Bekijk originele versie : Ik heb jullie hulp nodig!!!!!!!!
Gentlemen
17-11-2002, 15:36
Hallo iedereen, wie kent het clip van hisham abbes met feeno. Nou ik vindt het een schitterende clip, ik vind het zo apart, maar mijn vraag is als jullie die clip kent, dan zie je ook in het begin twee groep mensen die dansen, de ene groep zijn vrouwen met van die soort sprookjes achtige kledij, en dat andere groep zijn mannen met hele mooi kledij, volgens mij is het de kledij van libie of syrie, ik weet niet, maar ik wil weten waar je die kan kopen of vinden, want de heren die dat dragen in dat clip vind ik zo mooi en apart. Alvast bedankt voor je hulp en reactie
BentDagilia
17-11-2002, 15:39
Tuurlijk ken ik dat liedje... en de clip... Heel leuk om te zien en te horen..
Als je kleren wil van libie of syrie dan raad ik je aan om naar De zwarte Markt te gaan... Daar hebben ze van alles me vader heeft het gehaald maar die kwam oorspronkelijk echt uit libie want zijn neef woont daar... maar ja ik zal het eerst op de Zwarte markt proberen en dan bij diverse arbische kledingzaken en anders moet je wachte tot ze zomervakantie want In marokko heb je ze zeker :D
Veel sucecs Jonge
Bent Dagilia
Gentlemen
17-11-2002, 15:41
dank je meid, maar me zusje heeft al gekeken op de zwarte markt alleen daar is niks te zien voor dit kledij, maar misschien w8 ik wel tot de zomervakantie, want dan is het zeker dat ik eentje zal vinden inshallah, maar dank je voor je hulp
BentDagilia
17-11-2002, 15:44
Geen dank...
In Marokko heb je ook meer keus... dus dat is ook nog in je voordeel maar ja laat me weten of je wat gevonden heb oke ;)
Bent Dagilia
Gentlemen
17-11-2002, 15:48
ja, zeker als ik nog hier ben, want ben pas lid, en ik denk dat ik veel hulp zal krijgen van jullie dus dank je, maar als ander leden het ook weten waar ik het nog sneller kan vinden, graag laat wat van je horen oke, dank je
Gentlemen
17-11-2002, 15:56
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Mn oom verkoopt arabische kledij op de Zwarte markt(beverwijk)..........ook kledij uit syrie en zo.....eigenlijk uit alle golfstaten.
Dus wie geintresseert is kan me mailen...................
sereius super_marokkaan, hoe heet je oom of waar zit hij in beverwijk, wie weet heeft me zusje misschien een winkel over het hoofd gezien, laat het me weten oke alvast bedankt
FENO HABIBI FENO ELBIE ALLAY 3INOE :Iluvu: :verliefd:
Gentlemen
17-11-2002, 16:04
Origineel gepost door Chaimaa
FENO HABIBI FENO ELBIE ALLAY 3INOE :Iluvu: :verliefd:
juist, zeg eens eerlijk is toch een mooie clip, het lijk wel zo sprookjes wereld en je komt in dat wereldje en je zoek de mooie prinses, maar telkens wordt je gebolkeerd met van die dansers met hele mooie kledij, het is een mooie clip
Gentlemen
17-11-2002, 16:22
zijn er nog mensen die me kan helpen, want meer hulp is altijd beter toch, of niet
Origineel gepost door Gentlemen
juist, zeg eens eerlijk is toch een mooie clip, het lijk wel zo sprookjes wereld en je komt in dat wereldje en je zoek de mooie prinses, maar telkens wordt je gebolkeerd met van die dansers met hele mooie kledij, het is een mooie clip
ofnietttttt wollah het liedje alleen al en laat staan die clip...zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen :Iluvu: :verliefd:
Gentlemen
17-11-2002, 16:30
haha wow, wat is er ben je verlief:confused:, ik vroeg aleen waar je dat kledij kan halem hoor meid haha
haha wow, wat is er ben je verlief:confused:, ik vroeg aleen waar je dat kledij kan halem hoor meid haha
hehehehe :D
Gentlemen
17-11-2002, 16:32
:confused: ok zal best meid
:confused: ok zal best meid
volgens mij comminuceren wij op een verschillend niveau :lekkerpuh
Gentlemen
17-11-2002, 16:35
o is dat zo, oke vertel dan wat je ermee bedoelt chaima
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.