Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de mannen, maagd of niet!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Hanady
26-05-2004, 10:46

ya salem Ya salem, Guys??? Ik vraag me af of jullie nou liever met een maagd trouwen(een bent ness) of met een niet maagd, omdat die ze3ma ervaring hebben in sex. Ik hoor dat ze tegenwoordig een niet-maagd willen, ( wil niet zeggen dat ik met JAN EN ALLEMAN het bed in duik), maar ik hoor nu dat ze ineens allemaal wel een maagd willen. Please ik wil het weten!!!!! Alvast shoukran. Hanady Bent Khenifra het verre nichtje van Mohammed sedies.

ik_oke_is
26-05-2004, 10:49
Origineel gepost door maquirelizzy Tuurlijk willen die mannen een maagd ze n.euken zelf eerst alles wat los en vastzit, maar zelf willen ze later een pure maagd Marokkaanse jongens zijn namelijk erg hypocriet en de domme Marokkaanse wijven trappen erin :hihi: ik wil een maagd; maar ben dat zelf ook nog :maf:

Hanady
26-05-2004, 11:13
Netjes hoor ik_oke_ik, dat kom je ook niet elke dag tegen en zeker van een MAROKKAAN!!!

mothebest
26-05-2004, 11:22
nou ik ben ook nog maagd. niet elke jongen is gelijk ontmaagd. en marokkaanse jongens worden alleen door hoeren ontmaagd

_SiMa_FoR_LiFe_
26-05-2004, 11:26

ja je hebt gelijk..........

mazhar
26-05-2004, 11:26
Ik ben een meisje, en o zo maagd en ik vind DAT IK OOK RECHT HEB OP EEN MAAGDJE

Hanady
26-05-2004, 11:32
Weet je nou wat ik zo jammer vind? Mijn nicht is sinds kort getrouwd en haar man had voor haar zowel, marokkaanse als hollandse meisjes gehad en hij is ook met de meesten van hen naar bed geweest. Mijn nicht was maagd tot aan het huwelijk en wat blijkt nou later. Haar man is besmet met HIV en zij ook meskina!!!!! IS TOCH ERG VOOR HAAR!!!!! DIE *** DUIKTE MET ALLES WAT EEN *** HEEFT HET BED IN ZIJ MESKINA TROUWT VOOR SERIEUS!!!!!

marjam123
26-05-2004, 11:34
Origineel gepost door Hanady Weet je nou wat ik zo jammer vind? Mijn nicht is sinds kort getrouwd en haar man had voor haar zowel, marokkaanse als hollandse meisjes gehad en hij is ook met de meesten van hen naar bed geweest. Mijn nicht was maagd tot aan het huwelijk en wat blijkt nou later. Haar man is besmet met HIV en zij ook meskina!!!!! IS TOCH ERG VOOR HAAR!!!!! DIE *** DUIKTE MET ALLES WAT EEN *** HEEFT HET BED IN ZIJ MESKINA TROUWT VOOR SERIEUS!!!!! :schrik2:

Hanady
26-05-2004, 11:35
Als ik ga trouwen en de man die ze3ma voor mij gekozen heeft is met andere meisjes naar bed geweest laat ik eerst ff een AIDS-test doen, ik ben dan helemaal maagd, hij niet. Sorry lieve mensen maar als diegene aids heeft(hoeveel ik ook van hem hou) trouw ik niet met hem. Ik wil niet nu zolas mijn nicht piekeren over de dood. Meskina ze is ook pas 24!!!!

Hanady
26-05-2004, 20:59
Origineel gepost door puur_vrouw (BENT NESS) wat is dat kun je dat opeten of zo rot op a.u.b bent ness heeft niks met maag of onmaagd temaken a doos Ey tuthola, please ga ergens anders dom kletsen kom niet bij mij!!!!!!!

Schatjee
26-05-2004, 21:04
Hanady Bent Khenifra het verre nichtje van Mohammed sedies. leuk ! :moe:

alhoceimachaima
26-05-2004, 21:07
Origineel gepost door mazhar Ik ben een meisje, en o zo maagd en ik vind DAT IK OOK RECHT HEB OP EEN MAAGDJE ben het met je eens

ik_oke_is
26-05-2004, 21:29
Origineel gepost door puur_vrouw (BENT NESS) wat is dat kun je dat opeten of zo rot op a.u.b bent ness heeft niks met maag of onmaagd temaken a doos nee maak jij je maar geen zorge; jij bent zeker een goei meisje , neu k er maar op los :kwaad: :maf:

Hanady
26-05-2004, 21:31
hahahahahaha wat een lol

Hanady
26-05-2004, 21:34

Ik wil niet zeggen dat elk meisje dat met een jongen nakt een straatmeid is, maar de meesten zijn het wel en het zijn vooral die marokkaanse meisjes die erin trappen als een jongen ze ze3ma overhaalt, ik hou van je, ten bghik enzo die hele shit en dan denken ze dat ze serieus zijn. Nou mooi niet!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4