Bekijk originele versie : wat te doen tegen verkoudheid!!!
prettiggestoord
26-05-2004, 09:03
ik ben stront verkouden man en heb daar door erg last van mij ogen.
help me!!! :confused:
3ayshalak
26-05-2004, 11:18
jaaaah man dat had ik ook paar dagen geleden komt door het weer denk ik...en vooral je ogen gaan zo tranen enso..
maar je moet je gewoon warm aankleden..en als je gaat slapen moet je niet in een dun t shirtje ofso gaan slapen..en je hebt van die soort pijnstillers maar dan tegen verkoudheid die je gewoon bij de drogist kan kopen..en gewoon uitrusttenm en vooral niet naar buiten gaan anders wordt het veel erger.. Enwat altijd helpt is een stoombad nemen want dan ga je ervan zweten en gaan die bactieren uit je lichaam..En tegen je keel moet je thee met honing drinken..en geduldig wachtten tot het over gaat meid..veeel beterschap :blauwkus: Beslema ik hoop dat je er wat aan hebt ik hoor het wel :zwaai:
prettiggestoord
26-05-2004, 19:51
bedankt lieverd ik zal het proberen
ClassyCasaouia
26-05-2004, 23:17
Ik gebruik wanneer ik een verkoudheid voel opkomen altijd zuigtabletten met Zink en Vitamine C; het heet Zinc volgens mij, te koop bij apotheken.
En dan heb ik nergens last meer van, geeeen verkoudheid. Je kan het ook gebruiken als je al verkouden bent geworden, dan helpt het je weer snel ervan te komen!
Succes en Allah ye shafiek :D
CC.
prettiggestoord
27-05-2004, 11:03
dankjewel, ik ga zo naar de drogist.
beslama
3ayshalak
27-05-2004, 11:28
Origineel gepost door prettiggestoord
bedankt lieverd ik zal het proberen
Graag gedaan ;)
prettiggestoord
30-05-2004, 10:54
ben weer beter alhamdoelilah :D :D
bedankt voor de tips het helpt echt doeggg
3ayshalak
30-05-2004, 10:56
HAMDOELILAH NU KAN JE VAN HET PRACHTIGE WEER GAAN GENIETEN :boogie:
prettiggestoord
30-05-2004, 10:58
jaa echttt ik kan eindelijk normaal adem halen :D :D
minous21
30-05-2004, 15:48
Ik heb daar ook last van bij mij komt het door de hooikoorts, ik ben al een maand constant verkouden en kan slecht ademhalen....
Ik gebruik neusspray en telfast (medicijn tegen hooikoorts op recept te krijgen).....
Beterschap!!
Liefs Minous
Origineel gepost door minous21
Ik heb daar ook last van bij mij komt het door de hooikoorts, ik ben al een maand constant verkouden en kan slecht ademhalen....
Ik gebruik neusspray en telfast (medicijn tegen hooikoorts op recept te krijgen).....
Beterschap!!
Liefs Minous
Ik ook! :(
liefs Omaima :zwaai:
achhh muzzy en oumaima wens jullie veel beterschap!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.