Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling:over Sex Moet Gewoon Kunnen Gepraat Worden Zonder Dat Iemand Zeikt

Pagina's : [1] 2 3

popiejopiepopie
26-05-2004, 14:45

toch?

RisLaine
26-05-2004, 14:51
Dat Onderwerp Zal Altyd Een Taboe Blyven In De Marokkaanse Gemeenschap. :)

BentFes
26-05-2004, 14:51
Oneens. Als je het er over wilt hebben is 1 topic meer dan genoeg en er moet op een volwassene manier worden gesproken. Maar zoals het nu gaat. :eek: :jammer: Dit lijken net een stelletje koeien, die om de vijf minuten een andere topic openen en over hun ervaringen vertellen. Er zijn mensen die er last van hebben. Beslema

Daarom
26-05-2004, 14:54
Ja, ik vind dat men wel vragen moet kunnen stellen en op een nette manier er over mag praten. Maar wat jij met hassan of met karima gedaan hebt hoef ik niet te weten. :moe:

popiejopiepopie
26-05-2004, 14:54

is toch niks mis mee waarom stoor je je er aan iedereen moet toch zelf weten wat hij of zij doet wat kan jou dat nou schelen lijkt mij teminste

popiejopiepopie
26-05-2004, 14:55
Origineel gepost door Daarom Ja, ik vind dat men wel vragen moet kunnen stellen en op een nette manier er over mag praten. Maar wat jij met hassan of met karima gedaan hebt hoef ik niet te weten. :moe: dat vind ik juist intressant om te weten aan dat schijnheilige gedoe hebben we ook niks aan

ik_oke_is
26-05-2004, 14:55
Origineel gepost door Daarom Ja, ik vind dat men wel vragen moet kunnen stellen en op een nette manier er over mag praten. Maar wat jij met hassan of met karima gedaan hebt hoef ik niet te weten. :moe: :hihi: is ook mijn mening :moe:

RisLaine
26-05-2004, 14:56
Origineel gepost door BentFes Oneens. Als je het er over wilt hebben is 1 topic meer dan genoeg en er moet op een volwassene manier worden gesproken. Maar zoals het nu gaat. :eek: :jammer: Dit lijken net een stelletje koeien, die om de vijf minuten een andere topic openen en over hun ervaringen vertellen. Er zijn mensen die er last van hebben. Beslema Waarom Denk Je Dat De Mensen Zo Raar En Overdreven Reageren? Dat Is Omdat Ze Er Nooit Echt Openlyk Over Hebben Gesproken. Nu Hebben Ze Eindelyk De Kans, En Reageren Ze Op Zo'n Kinderachtige Manier. :)

ik_oke_is
26-05-2004, 14:56
Origineel gepost door popiejopiepopie dat vind ik juist intressant om te weten aan dat schijnheilige gedoe hebben we ook niks aan schijnheilig gedoe; denk je echt dat al die peuters die hier zitten te zeiken jah ZEIKEN dat echt hebben meegemaakt ?? nee gewoon teveel filmpjes gezien en dan hier doen alsof want iemand dat echt doet die gaat daar echt niet zo over praten maar goed ; zeik erop los zou ik zeggen :maf:

Daarom
26-05-2004, 14:58
Origineel gepost door ik_oke_is :hihi: is ook mijn mening :moe: Wat leuk dat we het met elkaar eens zijn. :moe: Koop een taart en vier het. :moe:

popiejopiepopie
26-05-2004, 14:59
Origineel gepost door Mahchouba Ja idd POPIE Jopie maar je moet zien met wie je erover praat je kunt niet zomaar over sex beginnen te praten ! leg mij uit waarom kan dat niet?

popiejopiepopie
26-05-2004, 15:00
Origineel gepost door ik_oke_is schijnheilig gedoe; denk je echt dat al die peuters die hier zitten te zeiken jah ZEIKEN dat echt hebben meegemaakt ?? nee gewoon teveel filmpjes gezien en dan hier doen alsof want iemand dat echt doet die gaat daar echt niet zo over praten maar goed ; zeik erop los zou ik zeggen :maf: ik ken 6 van die peuters die jij opnoemt die het er hier over hebben die het echt hebben meegemaakt dus wat je zegt is onzin

LadyBerkania
26-05-2004, 15:01
Ja ik vind dat er over ken worden gepraat maar op een normaal VOLWASSEN manier....... De gemiddelde bezoeker hierro is een sexcueel gefrustreerd.....pikkie ofzow.....enne gaan ze shit l.u.l.l.e.n.......daar ben ik en vast ook andere niet van gediend....... Ik heb een topicje geopend bij feedback met enqeutte......dus ik hoop dat daar ook op wordt gereageerd........... Ma3a Salama

BentFes
26-05-2004, 15:02
Origineel gepost door elhbiba JA INDERDAAD!!!! HET IS IETS WAT HEEL NORMAAL ZOU MOETEN ZIJN EN HET IS NOG LEKKER OOK NOG :stout: Weet je wat pas lekker is? Als je vader dit leest en je een stomp op je oog verkoopt. :) Of zit dit seks-dingetje bij jullie in de familie? << serieuze vraag hoor. ;) :maf3: :zwaai:

ik_oke_is
26-05-2004, 15:02

Origineel gepost door Daarom Wat leuk dat we het met elkaar eens zijn. :moe: Koop een taart en vier het. :moe: bla bla :maf: waar is je foto naartoe ? :hihi:

Pagina's : [1] 2 3