Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik hebgesext met mijn verloofde

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
26-05-2004, 13:00

ik heb een serieuse vraag......ik ben al een tijd verloofd met mijn man...maar we hebben nog geen feest gegeven dat is pas na de zomer incha allah......maar we zijn wel op papier getrouwd.. laatst hadden we zijn verjaardag gevierd op een best romantisch plaats en van een kusje kwam het ander en ga zo maar door op een gegeven moment waren we om het zo zacht uit te drukken zo hitsig dat we gewoon met elkaar naar bed zijn gegaan.. aan de ene kant was het gewoon superdaar lag het zeker niet aan maar aande ene kant voel ik me ook schuldi omdat ik me altijd heb vorgenomen om te wachten op die ene nacht....mijn verloofde zegt je moet je niet schuldig voelen want op[ die avond weet iedereen dat je het gaat doen en dan is ook de pret ervan af.. maar nu wil ik weten hoe jullie erover denken........groetjes uit adam.

misz_bella
26-05-2004, 13:12
Origineel gepost door targuisttepower ik heb een serieuse vraag......ik ben al een tijd verloofd met mijn man...maar we hebben nog geen feest gegeven dat is pas na de zomer incha allah......maar we zijn wel op papier getrouwd.. laatst hadden we zijn verjaardag gevierd op een best romantisch plaats en van een kusje kwam het ander en ga zo maar door op een gegeven moment waren we om het zo zacht uit te drukken zo hitsig dat we gewoon met elkaar naar bed zijn gegaan.. aan de ene kant was het gewoon superdaar lag het zeker niet aan maar aande ene kant voel ik me ook schuldi omdat ik me altijd heb vorgenomen om te wachten op die ene nacht....mijn verloofde zegt je moet je niet schuldig voelen want op[ die avond weet iedereen dat je het gaat doen en dan is ook de pret ervan af.. maar nu wil ik weten hoe jullie erover denken........groetjes uit adam dom, je had toch nog wel effe kunnen wachten :rolleyes:

sword
26-05-2004, 13:13
Je hoeft je nergens om te schamen of schuldig rond te voelen, op jullie huwelijksnacht kunnen jullie lekker in elkanders armen in slaap vallen zonder dat er moet gepresteerd worden na zulk een slopende dag en nacht ! Sword

oOBentagadirOo
26-05-2004, 13:15
nee hoor meid.. geeft niks.. als je op papier bent getrouwd is het geen probleem.. en je verloofde heeft 100% gelijk.. Ik hoef ook geen ssex op die ene nacht.. ik wacht wel tot ik tot rust ben gekomen..!

Ali_Z
26-05-2004, 13:17

Origineel gepost door targuisttepower ik heb een serieuse vraag......ik ben al een tijd verloofd met mijn man...maar we hebben nog geen feest gegeven dat is pas na de zomer incha allah......maar we zijn wel op papier getrouwd.. laatst hadden we zijn verjaardag gevierd op een best romantisch plaats en van een kusje kwam het ander en ga zo maar door op een gegeven moment waren we om het zo zacht uit te drukken zo hitsig dat we gewoon met elkaar naar bed zijn gegaan.. aan de ene kant was het gewoon superdaar lag het zeker niet aan maar aande ene kant voel ik me ook schuldi omdat ik me altijd heb vorgenomen om te wachten op die ene nacht....mijn verloofde zegt je moet je niet schuldig voelen want op[ die avond weet iedereen dat je het gaat doen en dan is ook de pret ervan af.. maar nu wil ik weten hoe jullie erover denken........groetjes uit adam ga ga gaaaa je poesje wassen

sexywoman
26-05-2004, 13:22
je hoeft je nergens voor te schamen je hebt niks verkeerds gedaan je bent eigenlijk al getrouwd min of meer .......... en je hebt ervan genoten wat wil je nog meer.......

laila_habibi
26-05-2004, 13:22
ey je hoeft je nergens druk om te maken. jullie zijn toch getrouwd volgens de wet.

oOBentagadirOo
26-05-2004, 13:25
Origineel gepost door Ali_Z ga ga gaaaa je poesje wassen ga ga ga je mond wassen..! :rolleyes:

UndercoverAngel
26-05-2004, 13:27
Je bent officieel getrouwd.. In de ogen van Allah (swt) heb je niks verkeerds gedaan en daar gaat het om.. Wat de mensen zeggen of denken is niet belangrijk.. Je hebt dus geen enkele reden om je schuldig te voelen.. :) .:UcA:.

Ali_Z
26-05-2004, 13:28
Origineel gepost door oOBentagadirOo ga ga ga je mond wassen..! :rolleyes: ik zeg ga poesje wassen en jij reageert?? voel je je aangesproken :)

Ali_Z
26-05-2004, 13:37
Origineel gepost door targuisttepower he ali Z scheer je weg van mij topic ik vroeg om serieuse reacties en niet om jouw kattegejank oo agadir:tnx serieuze middelvinger kan je krijgen

Hajar1979
26-05-2004, 13:40
Origineel gepost door targuisttepower ik heb een serieuse vraag......ik ben al een tijd verloofd met mijn man...maar we hebben nog geen feest gegeven dat is pas na de zomer incha allah......maar we zijn wel op papier getrouwd.. laatst hadden we zijn verjaardag gevierd op een best romantisch plaats en van een kusje kwam het ander en ga zo maar door op een gegeven moment waren we om het zo zacht uit te drukken zo hitsig dat we gewoon met elkaar naar bed zijn gegaan.. aan de ene kant was het gewoon superdaar lag het zeker niet aan maar aande ene kant voel ik me ook schuldi omdat ik me altijd heb vorgenomen om te wachten op die ene nacht....mijn verloofde zegt je moet je niet schuldig voelen want op[ die avond weet iedereen dat je het gaat doen en dan is ook de pret ervan af.. maar nu wil ik weten hoe jullie erover denken........groetjes uit adam Er niets aan de hand hoor meid,het is hallal wat jij gedaan hebt.....Maar mag ik zo onbeschoft zijn om te vragen hoe het was..??? pijn?? etc....

selwita_girl1
26-05-2004, 13:44
Origineel gepost door Ali_Z serieuze middelvinger kan je krijgen Hej Ali_Z een beetje respect mag ook wel, is niet zoveel gevraagt, teneerste ze heeft inderdaad gevraagt om serieuze reacties en niet van die belachelijk praat. Dus doe nou maar een beetje normaal, en word volwassenen!!!!

Lady_moi
26-05-2004, 13:52
Jammer da ge het al hebt gedaan.. Die ene nacht is een speciale nacht. Ik bedoel het is anders dan andere dagen. Het is u huwelijksnacht en je laten ontmaagden op deze nacht vind ik wel speciaal. Maar zo gewoon van "het-ene-kwam-het-andere-stijl" da's zo standaard..

jamilatje2002
26-05-2004, 14:22

maar je moet met een ding rekening houden. Ik hoop dat het niet zo zal eindigen maar stel gaat het stuk voor je huwelijk??????????????? Dan heb jij een probleem. gr,

Pagina's : [1] 2 3 4 5