Bekijk originele versie : Haaruitval / baarduitval
Kan iemand mij advies geven wat misschien een goede oplossing is, en weet iemand ook een betrouwbaar.
groetje abdel.
Wonderolie wordt vaak gebruikt om haargroei te bevorderen.
ik hebt ook.
ik heb alleen plekjes op mijn hoofd:traan1:
dokter zij dat ik stress heb?:confused:
Rayaan_8
10-09-2009, 16:52
gebruik die pure arganolie uit marokko dat helpt zeer zeker tegen haaruitval
btw, ook ik heb een vraagje, van die babyhaartjes op je wangen hoe verwijder je die hebt beste zonder stoppels te krijgen?:kweetnie:
-Sophisticated-
10-09-2009, 19:29
Kan iemand mij advies geven wat misschien een goede oplossing is, en weet iemand ook een betrouwbaar.
groetje abdel.
knofloook of henna
-Sophisticated-
10-09-2009, 19:30
ik hebt ook.
ik heb alleen plekjes op mijn hoofd:traan1:
dokter zij dat ik stress heb?:confused:
ik zou naar de ziekenhuis gaan en bloed laten prikken kaale plekjes klinkt niet zo fijn
Goldmember1
10-09-2009, 19:31
slangenolie schijnt te werken
Wonderolie wordt vaak gebruikt om haargroei te bevorderen.
Heb jij daar ervaring mee?
groetje abdel.
salaam alikum
ik gebruik voor mijn baard Argapur Arganolie (www.argan.biedmeer.nl)en echt waar sinds ik het gebruik mijn baard is glader mooier en sterker en makkelijk te kammen.
Altijd in de ochted na het baard wassen Haar heb ik niet ik knip altijd kaal dus haar problemen heb ik niet lol
Salam alaikom,
soekran voor jullie advies broeders/zusters.
ik heb ook gehoort dat de rode knoflook is goed dat hoor ik echt vaak van marokkaans mannen.
HmedsDaughter
10-09-2009, 23:54
Haba asawda....volgens de Islam helpt Haba Sawda tegen alle ziektes, behalve tegen de dood. Wa Allahoe a3lam.
Allahe Shafiek.
HmedsDaughter
10-09-2009, 23:56
Trouwens, Olijfolie is ook erg goed voor je. Wat je kunt doen is olijfollie samen met kruidnagel verwarmen in een pannetje. Dit gieten in een flesje en elke dag je haar daarmee insmeren. Je kan dat doen als je gaat slapen en de volgende dag uitwassen.
naadje_mitalsia
11-09-2009, 00:14
ze zeggen dat je gember moet malen en dan mengen met olijf olie dat schijnt ook te helpen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.