ClassyDivaa__
08-09-2009, 21:47
Een hele goede dag mensen, oftewel Salaam Aleikom ! Naar aanleiding van mijn ondernemingspoject om een eigen onderneming te starten wil ik deze kans graag benutten om een droom van me te verwezenlijken. Ik wil namelijk een tijdschriftje op de markt brengen die aansluit op allerlei intersses van de lezers aangezien er genoeg standaard magazines verkrijgbaar zijn. Mijn vraag aan jullie is dus of julie graag willen terugreageren met een onderwerp (of meer natuurlijk) waar jullie graag meer over willen lezen. Het kan zo gek allemaal nog niet, dus schaam je vooral niet om buiten de box te denken. Dus wat ik graag van jullie wil is dat jullie met de meest aparte, leuke, originele, absurde ideeën komen waarvoor jullie best een eurootje voor willen neertellen. Dus lijkt het jullie wat om naast de standaard onderwerpen als sex, drugs, alcohol, mode & sport eens even wat anders aan te schaffen in de schappen. Of heb je af en toe de brandende vraag om een nieuw product. Help dan mee om deze doelgroep een nieuw en verbeterd leesproduct te leveren. Echt waar, jullie hulp is dus erg van belang! De leukste ideeën krijgen natuurlijk een leuk presentje van me, en de rest vergeet ik natuurlijk ook niet Alvast van harte bedankt ! Met vriendelijke Groetjes, Khouloude