Bekijk originele versie : Bruin in 6 seconden?????
ghislain
26-05-2004, 13:39
Wie van de dames kent of heeft ervaring met "Instant tan"?
Je gaat een cabine binnen, drukt op een knop en in 6 seconden heb je een golden glow zoals J.lopez, Penélope Cruz,enz....
Naar het schijnt is dit volkomen veilig .
Wie dit al heeft gedaan of iemand kent die deze behandeling ondergaan heeft, laat ons dan iets weten.
Mysticalia
26-05-2004, 13:58
ik ken 2die dat gedaan hebben.
Naar t schijnt, mag je je die dag na het tannen niet wassen :confused: en gaat dat kleurtje af op je kleren en lakens :jammer: maar de volgende dag heb je dan dat mooie kleurtje voor een weekje of zo.
Meer weet ik niet.
:belgie:
Misslai_d
26-05-2004, 19:24
ja jehoud t maar voor 14 dagen had ik gehoord ofzo...en was rond de 15 euro..ALS ik t goed heb..ergens geleze:)
ewa safie voor 14 dgn.
ga gewoon lkkr in de zon zitten en je houdt je kleurtje langer :ego:
ghislain
26-05-2004, 21:03
ja maar wel lekker makkelijk als je naar een trouw moet of zo. :o
:zwaai:
Origineel gepost door ghislain
Je gaat een cabine binnen, drukt op een knop en in 6 seconden heb je een golden glow zoals J.lopez, Penélope Cruz,enz....
Wie dit al heeft gedaan of iemand kent die deze behandeling ondergaan heeft, laat ons dan iets weten.
Waar doen ze dat:o
knaleiland
29-05-2004, 01:59
grap jas in 6seconde whuahaua
Lady_moi
29-05-2004, 10:46
Iwa de laatste dagen is't schoon weer.
De zon schijnt prachtig mashallah.
Ga loop wa ne beetje in de zon dan ebde gij da nie nodig.
En bovendien is het veel gezonder en veiliger dan in da cabine gedoe.
Da's allemaal nep. Ik geloof nie da u kleur als die van de zon word.
Zie moar da ge der nie als ne oranje wortel uitkomt hahaha
Ik raad het u af zina
Origineel gepost door ghislain
Missy_Cheima
29-05-2004, 18:17
In Amsterdam.:) Bij de salon van Fajah Laurens (Gtst) 45 euro, blijft 6 weken zitten! :)
Ciao.
Missy_Cheima
29-05-2004, 18:35
Origineel gepost door Arabella
For Real?
Heb jij het ook gedaan?
Wat is 't adres. :o
Yep, for real. :)
Maar jah, ze overdrijven het na 2/3 keer scrubben, scrub je je kleurtje wel weg. :) Dus reken op 3 weken bruin, het ligt maar net aan je huidpigment. :)
Me vriendin heeft het gedaan, resultaat was wel mooi, ik ben gewoon 3 keer naar de zonnebank gegaan, en ben nu al lekker bijgekleurd. Maar ik kap met zonnebank, zonnetje is genoeg. :p
Check dit: ;)
Scrubben
Volgens de instructies dien je jezelf de avond van tevoren thuis helemaal van gezicht tot tenen te scrubben en in te smeren met een vochtinbrengende bodylotion. Op die manier pakt het middel het best. Make-up kan beter niet worden opgebracht maar kan in het centrum ook worden verwijderd.
Als deze voorbereidingen zijn getroffen, stap je met slechts een douchekapje op in de roestvrijstalen cabine. Je steekt een soort creditkaart, die ' 25 voor twee sessies kost, in een gleuf, haalt diep adem en gaat de volgende ruimte in die de afmeting heeft van een telefooncel. Plotseling dalen uit diverse benevelaars de DHA, bronzer en een voedende crème met daarin vitaminen A, E en C als een fijne mist op je neer. Je kunt net twee keer een halve draai maken met je handen in de lucht, de zogenaamde 'tan dans' en alle lichaamsdelen worden geraakt. De zes seconden zijn alweer voorbij.
Vervolgens wordt een blower aangezet. Een halve minuut en je bent voldoende droog om niet meer af te geven, maar op verzoek wil Tanja Muller, de Zuid-Afrikaanse die samen met zusje Ursula Scharneck's Tanning & Beauty runt, het ding ook wel vijf minuten laten lopen. Nog even de binnenkant van je handen goed wassen en je kunt weer in je kleren.
Controleren
Na zes uur, zo is beloofd, krijgt je huid een egale goudbruine tint. Uiteraard kun je het niet nalaten om je buik regelmatig te controleren en zowaar op precies de toegezegde tijd, kleurt je body gelijk een toverbal van zo goed als wit in egaal karamel. Gelukkig kun je tegen die tijd ook onder de douche want al ben je absoluut niet ouderwets oranje, je huid stinkt wel naar de zelfbruiners van weleer.
Voor een diepere kleur bruin kun je twee sessies achter elkaar nemen, maar beter is het om een dag of twee te wachten. Het resultaat is dan mooier. Hoewel je dan dus wel een teint hebt alsof je er net een tropische vakantie op hebt zitten, is je huid niet beschermd tegen de zon. Insmeren dus als je het resultaat op het strand wilt showen. Al moet daarbij worden aangetekend dat de Hollywooddames, -heren en andere aanhangers van dit systeem juist in de cabine stappen om bruin te worden zonder de zon. Die is namelijk debet aan 90 procent van alle zichtbare verouderingstekenen.
P.s ik ga het adres voor je zoeken, weet ik niet uit me hoofd! ;)
Missy_Cheima
29-05-2004, 18:48
Origineel gepost door Arabella
Meid je bent een schat. Shokran voor de info, en voor je moeite!
:kusgrijs:
Geen dank,sugar. :blauwkus:
Ardizzone Bodycomfort is gevestigd aan de Westzyde 94 in Zaandam, je hebt er dus ook één in amsterdam maar waar, dat moet ik ff aan me vriendin vragen. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.