Bekijk originele versie : vraagje wat zou jijd oen
alhoceimachaima
26-05-2004, 16:34
kijk ik zou het uitleggen heb ruzie met 2 nederlanders en ik en een turk
ze zittuh gewoon de hele tijd met ons zakuh te bemoeien enso en als we zegguh niet mee bemoeien gaan ze zegguh je moet intergreren enso en :rolleyes: nou duss wordt k er helemaal para van want net zeiden ze jah marokkanen dit dat geen hoofdoek enso :rolleyes: duzz de meeste zegguh ga slaan maar zou ik dat wel of niet doen want praten helpt nie twat dus bitches luisterne niet een somdat wij alochtonen zijn :rolleyes:
ewa maak die hollandse bitches dan af.. :confused:
MiSsS_PaRa
26-05-2004, 16:38
Klappen uitdelen, wie niet wil luisteren m0et v0elen :ego: :D
misz_sanae
26-05-2004, 16:39
WILLI ..OOIT GEHOORD VAN ...PUNTEN, KOMMA'S EN SPATIE....?????
alhoceimachaima
26-05-2004, 16:40
spaties heb ik gebruikt:rolleyes: wajouw how cars lees het of niet ben en para en ben moe en heb problemen kom jij er aan met je punten kommas en die shit
jah k denk dat ik ga negeren en dan opeens een klap ga uitdelen zonder dat ze het in de gateuh hebben
miss_chaimae
26-05-2004, 16:44
Origineel gepost door alhoceimachaima
spaties heb ik gebruikt:rolleyes: wajouw how cars lees het of niet ben en para en ben moe en heb problemen kom jij er aan met je punten kommas en die shit
jah k denk dat ik ga negeren en dan opeens een klap ga uitdelen zonder dat ze het in de gateuh hebben
Gehe Go girl heel onopvallend te werk gaan..;)
Niet zslaan, wees de slimste, als je slaat krijgen ze ineens geloijk, en weet iedereen dat wij mocro's echt agressief zijn :hihi:
Lady_moi
26-05-2004, 16:59
Als die hollanders u nie hebben aangeraakd dan raak je hen het beste ook nie aan.
Negeer ze, doe alsof ze lucht zijn, Laat ze praten met de hemel zo isdat een afgang voor hen
Weet je wat ik doe tegen zulke mensen??
Als ze bij mij komen ruzie zoeken dan zeg ik nix en blijf effe staan en bekijk hen heel goed van kop tot teen en een vies gezicht trekken ==}:jammer: en hen verlaten:
Owwwww zwaar gescot :stout:
LaLa_SoFiA
26-05-2004, 17:01
nee k raad het je af om op school te gaan slaan....je kan geschorst worden....laat het tot na school...bel een paar vriendinnen ofzo en pak ze dan...maar niet op school....ik had ongeveer hetzelfde probleem en bij mij hebben ze geschorst....duss....maja slaan is sowieso geen oplossing, maar op dat moment denk je daar niet zo aan.
alhoceimachaima
26-05-2004, 17:05
miss_chaimae dankje skat:blauwkus:
mazhar uqhahhahaha jah daar heb je gelijk in :D;)
Lady_moi hahah jah ga ik ook maar eens proberen ging net met mijn vader praten die had dat ook gezegt:D
LaLa_SoFiA ewa jah was sowieso van plan om het na school te doen :D ewa jah k weet vawn schorsing:) ewa jah :D
LaLa_SoFiA
26-05-2004, 17:08
aaaah haha oke dan meid....succes!!! :D
miss_chaimae
26-05-2004, 17:12
miss_chaimae dankje skat:blauwkus:
mazhar uqhahhahaha jah daar heb je gelijk in :D;)
Lady_moi hahah jah ga ik ook maar eens proberen ging net met mijn vader praten die had dat ook gezegt:D
LaLa_SoFiA ewa jah was sowieso van plan om het na school te doen :D ewa jah k weet vawn schorsing:) ewa jah :D
:kusgrijs:
Nice ondertekening.. :Iluvu:
alhoceimachaima
26-05-2004, 17:35
dankje skat heb hem van een meisje:D maar ben je neit op msn:D
miss_chaimae
26-05-2004, 17:39
dankje skat heb hem van een meisje:D maar ben je neit op msn:D
Was..had ff geen zin maar kijk,als je goed kijkt zie je me er weer tussen..;)
:blauwkus:
alhoceimachaima
26-05-2004, 17:40
wiahahahha jah ik zie je:D;):blauwkus: love you
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.