Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bijeenkomsten AEL?!

Pagina's : [1] 2 3 4

HaninAEL
26-05-2004, 11:15

Salaam leden, wie weet wanneer er weer bijeenkomsten van de AEL zijn? Zal Dyab ook spreken en komen jullie ook? Groeten, een broeder

AAAbracadaver
26-05-2004, 12:43
Het schijnt dat er nog wat op stapel staat rond st. juttemis. En ze hebben laatst een vrij succesvolle meeting gehad toen pasen en pinksteren op 1 dag vielen. Voor de rest geen nieuws.

AAAbracadaver
26-05-2004, 12:50
Ja, maar de meeting die geplanned was "when pigs grow wings and fly" is afgelast aangezien de organisatie het niet vond passen om op deze dag een Islamitische bijeenkomst te houden.

aii
26-05-2004, 16:34
een aantal mensen hier , probeert grappig te zijn ,wat maar niet wil lukken .

AAAbracadaver
26-05-2004, 16:47

Origineel gepost door aii een aantal mensen hier , probeert grappig te zijn ,wat maar niet wil lukken . Geeft niet, ik heb de tijd.......

rnaj
26-05-2004, 16:52
Het eeerste bericht vind ik toch wel de grootste grap.... Iemand die op marokko.nl naar AEL bijeenkomsten gaat vragen :hihi: heeft zeker niet goed opgelet. Dat levert vooral cynische opmerkingen van kaaskoppen op, misschien is het een goed idee om op www.AEL.nl te kijken. Voor een AEL aanhanger zijn de berichten daar vast serieuser dan hier. Maar hou er wel rekening mee. De informatie van de AEL komt Altijd Even Later

HaninAEL
26-05-2004, 17:10
Idd Aii, maar ieder zijn eigen gevoel voor (of gebrek aan) humor ;) Rnaj, bedankt? Een marokkaans forum zou toch zeker een virtuele ontmoetingsplek kunnen zijn van potentiele AEL -"aanhangers". Maar als jij iets beter had opgelet was het feit dat ik een nieuw lid ben niet aan je voorbij gegaan en zou je ook begrepen hebben dat ik jouw voorgeschiedenis op dit punt niet deel. Gelukkig compenseert jouw enorme gevoel voor humor het een en ander...altijd even later...hoe bedenk je het.... :jammer:

rnaj
26-05-2004, 19:39
Hanin, Jouw nick doet vermoeden dat je een groot voorstanders bent van de AEL. Maar is dat ook zo, zo ja. Mag ik dan vragen wat je zo positief vind aan die club

rnaj
26-05-2004, 19:49
Origineel gepost door babbel AEL? Wat is dat? Die club is toch alweer opgeheven wegens gebrek aan belangstelling, en wanbeleid van de voorzitter Nabil? Heb net even gekeken op www.ael.nl of te wel www.ael-nl.org internet site.... De opening is een bericht van 15 mei j.l. De zionistische lobbies in België en Nederland dwingen regeringen tot ontzegging toegang Pakistaanse politieke leider PERSBERICHT Utrecht, 15 mei 2004 Dhr. Qazi Hussein Ahmed, leider van de Jamaat-e-Islami Partij in Pakistan, en één.................. Dus ze zijn redelijk bij de tijd. Ook staat het giro-nummer prominent op de eerste pagina, kennelijk brengen laptopjes niet meer zoveel geld op...

klonbyz
26-05-2004, 19:51
De media heeft z'n werk al gedaan...iedereen kent de AEL nu. De tijd is gekomen om ondergronds te gaan,en alle zaken even rustig op een rijtje te zetten.Voor zover ik heb begrepen wordt de aanhang alleen maar groter.Bijeenkomsten worden nu niet publiekelijk aangekondigd om de media te mijden.

rnaj
26-05-2004, 19:53
Origineel gepost door klonbyz De media heeft z'n werk al gedaan...iedereen kent de AEL nu. De tijd is gekomen om ondergronds te gaan,en alle zaken even rustig op een rijtje te zetten.Voor zover ik heb begrepen wordt de aanhang alleen maar groter.Bijeenkomsten worden nu niet publiekelijk aangekondigd om de media te mijden. Van die populariteit valt anders hier op marokko.nl niet zoveel te merken :hihi:

klonbyz
26-05-2004, 20:02
Origineel gepost door babbel hahahah, je bent beetje verkeerd ingelicht zyklonB. Nabil heeft net geblunderd door die maffe Talibanistische Pakistaan uit te nodigen. Die man is voorlopig persona non grata verklaard in Nederland. Wat een gevoel voor politiek heeft de AEL zeg :-) Hahaha,ook daar zit een bepaalde strategie achter....maar dat kan een VMBO'er als jij niet begrijpen natuurlijk :D

amina01
26-05-2004, 21:04
Origineel gepost door babbel AEL? Wat is dat? Die club is toch alweer opgeheven wegens gebrek aan belangstelling, en wanbeleid van de voorzitter Nabil? Zoiets als een babbel, wat is dat? Gegroet,

HaninAEL
26-05-2004, 21:19
Origineel gepost door rnaj Hanin, Jouw nick doet vermoeden dat je een groot voorstanders bent van de AEL. Maar is dat ook zo, zo ja. Mag ik dan vragen wat je zo positief vind aan die club Identiteit, Eenheid, Organisatie, Trots, Burgerschap. Uit die passieve schulp treden waarin veel allochtonen (van bijvoorbeeld marokkaanse afkomst) naar mijn idee verkeren. Bovendien is het een partij die een buitenland beleid zou voeren dat mij aanspreekt. Dus niet de vernietiging van Israel wat sommige krachten jou doen geloven, maar een 1 staten oplossing waar zowel joden als moslims wonen. Vergeet niet dat de arabieren de joden aanvankelijk met open armen welkom heetten. Helaas hebben de zionisten daar grof misbruik van gemaakt. Maar arabieren zijn een vergevend volk.

mokromike
27-05-2004, 17:42

voor info over bijeenkomsten kun je bellen met AEL 06-18241802 a.s. Zondag is er een Rotterdam een informatie bijeekomst voor mensen die meer over AEL willen weten.

Pagina's : [1] 2 3 4