Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stoppen....

Pagina's : [1] 2

BentFes
26-05-2004, 13:54

Kunnen de seksgefrustreerde die hier aanwezig zijn, stoppen met het plaatsen van die misselijkmakende topics. Het begint nu echt te irriteren. Bvd :zwaai:

oujdiameghrabia
26-05-2004, 13:57
ja vind ik ook ze gaan steeds ver en kennen helemaal geen schaamte laah yehdihoum ou yehdina

sweetourzazatia
26-05-2004, 13:57
wollah illa !!!! La 7chma La 7ja

BentFes
26-05-2004, 13:58
Origineel gepost door oujdiameghrabia ja vind ik ook ze gaan steeds ver en kennen helemaal geen schaamte laah yehdihoum ou yehdina Amin! ;)

ik_oke_is
26-05-2004, 13:58

Origineel gepost door BentFes Kunnen de seksgefrustreerde die hier aanwezig zijn, stoppen met het plaatsen van die misselijkmakende topics. Het begint nu echt te irriteren. Bvd :zwaai: ik ga ook ergens anders ; zijn allemaal kindjes die DROMEN dat ze dat meemaken, of als ze het al écht meemaken, er fier op zijn dat ze een h oer hebben anyway veel plezier allemaal ;

Lady_moi
26-05-2004, 14:01
Ik geef je echt gelijk zina. Sommigen topics nie te doen..Ik schaam me in hun plaats als ik lees wat ze typen. Iwa ja.. Allah yehsen al 3awn Origineel gepost door BentFes Kunnen de seksgefrustreerde die hier aanwezig zijn, stoppen met het plaatsen van die misselijkmakende topics. Het begint nu echt te irriteren. Bvd :zwaai:

sweet_nadoria
26-05-2004, 14:04
Wallah iela !! Ik wou net een topic openen :rolleyes: Wallah iela sommige mensen weten echt niet wat hsoumiya is … Allah ie hdiekoum, beetje respect graag … Bij voorbaat mijn dank :D Wa alaikoum salam wa rahmatoelah wa barektoehoe Liefs, S. Nadoria

BentFes
26-05-2004, 14:11
La schaamte la walo. Ik begin deze site steeds meer te haten. Vraag me eigenlijk af waarom ik nog kom. :confused: :maf:

sweet_nadoria
26-05-2004, 14:15
Origineel gepost door BentFes La schaamte la walo. Ik begin deze site steeds meer te haten. Vraag me eigenlijk af waarom ik nog kom. :confused: :maf: Wallah iela :jammer: Euhm ik weet wel waarom je hier steeds komt :) Je wil tog op de hoogte blijven hoe het met gtek Nadoria gaat oejek … :stout: Anders ga je me weer missen :hihi:

BentFes
26-05-2004, 14:16
Origineel gepost door sweet_nadoria Wallah iela :jammer: Euhm ik weet wel waarom je hier steeds komt :) Je wil tog op de hoogte blijven hoe het met gtek Nadoria gaat oejek … :stout: Anders ga je me weer missen :hihi: :hihi: Ja. :o Je hebt me door!

RisLaine
26-05-2004, 14:40
Wallahila..! :maf:

Dreamlover
26-05-2004, 14:43
JA! Kunnen jullie daar mee stoppen?! :kwaad: Stelletje nietsnutten. :jammer: *D*

BentFes
26-05-2004, 14:45
:giechel: dus daar was het voor :hihi:

Dreamlover
26-05-2004, 14:53
Origineel gepost door BentFes :giechel: dus daar was het voor :hihi: :confused: Klopt.. :hihi:

Azzzizzz
26-05-2004, 16:07

Origineel gepost door BentFes Kunnen de seksgefrustreerde die hier aanwezig zijn, stoppen met het plaatsen van die misselijkmakende topics. Het begint nu echt te irriteren. Bvd :zwaai: hee bent Fes, Wald Fes hier..... afgezien van het feit dat ik het eens ben met je, en ik ook al herhaardelijk een soortgelijke oproep heb gedaan... maar er is toch een spreekwoord dat zegt, wie niet luisteren wil moet voelen...... ik wil best wel zien hoe deze mensen piepen als na de dood god de verantwoordelijkheid op hun schouders legt van deze feiten.....

Pagina's : [1] 2