Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag: Na de sex

Pagina's : [1] 2 3

ik-zelf
09-09-2009, 00:10

[Ik heb een vraagje: Nadat ik samen met mijn man de lakens hebben gedeelt en hij in mij klaar komt gaat hij gelijk douche. Ik blijf nog een even kort liggen en wacht totdat hij uit de douche komt om ook te douche. Ik merk iedere keer weer dat er snel ( na een minuutje) vocht uit mijn vagina loppt. Ik denk zelf dat dit zijn sperma is die weer naar beneden loopt maar weet het niet zeker. Ik weet niet hoe het precies zit en vraag daarom mensen met ervaring hoe dit precies zit. Zelf urf ik het mijn moeder niet te vragen. Is dat nou zijn sperma en is het wel goed om gelijk op te staan of moet je nog even blijven liggen. (Owja ik ben vergeten te melden dat ik nu ook graag als het kan ook zwanger wil raken insha allah). Wie kan mij vertellen hoe het precies zit en wat ik het beste kan doen. Wanneer ben ik het meest vruchtbaar?? Alvast bedankt]

Highness
09-09-2009, 00:11
Wanneer je ovuleert ben je het vruchtbaarst.. Verder denk ik gwn dat het wel zijn sperma is wat er weer uitkomt. Misschien kan je de handstand proberen om sneller zwanger te raken :giechel:

miss_nabila
09-09-2009, 00:13
heb altijd geleerd op school da je na 7 dage van het einde van je menstruatie da je vruchtbaar bent je ziet het zelf ook door zo'n vochtverlies

Mwprw
Wanneer je ovuleert ben je het vruchtbaarst.. Verder denk ik gwn dat het wel zijn sperma is wat er weer uitkomt. Misschien kan je de handstand proberen om sneller zwanger te raken :giechel: :lol:, of hij houd zijn piepie langer in je dingdong na het klaarkomen :hihi:

Zit0en_A

na je ongesteldheid en 2 weken na je menstruatie ben je vruchtbaar meestal.... en dat is gewoon sperma wat er uit komt... soms kunnen mannen ook gwn naast je blijven liggen na de seks.. nog na knuffelen en zoenen en strelen.. of zelfs nog voor meerdere rondes gaan... af en toe tussendoor is wel belangrijk om jezelf ff op te frissen.. maar als die daarna kort af doet na seks en zich gelijk wast weet ik hoe je voelt, je wilt ook nog bevredigd worden of liefde krijgen ..

ik-zelf
Wanneer je ovuleert ben je het vruchtbaarst.. Verder denk ik gwn dat het wel zijn sperma is wat er weer uitkomt. Misschien kan je de handstand proberen om sneller zwanger te raken :giechel: :giechel: Ik zie het al helmaal voor mij. ik handstand tegen de muur en mijn man die net uit de douche komt. :eek;hij: schatjee, wat is er met jou? ik: :maf2: hmmmm :o had ik zin in, even kijken of ik het nog kon!

ik-zelf
09-09-2009, 00:16
na je ongesteldheid en 2 weken na je menstruatie ben je vruchtbaar meestal.... en dat is gewoon sperma wat er uit komt... soms kunnen mannen ook gwn naast je blijven liggen na de seks.. nog na knuffelen en zoenen en strelen.. of zelfs nog voor meerdere rondes gaan... af en toe tussendoor is wel belangrijk om jezelf ff op te frissen.. maar als die daarna kort af doet na seks en zich gelijk wast weet ik hoe je voelt, je wilt ook nog bevredigd worden of liefde krijgen .. Nee niet dat hij gelijk weg gaat trouwens. Hij blijft nog even lief strelen en zoenen en dan gaat hij douche.. Maar ik legde het zo uit omdat ik niet precies wist wat het was en het in grote lijnen verteld heb. Dank U wel:goedzo:

History
09-09-2009, 00:16
Misselijkmakend:moe:

Zit0en_A
09-09-2009, 00:17
niet tevreden? :hihi: haha ik wel hoor.. gelukkig.. :stout:

ik-zelf
09-09-2009, 00:18
Misselijkmakend:moe: Het echte leven :moe:

_mohammmeddddd
09-09-2009, 00:21
:lol: dat is inderdaad sperma van hem

ik-zelf
09-09-2009, 00:22
Nou ik ben al heel blij dat het duidelijk is dta het zijn sperma is !!!

shabanvers.
09-09-2009, 00:22
Op gezag van Asma’ bint Yazib die heeft overgeleverd: “Dat ze eens in de aanwezigheid van de profeet was, waar zowel mannen als vrouwen bijeen zaten. De profeet zei: ‘Wellicht komt het voor dat een man bespreekt wat hij doet met zijn vrouw, of wellicht komt het voor dat een vrouw iemand vertelt wat zij deed met haar man?’ De mensen werden stil, totdat ik zei: ‘Jazeker! O Rasullulah, zowel mannen als vrouwen doen dat.’ Toen zei de profeet : ‘Doe dat niet, het is alsof shaytaan een (vrouwelijke) shaytaan tegenkomt op straat en zij seks met elkaar hebben terwijl iedereen naar hen kijkt!’” [Achmed]

ik-zelf
09-09-2009, 00:23
In algemeen onbeschoft hollands: Je neukt al voor je huwelijk ? Zoals je goed terug kan lezen is het mijn man. Wij zijn getrouwd

ali_k
09-09-2009, 00:25

Misselijkmakend:moe: :moe: het is toch zo dom kind :moe:

Pagina's : [1] 2 3