Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wi-Fi op mobieltje

Lalla_Shabakia_
07-09-2009, 23:31

Hallo lieve mensjes, Ik heb sinds afgelopen week een niewe telefoon :Samsung Omnia i900, als het goed is kan je daarmee gewoon internetten. Ik heb alles al geprobeerd(instellingen) en het lukt mij niet om het signaal op te vangen( heb draadloos internet thuis). Iemand die mij kan uitleggen hoe je dit kan instellen. Of kan je uberhaupt niet internetten met een prepaid toestel?? HElP!

cotedor
08-09-2009, 02:12
je moet eerst de Wifi van je gsm aanzetten, daarna zal die meestal automatisch draadloze netwerken vinden. dan is het kwestie van je eigen netwerk selecteren en het wachtwoord WEP of WPA invoeren en dan moet je verbinding krijgen. p.s.: in de handleiding van je GSM zal het stap voor stap beschreven staan. kwestie van even rustig die erbij pakken en lezen. daar zijn handleidingen voor ;)

Lalla_Shabakia_
10-09-2009, 14:39
Dank je wel Jebli_suTal. Ik heb deze telefoon 2ehands gekocht en helaas zat er geen handleiding bij voor internet gebruik. Bedankt voor de info! Ik ben al aardig op weg... ;)

cotedor
10-09-2009, 18:50
Dank je wel Jebli_suTal. Ik heb deze telefoon 2ehands gekocht en helaas zat er geen handleiding bij voor internet gebruik. Bedankt voor de info! Ik ben al aardig op weg... ;) http://www.samsungmobile.nl/supports/softwaremanuals/software.do daar even het model kiezen Omnia i900 en daarna de juiste handleiding in het NL downloaden ;)