Bekijk originele versie : Bruidsjurk voor de dames met een maatje meer!
Assalamoe aleikoem wr wb!!
Zusters.
Ik heb een bruidsjurk te huur (te koop mag ook als je een goede prijs biedt) voor de dames met een flink maatje meer. Maat 44/46.
Parelmoer/gebroken wit sissi model, lange , schuinaflopende mouwen, niet te diep decolleté maar wel erg mooi uitgesneden. Er kan een hoepel onder gedragen worden zodat het sissi model tot zijn recht komt. Je kan er eventueel een prachtige bijpassende selhaam (cape) bij krijgen. Voor degenen met schoenmaat 39 of 40 zitten er ook nog prachtige bruidsmuiltjes bij.
Je kan de jurk dragen zowel als je een gescheiden feest of een gemengd feest geeft.
Voor meer info, hoor ik het wel!!!.
riffia19
26-05-2004, 16:36
salaam ik heb zeker interesse in deze jurk wat is de prijs en heb je er toevallig foto`s van je kunt mij ook emailen mijn emailadres is elamrani2403@hotmail.com ik hoor nog van je beslama
riffia19
27-05-2004, 11:08
ok is goed ik had je toegevoegd maar ik dacht dat het een jongen was sorry voeg je nog een keer toe want ik had je verwijderd
riffia19
27-05-2004, 11:10
en ik heb ook interesse in de selhaam bedankt
wil ej aub fotos sturen laylasbai@hotmail.com
groetjes layla
OemAbdoellah
28-05-2004, 11:29
Zusters! We hebben ook Anasheed........ en bedankjes kunnen ook geregeld worden:)
tatouzient
28-05-2004, 12:23
Origineel gepost door OemAbdoellah
Zusters! We hebben ook Anasheed........ en bedankjes kunnen ook geregeld worden:)
heb je vb van die bedankjes? zojah, wil ik ze graag zien inshaAllah
Tatou.
Origineel gepost door OemAbdoellah
Salam aleikoum wr wb zuster...
Ik ben op zoek naar bedankjes met een kaartje eraan waar de namen op staan en aan de binnenkant een korte dua!
Hebben jullie deze ook of weet je waar deze te verkrijgen zijn??
Soukran alvast!
Wa aleikoum salam wa wb
Ps: mocht je voorbeelden hebben van die bedankjes zou je me ze dan door kunnen mailen?Mijn email is: lella_la3rossa@hotmail.com...
Maar volgens mij heb je mijn email nog van die selhaam ;) prachtige trouwens!!
carpe_diem0404
08-06-2004, 14:29
Salaam,
Kun je de foto van de selhaam ook naar mij toezenden?
carpediem0404@yahoo.com
dankje bij voorbaat...
Gegroet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.