Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is jullie nieuws van de dag ?

Pagina's : [1] 2

said_denhaag
26-05-2004, 14:32

mijn nieuws van de dag is ,dat peejdo gebanned is :giechel: echt heerlijk om die man te zien ,hoe hij bij feedback aan het slijmen is :D EN WAT IS JULLIE NIEUWS VAN DE DAG :confused:

aii
26-05-2004, 14:36
dat ik weer een goede jood ben tegengekomen .

said_denhaag
26-05-2004, 14:38
Origineel gepost door aii dat ik weer een goede jood ben tegengekomen . bestaan ze nog wel ja .?

aii
26-05-2004, 14:42
Origineel gepost door said_denhaag bestaan ze nog wel ja .? weinig , maar ze zijn er . :)

NoisySilence
26-05-2004, 14:44

Mijn slechte nieuws van de dag is.... Said zekker de kneus van marokko.nl die het forum weer aan het vol kliederen is met zijn schijterij :lol:

said_denhaag
Origineel gepost door aii weinig , maar ze zijn er . :) als ze aan het slapen zijn zeker :D

grendel
Aan idiote Marokkanen die zich graag profileren als model-moslims geen gebrek. Dat is mijn nieuws van de dag :D

said_denhaag
26-05-2004, 14:45
Origineel gepost door grendel Aan idiote Marokkanen die zich graag profileren als model-moslims geen gebrek. Dat is mijn nieuws van de dag :D dan ben jij en van de weinige :D

said_denhaag
26-05-2004, 14:46
Origineel gepost door NoisySilence Mijn slechte nieuws van de dag is.... Said zekker de kneus van marokko.nl die het forum weer aan het vol kliederen is met zijn schijterij :lol: kijk je nooit naar barnd en van dorp of zo ? mijn topic hoort zeker bij actuele :D

NoisySilence
26-05-2004, 14:51
Origineel gepost door said_denhaag kijk je nooit naar barnd en van dorp of zo ? mijn topic hoort zeker bij actuele :D Waarom begin jij en Peej geen programma net als Barend en van Dorp? ProGRAmma: Zekker en van Peejdo? :D

said_denhaag
26-05-2004, 14:57
Origineel gepost door NoisySilence Waarom begin jij en Peej geen programma net als Barend en van Dorp? ProGRAmma: Zekker en van Peejdo? :D nee ik denk eerder aan en actie film met hem te begingen ,alleen ik spel dan de hoofdrol .eerst alle vriendjes van peejdo hier op het form afmaken ,en dan als laatste hem op en pijnlijke manier af maken ,heerlijk lijkt mij dat .het word vast en goede film .kom je kijken dan?

DaNGeRouZLy
26-05-2004, 15:00
ik heb echt een prachtig kledingstuk gevonden zo mooi ik wist niet dat er zo iets moois bestond :Iluvu: tot zover mijn "grote"":hihi: nieuws :zwaai:

NoisySilence
26-05-2004, 15:06
Origineel gepost door said_denhaag nee ik denk eerder aan en actie film met hem te begingen ,alleen ik spel dan de hoofdrol .eerst alle vriendjes van peejdo hier op het form afmaken ,en dan als laatste hem op en pijnlijke manier af maken ,heerlijk lijkt mij dat .het word vast en goede film .kom je kijken dan? Jij kunt beter beginnen met een kleine bijrol in een soort "met Shoufs met Shoufs Habibi" als een illegaal die illegaal in Nederland op Peejdo's hunt. Ik zal zekker niet komen kijken :lol:

said_denhaag
26-05-2004, 15:07
Origineel gepost door Peeej Nou zeg...Fijn hoor. Als dát jou nieuws van de dag is heb je wel een heel bekrompen wereldje of niet? Leef jij alleen op het internet? Ik zie trouwens dat je weer een nieuwe nicknaam hebt Said2reffie. Hoe dat zo? Was je weer gebanned? :giechel: wat is jou nieuws van de dag ? slecht nieuws zeker .je ben gebanned :giechel: :giechel:

said_denhaag
26-05-2004, 15:08

Origineel gepost door NoisySilence Jij kunt beter beginnen met een kleine bijrol in een soort "met Shoufs met Shoufs Habibi" als een illegaal die illegaal in Nederland op Peejdo's hunt. Ik zal zekker niet komen kijken :lol: je ben ook niet welkom . :D

Pagina's : [1] 2