Bekijk originele versie : Oorlog Is Goed??????????????
Oorlog is goed:maf2:
Dit is een gedachten expiriment a drari.
Stel je voor, heel lang geleden toen er maar 100 mensen op aarde leefden. 50 van die mensen zijn geweldadig en de andere 50 vrede liefhebbende.
Omdat beide groepen nie naast elkaar konden leven, hebben ze besloten van elkaar te scheiden. De vredeliefhebbende menssen gingen ver van de geweldadig mensen wonen.
op een dag kwam er een heftig aardeverschuiving en er ontstonden twee continenten. Een continent met alleenmaar vrede liefhebbende mensen en een continent met alleenmaar geweldadig mensen. de ocean scheidt beide continenten, dus beide groepen kunnen nooit met elkaar mengen.
De vrede lief hebbende mensen leefden vredig met elkaar en werden EEN grote gemeenschap. De geweldadig groep, werd ook groter.
Ze voerden steeds oorlog met elkaar en omdat ze niet naast elkaar konden leven ontstonden veel dorpen. die weer oorlog met elkaar voerden.
Jaren en epidimien gaan voorbij en een van die twee groepen sterft uit.
Mijn vraag aan jullie is, welke groep sterft uit? de groep die nooit oorlog heeft gevoerd of de groep die altijd in oorlog is? en vertel waarom je dat denkt?
Dit is bloed serieuze jongens, en het zijn zeker geen Tnawies.
Alle mn theorien hebben de islam als vertrekpunt. De discusie die k eerder opende over ik hou nie van mn moeder ook. al zou je dat nie in eerste instantie zeggen. :maf2:
aha die topic ken ik nog :D
alleen ik weet niet wie er uitgaat stereven???
=emsoem=
Volgens mij de groep die nooit oorlog voert...klop dat?
Origineel gepost door rahmona
Volgens mij de groep die nooit oorlog voert...klop dat?
vertel waarom jij dat denkt
Origineel gepost door emsoem
aha die topic ken ik nog :D
alleen ik weet niet wie er uitgaat stereven???
=emsoem=
ja inderdaad safira opende een topic over oorlog, en dat bovenstaande was mn reactie op haar topic. alleen niemand reageerde op mij.
Ik ben benieuwd hoe men erover denkt vandaar :D dat ik nog een keer probeer :D
Origineel gepost door rinnoa
Het meest logische is naar mijn mening toch de groep die oorlog voert……..hmmmpz maar toch twijfel ik want volgens mij zit er een addertje onder het gras….
Onderbouwing van mijn twijfelachtige mening:
Ze blijven maar oorlog voeren, van oorlog vallen er doden, en doden verminderd de populatie.
Dit is het meest logische wat ik me op dit moment kan bedenken.
Ik zal er ongetwijfeld naast zitten...maar ach :rolleyes:
Ik laat je nog eff twijfelen :maf2:
waaaaa drari, wel stemmen he :D
De Vredelievende groep sterft uit vanwege de uitbraak van een groot pest-epidemie :) Omdat zij zo sweet en lovely op elkaar wonen en niet in afzonderlijke dorpen, zullen zij in 1 klap uitgeroeid worden door de epidemie.
De Gewelddadige groep blijft bestaan, aangezien zij op vele kilometers van elkaar gescheiden zijn en dus minder kans hebben op een snelle verspreiding van de epidemie.
:)
Met dank aan Leermeester TNAwie-San ;) :D Die mij hierin heeft onderwezen :D :zwaai:
Origineel gepost door TNAwie
vertel waarom jij dat denkt
ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik heb ooit gehoort dat er in landen waar oorlog is meer jongens geboren worden, kijk maar naar Palastina...die mensen zijn al zolang in oorlog met Israel...en nog zijn ze met een groote bevolking, terwijl er hier in Nederland, waar geen oorlog is het aantal geboortes sterk daald....ik weet niet of ik nu onzin zit uittekramen, vertel me als dit wel zo is......mijn diagnose hihi :D
Origineel gepost door Kenitrya
De Vredelievende groep sterft uit vanwege de uitbraak van een groot pest-epidemie :) Omdat zij zo sweet en lovely op elkaar wonen en niet in afzonderlijke dorpen, zullen zij in 1 klap uitgeroeid worden door de epidemie.
De Gewelddadige groep blijft bestaan, aangezien zij op vele kilometers van elkaar gescheiden zijn en dus minder kans hebben op een snelle verspreiding van de epidemie.
:)
Met dank aan Leermeester TNAwie-San ;) :D Die mij hierin heeft onderwezen :D :zwaai:
Jaaa mensen jullie horen het goed, elknitiya heeft gelijk.
Wie is het ermee eens?
Ewa TNAWIE!
WAT IS DE PRIJS???? :D
Ik heb wel trek in een Broodje Turk-Kebab!!! :p :D
Origineel gepost door Kenitrya
Ewa TNAWIE!
WAT IS DE PRIJS???? :D
Ik heb wel trek in een Broodje Turk-Kebab!!! :p :D
Je krijgt een stevige hand ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.