Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stop de bezetting!!

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
17-11-2002, 18:36

STOP!!! STOP het verdrijven van de Palestijnen uit hun eigen thuis, hun land Soldaten die aan een leven een einde maken Onschuldige mensen vermoorden met hun blote hand STOP het bloed vergieten van Palestijnen zonder machten Duister opgewekt in levens De pijn is niet te verzachten STOP het doden, het lijden En gun de Palestijnen rust in het leven Probeer je voor te stellen hoeveel mensen er naar Vrede streven STOP het verwoesten van Palestina Het ontnemen van mensen dromen Gun deze mensen de ruimte Om hun wensen uit te laten komen STOP het oorlog voeren En het gebruiken van Palestina als slagveld Geef mensen hulp, hoop, steun En wees een held STOP!! Mensen, laat het stoppen Is het voor jullie dan geen wens? Liefde over de wereld gespreid En Vrede met de medemens!! STOP!!! moest ik gewoon ff neerzetten :D

NoreJihan
17-11-2002, 18:37
YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Chaimaa
17-11-2002, 18:40
Origineel gepost door NoreJihan YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Ahaaaaaa dus jij snuffelt hier ookal rond a djennia ;) :zwaai: whahahah ik ga mijn tentamens leren ik spreek je nog :blauwkus:

NoreJihan
17-11-2002, 18:41
Origineel gepost door Chaimaa Ahaaaaaa dus jij snuffelt hier ookal rond a djennia ;) :zwaai: whahahah ik ga mijn tentamens leren ik spreek je nog :blauwkus: heb je tentamens dan? je had ze toch vorige week :confused:

Chaimaa
17-11-2002, 18:43

Origineel gepost door NoreJihan heb je tentamens dan? je had ze toch vorige week :confused: nu ook :( :zwaai:

DINIM3AK
17-11-2002, 18:45
ik blaze israel.

Tnawie
17-11-2002, 19:08
ik moet altijd huilen als ik naar het nieuws kijk:tranen: Ik heb ege een zwakte voor dat volk

DINIM3AK
17-11-2002, 19:11
warom jij nit blazen zelf?

Dida
17-11-2002, 19:13
Origineel gepost door Chaimaa STOP!!! STOP het verdrijven van de Palestijnen uit hun eigen thuis, hun land Soldaten die aan een leven een einde maken Onschuldige mensen vermoorden met hun blote hand STOP het bloed vergieten van Palestijnen zonder machten Duister opgewekt in levens De pijn is niet te verzachten STOP het doden, het lijden En gun de Palestijnen rust in het leven Probeer je voor te stellen hoeveel mensen er naar Vrede streven STOP het verwoesten van Palestina Het ontnemen van mensen dromen Gun deze mensen de ruimte Om hun wensen uit te laten komen STOP het oorlog voeren En het gebruiken van Palestina als slagveld Geef mensen hulp, hoop, steun En wees een held STOP!! Mensen, laat het stoppen Is het voor jullie dan geen wens? Liefde over de wereld gespreid En Vrede met de medemens!! STOP!!! moest ik gewoon ff neerzetten :D :goedzo: en..:traan1:

Chaimaa
18-11-2002, 21:13
Origineel gepost door -RaChiDa¿- :goedzo: en..:traan1: :huil: tranen die niet te drogen zijn

BENTGHATAR
18-11-2002, 21:27
eeeeeeeey toppie meid mooie gedicht :goedzo: ben je in de gedichten-move ???:D

Chaimaa
18-11-2002, 21:28
Origineel gepost door BENTGHATAR eeeeeeeey toppie meid mooie gedicht :goedzo: ben je in de gedichten-move ???:D :boogie: soms heb je van die dagen

BENTGHATAR
18-11-2002, 21:32
Origineel gepost door Chaimaa :boogie: soms heb je van die dagen aha. ik heb nooit zulke dagen,jammer he :(

Chaimaa
18-11-2002, 21:37
Origineel gepost door BENTGHATAR aha. ik heb nooit zulke dagen,jammer he :( iedereen haalt ergens zijn inspiratie vandaan...je hebt het niet eens door...soms moet je gewoon een pen en papier pakken en beginnen met schrijven...ik heb hier nog 24 meesterwerken verscholen in mijn documenten :D

BENTGHATAR
18-11-2002, 21:45

Origineel gepost door Chaimaa iedereen haalt ergens zijn inspiratie vandaan...je hebt het niet eens door...soms moet je gewoon een pen en papier pakken en beginnen met schrijven...ik heb hier nog 24 meesterwerken verscholen in mijn documenten :D hmmmmm. ik kan wel pen en paier pakken,maar dan ga ik meestal van die domme tekeningetjes maken die nergens op slaan :rolleyes: :D hmmmmmmmm en wanneer kunnen we jouw werk gaan bewonderen???

Pagina's : [1] 2