaat het ? waar is je mooi oog naartoe :maf:

esiyaa
26-05-2004, 22:02
Origineel gepost door ik_oke_is :hihi: jah niet echt zo een zwembad van 25.000 euro een kleintje dat je zo moet opblazen :maf: ik heb er wel een put voor gegraven zodat het lijkt of het in de grond zit :moe: Hey hey hey zigenta, geniet maar van de luxe die je hebt :hihi: PS: Heb je ook van dat mooie groene gras en rode rozen met fonteintjes in de tuin? :D

ik_oke_is
26-05-2004, 22:06
Origineel gepost door esiyaa Hey hey hey zigenta, geniet maar van de luxe die je hebt :hihi: PS: Heb je ook van die mooie groene gras en rode rozen met fonteintjes in de tuin? :D nee maar als je dat graag wilt dan kan ik denk ik wel wat voor verzinnen ; ff kijken hé; wel dat fontijntje: ik steek een gewone tuinslang in een houder en als je het kraantje dan aanzet dan heb je een fontijntje groen gras : ja, als jij het eens om de 14 dagen afrijd rode rozen ; die zal ik ook gaan halen (plastic want anders moet je ze te vaak wisselen :maf: )

Miss_Honey
26-05-2004, 22:08
Origineel gepost door ik_oke_is :D hoe gaat het ? waar is je mooi oog naartoe :maf: Goed goed :D Hoe gaat het met jou??? :) Als ik m'n lenzen uitdoe gaan m'n ogen echt alle kanten op, dan krijg ik echt zo'n effect :maf2: En dat is niet echt een mooi gezicht...dus jah :maf:

Lampjuh
26-05-2004, 22:08

Origineel gepost door ik_oke_is jij wil me niet :maf: Ik heb wel een zusje ....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6