Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Foto bij je avatar.....

AnouarBlueEyes
17-11-2002, 18:00

Hey peepz.... Wie weet hoe je een foto kan verkleinen zodat ie in je avatar past.... Mij lukt het steeds niet....

Marocca
17-11-2002, 18:01
he!!!!!!!!! dat wil ik ook wel eens weten

Chatefemqemamu
17-11-2002, 18:02
De foto die je op je pc hebt ga je bewerken bij photoshop of wat voor programma je ook hebt... het mag niet groter zijn dan 85 bij 85 pixels... dus je verkleint hem en dan bij je instellingen wijzigen.. uploaden en klaar ben je

AnouarBlueEyes
17-11-2002, 18:05
Als ik een foto heb bewerkt met photoshop krijgt ie ppd als extensie....en je avatar moet .jpg of .bmp zijn dus dan pakt ie m niet....

-xxx-Rachida
17-11-2002, 18:10

Dan maar geen foto als avatar or do you want 2 be a star:rolleyes:

AnouarBlueEyes
17-11-2002, 18:12
Ik zeg toch niet dat ik mijn eigen foto als avatar wil.....maar ik wil gewoon iets orgineels....niet iets wat iemand al heeft.....hoe heb jij het gedaan Rachida....

-xxx-Rachida
17-11-2002, 18:19
google.nl doet soms wonderen:D soms is het een kwestie van aanmodderen;) blueyedboy:D

tonk
17-11-2002, 18:27
Ik ben ook niet zo'n held, maar mij is het wel gelukt. 1. Ik ging naar de site van mijn zusje waar allemaal leuke foto's op staan. Voornamelijk met mijn nichtje erop, maar ik was juist op zoek naar een foto van mijn nichtje, dus dat scheelt. 2. Bij een leuke foto aangeland, klikte ik met mijn rechtmuisknop en koos 'bewaren als'. 3. Die brave computer van mij gaf het plaatje zelf al een naam, met .jpg als extensie. Dat scheelde ook. 4. Via explorer opende ik de foto. Weer die brave computer van mij, hij opende hem in Microsoft Photo Editor. Dat scheelde voor de 3e keer. 5. Maar de foto was veels te groot, gaf marokko.nl aan. En nergens een knopje 'verklein automatisch tot maximale toegestane grootte'! 6. Oei! 7. Maar in diezelfde Microsoft Photo Editor kon ik eerst het schattige hoofdje van mijn nichtje uit de foto knippen. Klik hiervoor op een soort van vierkantje in de toolbar en markeer dan met de muis het hoofd/wat je ook wilt knippen. 8. Open dan een nieuw bestandje, geef dat formaat 1.70 bij 1.70 ofzo en plak het hoofdje/wat je ook hebt gemarkeerd in dit nieuwe bestand. 9. Als er vervelende witte randen te zien zijn, gewoon opnieuw proberen. Totdat er geen lelijke witte randen meer zijn. (Het lukte mij niet om die van de foto af te knippen.) 10. Bewaar dit bestandje. 11. Probeer of het klein genoeg is als avatar. 12. Zo niet, dan kun je klikken op 'image' en dan 'resize' en het bestandje (en de foto) zo kleiner maken. Totdat marokko.nl zo aardig is om je avatar te accepteren. Zo deed ik het dus, maar ik weet zeker dat er betere en handiger methodes zijn. Ik weet inmiddels ook dat je beter een kleiner stukje uit een foto kan knippen dan te vaak 'resize' (oftewel verklein) kunt doen. Van verkleinen wordt de foto niet duidelijker. Maar ik vond mijn nichtje nog mooi genoeg om als mijn avatar te dienen.

-Reda-
17-11-2002, 18:29
ik maak wel voor jullie (heb tog nix te doen :rolleyes: ), stuur maar op en dan fix ik het wel...:) ik hbe tog l voor half yasmina gedaan..>:D

soumaya1
17-11-2002, 18:33
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO ik maak wel voor jullie (heb tog nix te doen :rolleyes: ), stuur maar op en dan fix ik het wel...:) ik hbe tog l voor half yasmina gedaan..>:D :D :D inderdaad!!! kijk maar naar mij avater heeft hij gedaan,!