Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : helppp

hamit-68
09-09-2009, 17:19

:verdriet: Hey ik heb een Probleem ben een jongen van 14 jaar werk hard voor me geld en zit op school me me broer en me vader krijgen heel vaak ruzie ik en me moeder worden daarvan de dupe mijn moeder heeft hartziektes mijn broer begint altijd die problemen als ik hem iets zegt slaat hij mij hij is 21 als mijn vader zegt ga naar school of ga werken word tie ook gelijk boos en me vader word ook heel boos op mij omdat tie ruzie heft gehad :( :( wat akn ik doen help me aub ik kan niet slapen

TAMLALT__
09-09-2009, 17:41
Ik zou niet weten wat je moet doen. Maar inshaAllah komt het allemaal goed. up.

SaharaGirl
09-09-2009, 19:34
Misschien zou je eens iedereen bij elkaar roepen en erover praten. Je moet zeggen dat het je heel erg kwetst dat ze zo schreeuwen en helemaal waar je moeder bij is.het zou namelijk slecht kunnen aflopen. Je kunt het miss ook tegen je oom (broer van je vader) zeggen dat hij eens moet praten hierover samen met je broer en vader. Tip: niet meteen met je broer en vader praten nadat ze hebben geruzied dan word je idd de dupe & het laatste wat ik je adviseer is te bidden. Je moet nooit vergeten dat Allah (swt) daarboven is! Inshallah zul je geholpen worden zoals tamlalt hier boven ook al heeft gezegd. Salaam

dounia123
09-09-2009, 22:35
ik denk niet dat je dat nog kunt veranderen.. trek je vooral niets veel aan, die ruzies.. die periode maken we allemaal wel door.. blijf vooral werken, en studeren voor een betere toekomst; en doe dua, dat ze bij je thuis meer in harmonie leven;.

dounia123
09-09-2009, 22:35

ik denk niet dat je dat nog kunt veranderen.. trek je vooral niets veel aan, die ruzies.. die periode maken we allemaal wel door.. blijf vooral werken, en studeren voor een betere toekomst; en doe dua, dat ze bij je thuis meer in harmonie leven;.

samraaa
10-09-2009, 00:51
:verdriet: Hey ik heb een Probleem ben een jongen van 14 jaar werk hard voor me geld en zit op school me me broer en me vader krijgen heel vaak ruzie ik en me moeder worden daarvan de dupe mijn moeder heeft hartziektes mijn broer begint altijd die problemen als ik hem iets zegt slaat hij mij hij is 21 als mijn vader zegt ga naar school of ga werken word tie ook gelijk boos en me vader word ook heel boos op mij omdat tie ruzie heft gehad :( :( wat akn ik doen help me aub ik kan niet slapen stimuleer je broer om hem het huis uit te krijgen. hij is zeker aan de drugs omdat hij zo vel reageert. voor de rest negeer hem, doe net of hij er niet is.

hamit-68
10-09-2009, 14:17
dankejwel voor julie hulp hij rookt hasjh