Bekijk originele versie : Wat denken jullie hierover?
In het begin van mijn relatie met mijn huidige vriendinnetje hielden we de sex beperkt t.e.m pi*jpen en b*effen. Later hebben we samen besloten om ook anale sex te bedrijven aangezien ik erop belust was om mijn vriendinnetje tijdens het vrijen ook te penetreren. Het heeft een tijdje geduurd voor mijn vriendin het gewend was geraakt om mij a*naal te ontvangen maar na een poosje beleefden we er beiden veel plezier aan.
We beseften maar al te goed dat zulke sex in de Islam verboden was maar we hielden ons voor dat zodra we onze relatie "halal" zouden maken en trouwen dat we zouden stoppen met deze vorm van vrijen. Toen het eindelijk zover was en ik haar ontmaagde en daarna heerlijk samen vreeën bleef mijn vriendin me toch vragen om haar alsnog in haar k*ontje te n*euken. Ze vond het soms heerlijk om langs achteren ge*neukt te worden ondanks het feit dat we nu ook normaal met elkander konden vrijen.
Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken? Moet ik haar aan onze belofte houden en weigeren om haar nog a*naal te n*euken of moet ik mijn plichten nakomen en haar bevredigen?
Sword
Azzzizzz
26-05-2004, 12:15
vraag je vader om advies, misschien zit dit in jullie familie....,
en misschien zit je vader met hetzelfde probeleem..
aha, nu kook je he..
nou fijn, water is werkt afblussend
en nadenken voorkomt dit...., dus doe dat voortaan
F**ck off met je onzin topics, ga je zelf af**ekken in een hoekje, denk je nou echt groot over te komen door te schrijven wat je fantasie voorschrijft.....,
aan je woorden te meten kan jij nauwlijks een meisje aankijken, achter je pc is de durf er wel.. begrijp ik... alleen niemand kent je neiamnd herkent je...
wel opletten dat mama niet binnen komt...
of doe je dit op school, niet eens geld voor een pc..
Origineel gepost door puur_vrouw
luister vind je het lekker of niet zoja wat is de probleem zo nee moet je niet doen
maar luister het is haram om haar van achter te pakken of je getrouwd ben of niet
Hey puur vrouw,
Het is niet altijd een echt hygienische bedoening maar elke man die ooit zijn vriendinnetje in haar k*ontje heeft g*eneukt kan bevestigen dat het best wel lekker is, maar moreel heb ik er veel problemen mee omdat ik weet dat het "haram" is in onze godsdienst !
Sword
oOBentagadirOo
26-05-2004, 12:42
:jammer:
soooo wallah he.. ik heb geen woorden vooor deze topic..
ey je wilt gewoon weten welke dames er goed en makkelijk over denken en die stuur je dan wahed pm ofnie.. mafkees... hou het tussen jou en je vriendin wat je doet.... zou je het leuk vinden als ik j zus zou vragen om advies over dat ik iemand an-aaal neem, of ze het goed of slecht zou vinden...
denk na voor je wat doet, of ben j zelf ook an-aal genomen...
vraag aandacht via een ander onderwerp voortaan...
oOBentagadirOo
26-05-2004, 12:56
ewa antw dan niet doos
heb jij geen manieren geleerd..! :kwaad:
Ik vind het niet erg dat hij over sex praat..
maar op de manier waarop hij het schrijft is echt respectloos.. :rolleyes:
en ik ben alhamdoellilah geen doos..! :o
oOBentagadirOo
26-05-2004, 13:00
een broeder..??????? :jammer:
weet jij de definitie wel van ee broeder..!!?
zo te zien niet...
bij actueel is ie altijd zagma moslim en hier?....ik begrijp die zielige gast niet,,
gegroet
ewa als je het weet waarom laat je het dan ook toe mop :(
Omdat ze het lekker vindt en ik ook :o, maar ik heb duidelijk weer eens de preutse, paranoïde, hypocriete leden de gordijnen in gejaagd en dus laat ik het maar hierbij.
Tnx voor je antwoorden !
Sword
ik preuts,paranoia
nee nee nee nee mannetje niet ik
ik had het over de andere leden puur vrouw ;)
oOBentagadirOo
26-05-2004, 13:11
:confused: :confused: :confused:
wat wil je hier mee berijken meisje
Wat ik hier mee wil berEIken is.. dat wat hij deed/doet FOUT is..
verder niks.. jij was degene die iets zei tegen mij dat ik een doos was ofsow.. (wat dat ook mag betekenen)
oOBentagadirOo
26-05-2004, 13:13
en dit zeg ik niet als preuts, paranoïd, hypocriet lid maar als moslim.. en je hoeft je niet aangevallen te voelen Sword..
ik geef alleen me mening.. die vroeg je toch... :rolleyes:
oOBentagadirOo
26-05-2004, 13:18
maar ondertussen..??
Meisjes als scheinheilig afschilderen.. :rolleyes:
Meid.. je kent me niet.. dus
don't judge.. only allah (swt) can do that..!
Origineel gepost door oOBentagadirOo
en dit zeg ik niet als preuts, paranoïd, hypocriet lid maar als moslim.. en je hoeft je niet aangevallen te voelen Sword..
ik geef alleen me mening.. die vroeg je toch... :rolleyes:
Maar je vindt mijn topic toch respectloos :( .... en dit alleen maar omdat ik een situatie beschrijf waarin mijn moraliteit steeds met mijn sexualiteit botst en omdat ik denk dat dit bij veel voorkomt in de marokkaanse gemeenschap vroeg ik jullie mening hierover.
Dus neem het me niet kwalijk dat ik jou in het vakje: preuts, hypocriet, paranoïde stopte
Sword
oOBentagadirOo
26-05-2004, 13:22
maar ondertussen...!? ( maak af dan)
meid ik weet niet of je het merkt.. maar je spreekt jezelf tegen...!
maar goed... :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.