Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe vind ik de WARE?

Pagina's : [1] 2

Amatoellah
26-05-2004, 20:03

:Iluvu: Ik wou jullie allemaal vragen over relaties.... Ik weet dat het in de Islam wel haram is om een vriend te hebben en vooral hoe dat tegenwoordig gaat met zoenen enz. Maar ik wil toch wel iemand leren kennen voordat ik trouw maar als het niet klikt dan gaat het weer uit. En dan komt de volgende weer en zo blijf ik dan maar aan de gang tot ik de zogenaamde WARE vind. En of die ware bestaat dat is dan nog maar de vraag? Maar om te blijven wachten en met de eerste beste die me ten huwelijk vraagt te trouwen lijkt me ook niks. Dussss? En ik weet dat het haram ............................zo? :confused:

lalla_fatima147
26-05-2004, 20:07
zeeer mozilijke vraag wind ik ook eigelijk langs één kant oké je mag geen vriendje hebben maar langs de andere kant ik wil ook niet worden uitgehuwelijkt of zo en als we dan praten over het leren kennen van een jongen met een mahram erbij denk ik van hallo? ff opstap met mijn broer en een andere gast?? kan toch ook niet dus eigelijk zou ik et helemaaaaaaal niet weten moeilijk onderwerp ma3a salama

misz_sanae
26-05-2004, 20:13
wil je dan zo graag een relatie...weetje je komt insha allah heus wel de ware tege je moet gewoon geduld hebben.....NOU VEEL PLEZIER VERDER xxxxxxx sanae

Echie
26-05-2004, 20:14
de ware vinden? Ehm...je moet gaan zoeken ofzo....Je loopt vanzelf wel tegen iemand aan die je erg leuk vind...;)

SABRI_Y
26-05-2004, 20:25

de warevind jou wel

Amatoellah
26-05-2004, 20:26
Origineel gepost door misz_sanae wil je dan zo graag een relatie...weetje je komt insha allah heus wel de ware tege je moet gewoon geduld hebben.....NOU VEEL PLEZIER VERDER xxxxxxx sanae Dat niet maar als je iemand tegen komt die je leuk vind dan denk je aan een relatie en dan komen weer die gedachtes zoals : ja maar als het niet klikt ja maar als dit en dat........ Snap je?

misses_mokhtari
26-05-2004, 20:27
ik ben het eens met arabella de ware bestaat inderdaad niet jammer genoeg :(

coalitiegenoot
26-05-2004, 20:28
door met zoveel mogelijke gasten naar bed te gaan!! de ware lu.l zit er altijd wel bij

Amatoellah
26-05-2004, 20:33
Origineel gepost door coalitiegenoot door met zoveel mogelijke gasten naar bed te gaan!! de ware lu.l zit er altijd wel bij En sorry maar van zulke reacties ben ik niet toegedient. Dus je kan beter iets normaals zeggen of helemaal niet reageren

Benkiro
26-05-2004, 20:38
Pak de Gouden Gids en zoek onder W. Je weet maar nooit...

coalitiegenoot
26-05-2004, 20:54
Origineel gepost door Amatoellah En sorry maar van zulke reacties ben ik niet toegedient. Dus je kan beter iets normaals zeggen of helemaal niet reageren ik ZEI: door met zoveel mogelijke gasten naar bed te gaan!! de ware lu.l zit er altijd wel bij :rolleyes:

miss_saliha
26-05-2004, 23:54
Bestaat niet... :( ????

maghrabi22
27-05-2004, 00:13
salaam amatoellah, kvind da je zo verkeerd bezig bent,dan komt het ene relatie na het andere en zit je ondertussen al aan de 20 ste,je moet in het lot geloven dan komt alles wel goed hoor en ja.. de ware die zoek je niet maar die overvalt je!!! nog veel succes groetjes aan iedereenxxx

MissBlaBla
27-05-2004, 14:29
Origineel gepost door Arabella De ware bestaat niet. Geloof me. Tis maar een sprookje waar we in geloven om het leven wat draagzamer te maken. Ben ik het mee eens... Ze bestaan niet dus moet je er gewoon het beste van proberen te maken (met degene waar je je toekomst mee ingaat). BlaBla

sweetness1984
28-05-2004, 03:23

ach meid zie het zo alles op zn tijd en alles is mekteb dus houdt je gewoon er niet te veel mee bezig...geniet van je leven en laat alles op je afkomen...ook komt hassan op zn mooie ezel wel langs wijfie....sbar... ;)

Pagina's : [1] 2