Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ingeschreven Bij Bkr En Tog Lenen Kan Dat??

Lala_Hanae
11-09-2009, 16:08

1 Lening Om Al Die Achterstanden Te Betalen ..?kan Dat

Dottig_rancune
11-09-2009, 16:32
Je leent een lening om een lening af te betalen:moe:

--Angel--
14-09-2009, 14:59
Je leent een lening om een lening af te betalen:moe: 3la reactie.. Je kan een lening openen om al je schulden die je in verschillende organisaties hebt af te betalen dan heb je 1 gehele lening bij 1 iets.. is makkelijker te betalen en overzichtelijker... Mijn vriendin is het wel gelukt maar weet niet hoe ze dat gedaan heeft. Zal haar wel navragen voor jou:goedzo:

Lala_Hanae
14-09-2009, 15:00
3la reactie.. Je kan een lening openen om al je schulden die je in verschillende organisaties hebt af te betalen dan heb je 1 gehele lening bij 1 iets.. is makkelijker te betalen en overzichtelijker... Mijn vriendin is het wel gelukt maar weet niet hoe ze dat gedaan heeft. Zal haar wel navragen voor jou:goedzo: thnxx , zou heel fijn zijn want zo kan je het alemaal niet bijhouden te veel achterstanden

--Angel--
14-09-2009, 15:04

thnxx , zou heel fijn zijn want zo kan je het alemaal niet bijhouden te veel achterstanden ja of niet word je helemaal para van.. ben je net blij dat je de ene hebt betaald komt de andere aan met zijn herinnering.. ben nu ook bezig voor mijn broer.. Hij kan het echt niet bijhouden.. probeer het nu voor hem.. Wollah echt sterkte meid.. ga mijn vriendin vanavond navragen. xx

ZijnHartje
14-09-2009, 16:10
Tegenwoordig kan je nergens meer een lening krijgen terwijl je BKR getoetst bent. Je kan het altijd blijven proberen, hoop dat je wat vind :goedzo:

vrouwtje24
14-09-2009, 18:48
ja dat kan, je moet je dan aanmelden bij een schuldhulpverlening instantie en dan kan je van hun het bedrag in 1 keer betalen maar dan betaal je hun wel af. Alleen weet ik neit wat de voorwaarden zijn. Kijk effe op google en typ schulphulpverlening in.

Maryamatoen
14-09-2009, 21:12
Zoals Nowa al zei: als je getoets bent bij bkr krijg je moeilijk een lening

Beaugossa
14-09-2009, 22:17
1 Lening Om Al Die Achterstanden Te Betalen ..?kan Dat Dan blijf je achter de feiten aan lopen ofwel dweilen met de kraan open..:maf: