Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel..

Pagina's : [1] 2

House
26-05-2004, 19:34

Stel je hebt een vriendin/vrouw...maar die vrouw heeft zogenaamde mannelijke vrienden, zou jij dit accepteren? Zoja, motiveer je antwoord.. Zonee, motiveer ook je antwoord.. Deze vraag is zowel voor mannen als voor vrouwen bedoeld.

HalveWaarheid
26-05-2004, 19:36
Nee! Shie stoot tussen haar voortanden en die van die zboeba...

KusjeVanEenDame
26-05-2004, 19:38
mmmm ik als vrouw zijnde, vind dat een man het zou moetn accepteren want uiteindelijk gaat je relatie om vertrouwen, en dus zou je je vrouw moeten kunne vertrouwen, en weet je dat ze niets gaat doen jaa als je van je vrouw weet dat ze elmoenkar kan uithalen, dan snap ik al ni waarom je in de eerste plaats met haar getrouwd bent hahahahaha maar dus, ik heb oook nog veel mannelijke vrienden, en eerlijk, mijn vriend is er ook niet echt blij mee, is het dan zo dat julie manne je dan minderwaardig gaan voelen ofzo ???

OuJdIa_L
26-05-2004, 19:39
jawel...als ie maar eerlijk tegenover mij is :)

CruellaDeVil
26-05-2004, 19:39

nee je vrouw is dan gewooon een hoe.rtje want ze sjanst met andere kerels dus niet goed keuren die handel

nouredinne_el
26-05-2004, 19:42
mannelijke collegas okey, maar echte vrienden die elke week me elkaar weggaan ofzo leiver niet neej

sammmy
26-05-2004, 19:43
je weet het... vanaf het begin duidelijk zijn... wanneer het nog niet goed is... met elkaar praten... en wie weet...

KusjeVanEenDame
26-05-2004, 19:47
wel house, wa vind jij er van ??? mag jou schatje mannelijke vrienden hebbeen ?

House
26-05-2004, 19:49
Origineel gepost door KusjeVanEenDame wel house, wa vind jij er van ??? mag jou schatje mannelijke vrienden hebbeen ? Ik? Nee geen denken aan!! Heeft ze niet genoeg aan mijn vriendschap dan? Ze heeft dan vrienden en ze heeft mij, wat moet ze dan nog met mannelijke vrienden?

Lady_moi
26-05-2004, 19:50
Ik zou er wel moeite mee hebben moest mn man met andere dames omgaan. Hij mag van mij maar met 2 dames omgaan en da zijn zn collega's en z'n beste vriendin. Omdat ik zelf ook een goede vriend heel belangrijk vind alé als die haar eerder kende dan mij. En natuurlijk geld zoiets ook voor mij. Maar alhamdoulilah ik heb nie veel mannelijke vrienden.(2)

KusjeVanEenDame
26-05-2004, 19:54
Origineel gepost door House Ik? Nee geen denken aan!! Heeft ze niet genoeg aan mijn vriendschap dan? Ze heeft dan vrienden en ze heeft mij, wat moet ze dan nog met mannelijke vrienden? ik vind er egt niets verkeerd aan zolang ze maar niet overdrijft, ze moet ni constant over dr vrienden bezug zijn, want dan lijkt het idd dat ze niet genoeg aan jou heeft maar zowizo, als een meisje een relatie heeft, gaat ze automatisch minder met jonges omgaan, voor alle veiligheid maar je kan niet verwachten, dat waneer jij een meid leert kenne dat zij meteen al dr mannelijke vrienden voor jou laat vallen, die vrienden die ze al wat langer dan jou kent, en die vrienden die meer weten over haar dan jij , en die vrienden die ze goed vertrouwt dus jah, ik zeg altijd ; vrienden zijn voor altijd een liefje nie, is het gedaan met je liefje kan je nog trug naar je vrienden, maja, als ze geen vrienden meer mag hebben van jou dan kan ze nog maar alleen nara haar vriendinnen, wat als ze aleen van die bitc.h vriendinne heeft ??? wat dan he :p :p :p

KusjeVanEenDame
26-05-2004, 19:59
heb ik teveel gezegd mss ???

Echie
26-05-2004, 20:16
Ik zou er geen moeite mee hebben! Ik heb zelf ook veel mannelijke vrienden, dus ik zou et niet erg vinden als mijn man vrouwelijke vriendinnen heeft! Hij moet wel eerlijk zijn, dat cker! We hebben allebei ons leven, voordat we elkaar dan leerden kennen, dus egt niet dat ik mijn vrienden op ga geven voor mijn man! hij hoeft dat ook niet te doen voor mij! Je moet elkaar vertrouwen, anders werkt een relatie niet!

misz_sanae
26-05-2004, 20:25
IK HEB EEN VRIEND DIE ...MEISJES ALS VRIENDINNEN HEEFT..HOE VIND JE DIE.....KBEN NATUURLIJK HEEL JALOERS..WANT IK HOU VAN HEM...MAAR JAH WAT KUN JE ERTEGEN DOEN..LAAT ZE IK BEDOEL ALS ZE VRIENDEN ZIJN....

HalfBlood
26-05-2004, 20:31

Ik zou dat absoluut niet kunnen accepteren. Sinds een vriendschap tussen een jongen en meisje niet kan bestaan, op den duur gaan gevoelens spelen en meestal komt dat negatief naar buiten dus ten gevolge van jouw relatie. Ik bedoel ze is mijn meisje/vrouw Niet van de bekende ''Ali of de lieve betrouwbare Mootje''. Ik zou er gewoon niet mee kunnen leven, het zou me gewoon opvreten dat ze met andere mannen omgaat, ik bedoel dan moet je beseffen dat ze niet alleen van jou is maar ook vele andere personen. Nee, Nooit!

Pagina's : [1] 2